2013-02-07, 19:38
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lubrix
Visst ska man ha Pyrazolam under tungan och låta dom smälta? eller ska man bara svälja dom? Själv burkar jag har dom under tunga och låta dom smälta men det smakar riktigt illa.

Nej det är inte ett måste.
Folk gör bara så för att kroppen skall ta upp ämnet snabbare och därmed få ett snabbare påslag.
Har du inte så bråttom kan du svälja dom hela, effekten kommer ändå, fast aningen senare.

Själv tuggar jag sönder dom med endast framtänderna till en kletig massa och tar en stor klunk vatten eller något och sköljer ner dom med.
Jag är noga med att inte sprida massan i munnen för då smakar det as.

Grejen med attt tugga dom är ungefär samma sak som med att lägga dom under tungan.
Tuggar du dom går det snabbare för magsyran att smälta Pyramassan och därmed får du en snabbare effekt av dom.
Senast redigerad av LemPica 2013-02-07 kl. 19:53.
Citera
2013-02-07, 19:49
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Någon mer som kan uppleva lite huvudvärk och små svettningar ibland på Pyra? Vet inte riktigt men det känns som om dom är lite smågiftiga.. Kan ha att göra med att det är amatörpressade tabbs.. Undrar vad som trycker i de gula pelletsen egentligen?

Mvh

Jag har börjat kallsvettas sista tiden och har inte fattat varför.
Har vaknat genomsvettig, men frusen som fan.
Har inte satt detta i samband med Pyra, men nu när du nämner det så kanske det är så.
Blir lite orolig
Senast redigerad av LemPica 2013-02-07 kl. 19:54.
Citera
2013-02-07, 19:59
Medlem
eradnups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Har inte satt detta i samband med Pyra, men nu när du nämner det så kanske det är så.
Blir lite orolig
Det där är standard för många när benson går ur, alla får lite olika symptom, själv får jag vid hård användning av xanor o starka saker kallsvett, denna var dock betydligt mild nergång på.
Citera
2013-02-07, 21:02
Medlem
RompeTodos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Blir lite orolig

Jag skriver under på det. Har precis slagit i mig 5 stycken och ett par folkbira. Ligger med "ylletröja" under en tjock pläd och fryser, huttrar. Huvudverk också
Citera
2013-02-07, 21:10
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Enligt MSDS-rapporten ska den vara irreterande för ögon och hud.
Fick intrycket att pyra är ganska giftigt när jag läste igenom den.
Citera
2013-02-08, 14:56
Medlem
Bongmons avatar
Syns både på sticka och analys. Källa migsjälv.

Har åker du på kroppsbesiktning när du tex kör bil så är de samma straff som att köra för trött. Så var det iaf när etizolam syntes men inte var klassat.

Gäller de ditt jobb, skola eller annat så ha en bra jävla ursäkt. Typ "köpte nå naturliga piller som skulle innehålla valerina och lite andra lugnande örter på nån såndär newage-medicin hemsida, mins inte vilken"
Senast redigerad av Bongmon 2013-02-08 kl. 14:59.
Citera
2013-02-09, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon

Har åker du på kroppsbesiktning när du tex kör bil så är de samma straff som att köra för trött. Så var det iaf när etizolam syntes men inte var klassat.

Gäller de ditt jobb, skola eller annat så ha en bra jävla ursäkt. Typ "köpte nå naturliga piller som skulle innehålla valerina och lite andra lugnande örter på nån såndär newage-medicin hemsida, mins inte vilken"

Du har ingen uppfattning om hur lång tid det tar att bli "ren" efter intag? Jag menar om jag skickar i mig säg 1-3mg kl 19 är det då en dålig idé att köra bil dagen efter?
Citera
2013-02-09, 14:41
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon

Det jag inte fattar är att dom redan hittar det på analys, det tog ju ett bra tag innan dom hittade etizolam på analys.
Citera
2013-02-11, 13:55
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Det jag inte fattar är att dom redan hittar det på analys, det tog ju ett bra tag innan dom hittade etizolam på analys.

Speciellt med tanke på att den inte ens är under utredning hos FHI än.
Citera
2013-02-11, 15:49
Medlem
Explanandums avatar
Etizolam var ju awesome att ha för att kunna somna på efter en session med MXE, nån som har provat med dessa om de fungerar till samma sak?
Citera
2013-02-11, 17:45
Medlem
Psychoramas avatar
Skit också. Tog 1mg Pyra i lördags och pissade idag.. Tror ni det har hunnit ur urinen? Drack mycket vatten innan UP.

Mvh
Citera
2013-02-11, 17:52
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Skit också. Tog 1mg Pyra i lördags och pissade idag.. Tror ni det har hunnit ur urinen? Drack mycket vatten innan UP.

Mvh

Fick du inte se stickan efteråt? Brors på hur mkt Pyra du har käkat dom andra dagarna innan, lär synas dessvärre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in