2013-01-23, 22:50
Medlem
BenzoGrabbens avatar
provat dem gillar dem inte så värst, etizarna var sådära men dem funkade inte heller, nån som vet en bra sida som det är bra tryck på dem? etizarna från hemulen var ju helt klart bajs
Citera
2013-01-24, 15:36
Medlem
Så killen som snackade om biverkningar har försvunnit helt och hållet eller?

Hur farlig tror ni denna drog är? Säg att man drar in sig några stycken då och då? (3-4 st på en dag några gånger då och då)?
Citera
2013-01-24, 17:31
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itssofine
Så killen som snackade om biverkningar har försvunnit helt och hållet eller?

Hur farlig tror ni denna drog är? Säg att man drar in sig några stycken då och då? (3-4 st på en dag några gånger då och då)?

Jag har tagit 4 stycken idag på en och samma gång. Nemas problemas. Dock är jag lite eftermorfad. Tagit 2 stycken vid samma tillfälle som jag tagit opioder. Det funkade kanon med. Jag tycker dessa funkar rätt bra mot att dämpa ångest. Man får ett litet lugn över sig.

Av ren nyfikenhet. Är det en asdum idé att dricka bärs på detta? För jag har ett par starköl hemma. Trots att bara tagit 4 stycken.
Senast redigerad av Brmc 2013-01-24 kl. 17:46.
Citera
2013-01-24, 18:32
Medlem
eradnups avatar
Någon som vet om det syns på pissprover? Analys såsom icke analys?

Inga aktiva metaboliter + Benzo låter ju inte sant?

Käkade iaf upp ett gäng om 50-60, Mådde fint första dagarna, men sen steg toleransen i höjden, eller om de var lite ojämna. Inget man golvar en tjackis i behov av sömn med om man säger så...
Citera
2013-01-24, 18:38
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eradnup
Någon som vet om det syns på pissprover? Analys såsom icke analys?

Inga aktiva metaboliter + Benzo låter ju inte sant?

Käkade iaf upp ett gäng om 50-60, Mådde fint första dagarna, men sen steg toleransen i höjden, eller om de var lite ojämna. Inget man golvar en tjackis i behov av sömn med om man säger så...

Käkade du 50stycken i samma näve? Oh nigga u be silly. Jag har tagit 4st och känner av det, haha.
Citera
2013-01-24, 18:38
Medlem
InfidelKafirs avatar
Pyran funkar väldigt bra mot ångest i 1,5mg dos för den normala, ej benz.manen.
går inte att flumma på då är etiz bättre
Citera
2013-01-24, 18:46
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InfidelKafir

Jag är uppe i 2mg och en starköl och tror minsann att detta går att flumma på. Ska dricka starköl och läsa Dracula tills huvudet säger något annat. Kanske liverapporterar här live sen.
Citera
2013-01-24, 18:51
Medlem
eradnups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Käkade du 50stycken i samma näve? Oh nigga u be silly. Jag har tagit 4st och känner av det, haha.
Nej, över en 4-5 dagar. Men mot slutet kände man knappt av 10... Stila daj
Citera
2013-01-24, 18:53
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InfidelKafir

Håller med dig att 1,5mg funkar bra mot ångesten! synd bara att toleransen skjuter i taket på en gång
Citera
2013-01-24, 18:55
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Nej, över en 4-5 dagar. Men mot slutet kände man knappt av 10... Stila daj

Jaaaaja! Tyckte att en handfull lät lite Jimi Hendrix. Haha stilar mig? Icke då! ICKE! Tvärtom. Jag vill bara se hur det är att bli flöddrad.
Citera
2013-01-24, 19:01
Medlem
eradnups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Jaaaaja! Tyckte att en handfull lät lite Jimi Hendrix. Haha stilar mig? Icke då! ICKE! Tvärtom. Jag vill bara se hur det är att bli flöddrad.
Utan tolerans, så kanske om du har riktig tur, kanske ett litet knappt märkligt snedstegraglande kan dyka upp vid nivåer om 15-25. Men inget somna-på-magen-på-bordet-flöddrande...
Citera
2013-01-24, 19:05
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Utan tolerans, så kanske om du har riktig tur, kanske ett litet knappt märkligt snedstegraglande kan dyka upp vid nivåer om 15-25. Men inget somna-på-magen-på-bordet-flöddrande...

Jag gillade faktiskt pyrazolam, så funderar på att beställa fler faktiskt. Funkar dock inte sådär megasuperduperkanon vid insomning, och jag hade gärna sett lite mer muskelavslappnande. Men mot ångest funkar de bra tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in