2013-07-01, 08:14
Medlem
Crankmines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadCat
Håller med Messiah.

Funkar helt okej, rätt så bra faktiskt mot ångest. Har aldrig slöddrat på denna bensodiazepin, på relativt höga doser då också. Får dessutom inga minnesluckor på Pyrazolam, stort plus

Men att käka de på jobbet?
Beror ju helt klart på vad du jobbar med.
Brukade själv varva ner med Etizolam de sista 5 minuterna då jag jobbade. Somnade lagom tills man kom hem
Tackar för svar snällt folk här på forat
Citera
2013-07-01, 14:55
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankmine
Fan en del säger att pyra är skitbra fast man får ta 3-4 st och en del säger att man får droppa
typ 30st för att känna nåt. weird!!
Beställde ett gäng så får vi se vad man tycker
Har ätit en del benzo i mina dagar fast då mot drog sug och ångest och är
inte ute efter att få minnesluckor och sitta och dregla osv
Nä vill bara bli lugn och lite go och slippa ångest så man kan sköta jobbet osv
Hoppas de kommer fungera till det syftet, nån erfaren benzo brukare får gärna svara

Tycker många underskattar pyrazolam och kan förstå varför man gör det.
Man känner sig inte alls påverkad av 1-4st om man tar dessa för att bli "hög"
Tar man därimot samma mängd när man har ångest är eller uppjagad så märker man helt klart av den lugnande effekten.
Fungerar även utmärkt för sömnproblem, man tror inte alls att man ska somna i.o.m att den helt saknar hypnotisk effekt, så är man van vid imovane/stilnoct så kommer man inte alls tro att det fungerar.
Men när man väl lägger sig ner och blundar så somnar man riktigt skönt.

Som slutsats så kan man säga att pyrazolam fungerar riktigt bra som medicin.
Inte alls lika "rolig" som andra bensodiazepiner eller z-analoger vilket minskar missbrukarpotentialen avsevärt.

Hade varit kul att se lite vetenskapliga studier på Pyrazolam, tror den helt klart skulle kunna passa som medicin.

Tror ni det finns en chans att något läkemedelsföretag kommer göra studier och kanske lansera Pyrazolam i framtiden?
Citera
2013-07-02, 00:40
Medlem
Crankmines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Tycker många underskattar pyrazolam och kan förstå varför man gör det.
Man känner sig inte alls påverkad av 1-4st om man tar dessa för att bli "hög"
Tar man därimot samma mängd när man har ångest är eller uppjagad så märker man helt klart av den lugnande effekten.
Fungerar även utmärkt för sömnproblem, man tror inte alls att man ska somna i.o.m att den helt saknar hypnotisk effekt, så är man van vid imovane/stilnoct så kommer man inte alls tro att det fungerar.
Men när man väl lägger sig ner och blundar så somnar man riktigt skönt.

Som slutsats så kan man säga att pyrazolam fungerar riktigt bra som medicin.
Inte alls lika "rolig" som andra bensodiazepiner eller z-analoger vilket minskar missbrukarpotentialen avsevärt.

Hade varit kul att se lite vetenskapliga studier på Pyrazolam, tror den helt klart skulle kunna passa som medicin.

Tror ni det finns en chans att något läkemedelsföretag kommer göra studier och kanske lansera Pyrazolam i framtiden?

Låter faktiskt ok i mina öron då. Har varit rätt torsk på benzo eller nja torsk på det mesta,knarkat sen 1996 Har dock varit helt ren i 6 månader nu blir dock inte kvitt min ångest, har fått allt möjligt skräp från läkare man kan tänka sig men som inte funkar.

Det ända som, funkar är ju benzo tyvärr det funkar ju alltid
som sagt är det ju endast ångesten jag vill bli av med så kanske pyra är rätt för mig då
och
förhoppningsvis kanske det inte blir så tung utsättning när man slutar med dom då
heller? nån som vet?
Citera
2013-07-02, 01:00
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Låter faktiskt ok i mina öron då. Har varit rätt torsk på benzo eller nja torsk på det mesta,knarkat sen 1996 Har dock varit helt ren i 6 månader nu blir dock inte kvitt min ångest, har fått allt möjligt skräp från läkare man kan tänka sig men som inte funkar.

som sagt är det ju endast ångesten jag vill bli av med så kanske pyra är rätt för mig då
och
förhoppningsvis kanske det inte blir så tung utsättning när man slutar med dom då
heller? nån som vet?
Gick på dem ett bra tag, men jag kände inte mycket när jag gick av på dom i alla fall.

Mvh
Citera
2013-07-02, 15:11
Medlem
Rikarhamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Gick på dem ett bra tag, men jag kände inte mycket när jag gick av på dom i alla fall.

Mvh

Vad är ett bra tag? hur många käka du om dagen?

mvh
Citera
2013-07-02, 15:48
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikarhamilton
Vad är ett bra tag? hur många käka du om dagen?

mvh
Gick på dom någon månad, stora mängder kan jag säga för att det skulle verka.
Citera
2013-07-02, 22:24
Medlem
PlanetCaravans avatar
Hur många mg brukar ni ta? Har gjort en beställning på 50 st 0,5or och har ingen erfarenhet.
Citera
2013-07-02, 23:03
Medlem
Rikarhamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Gick på dom någon månad, stora mängder kan jag säga för att det skulle verka.

m jag vet, toleransen ökar fort på dom här.

Men mellan tummen och pekfingret, 10 per dag? 40?
Citera
2013-07-02, 23:22
Medlem
SadCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlanetCaravan
Hur många mg brukar ni ta? Har gjort en beställning på 50 st 0,5or och har ingen erfarenhet.

Ingen erfarenhet av bensodiazepiner alls?
Vad ska du använda dom till?

Annars är väl 2st dvs 1mg en lagom dos om man vill testa dom. Beror helt på vad du ska använda dom till som sagt.
Citera
2013-07-03, 13:45
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikarhamilton
m jag vet, toleransen ökar fort på dom här.

Men mellan tummen och pekfingret, 10 per dag? 40?
Mmm den gör ju det.
Ungefär runt 10 st om dagen, ibland mindre eller mer.
Citera
2013-07-03, 20:55
Medlem
PlanetCaravans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadCat
Ingen erfarenhet av bensodiazepiner alls?
Vad ska du använda dom till?

Annars är väl 2st dvs 1mg en lagom dos om man vill testa dom. Beror helt på vad du ska använda dom till som sagt.

Jo jag har erfarenhet av annan benzo... Ska bara må bra på skiten helt enkelt. Testar nog som du skriver 1 mg till att börja med!
Citera
2013-07-04, 10:40
Medlem
Crankmines avatar
Citat:

och
heller? nån som vet?
Har testat nu tog 6 st på jobbet och det gick skitbra att jobba på ingen ångest eller nåt
precis lagom var det. tilläggas kan man ju göra att man inte tagit nån benzo eller nån drog
på 6 mån så min tolerans är nog låg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in