2012-11-04, 13:57
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Tänker testa pyrazolam, hur är den jämfört med alprazolam?

Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Lite klenare, mjukare.. Lite mera åt stesolid hållet på ett sätt!
Det är ju lite intressant att den liknar alprazolam och triazolam så mycket i strukturen, jag hade gärna velat se att den hade samma egenskaper som triazolam då jag letar ett substitut till zopiklon eftersom min tolerans går som en jojo på dem efter jag använt för mycket dagtid.

Triazolam är ju skit go för insomning.
Citera
2012-11-04, 15:02
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Det är ju lite intressant att den liknar alprazolam och triazolam så mycket i strukturen, jag hade gärna velat se att den hade samma egenskaper som triazolam då jag letar ett substitut till zopiklon eftersom min tolerans går som en jojo på dem efter jag använt för mycket dagtid.

Pyra ger tyvärr ingen hypnotisk effekt alls, har bara provat vid två tillfällen dock så ska väl inte hävda för mycket.
Citera
2012-11-04, 16:03
Medlem
Slingshots avatar
Citat:

Funkar inte etizolam som ett "OK" substitut till zopiklon?
Citera
2012-11-04, 18:42
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Funkar inte etizolam som ett "OK" substitut till zopiklon?
Tycker inte det , jag sover inge bra alls på etizolam även om etizolam är min favorit under dagtid , eller innan jag använde eti dagtid sov jag bra på det men nu har jag förstört det.
Citera
2012-11-04, 19:27
Medlem
SadCats avatar
Tycker Pyrazolam funkar utmärkt som ångestdämpande.
Till sömnen föredrar jag dock Etizolam, då Pyrazolam inte funkade alls för min sömn.

Provade 2,5mg för någon dag sedan och kan inte säga att jag är missnöjd direkt. Möjligt att det blev en lite för högdos, men har lite tolerans sedan innan så....
Blev väldigt "uppåt" då jag normalt sett är väldigt nere eller vad man ska säga.

Det negativa är möjligtvis priset, men det lär gå ner inom en snart framtid kan jag tänka mig.
Fick inte heller några minnesluckor då jag brukar få detta på diverse benso-preparat. (Speciellt Etizolam, även på låga doser)

Mjau
Senast redigerad av SadCat 2012-11-04 kl. 19:29.
Citera
2012-11-06, 10:38
Medlem
SyphaXs avatar
Det gick bra att blanda med tramadol!
Men det här blir ingen favoritbenso direkt. Somnade bra på den och gott smakade den men någonting saknas..
Citera
2012-11-06, 18:59
Medlem
Om man endast är ute efter ett piller att sova på, är Pyra något att ha då?
Citera
2012-11-06, 19:44
Medlem
Horbofs avatar
Hur är det att använda pyrazolam för att landa på ett rus? Etizolam har alltid varit en god vän att lita på vid dessa tillfällen.
Citera
2012-11-06, 19:56
Medlem
svampmannens avatar
Har inte stött på denna substans någonstans? Är detta efterträdaren till etizolam? Behöver nått nu när de blir olagligt.
Citera
2012-11-06, 21:04
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horbof
Hur är det att använda pyrazolam för att landa på ett rus? Etizolam har alltid varit en god vän att lita på vid dessa tillfällen.
enligt många är pyra inte hypnotisk alls, liknar tydligen väldigt mycket xanor. vissa kanske kan sova på dom ändå men xanor är helt värdelöst till det blir bara klar och pigg av dom. ganska bra när man ska ut bland folk dock, gillar ju att ta lite över medicinska dosen och då kan ikto eller diazepam bli lite för mysigt med muskelrelaxen om man ska gå på... ja nu kommer jag inte på något, åka karuseller på gröna lund.
Citera
2012-11-06, 21:26
Medlem
Horbofs avatar
Citat:
enligt många är pyra inte hypnotisk alls, liknar tydligen väldigt mycket xanor. vissa kanske kan sova på dom ändå men xanor är helt värdelöst till det blir bara klar och pigg av dom. ganska bra när man ska ut bland folk dock, gillar ju att ta lite över medicinska dosen och då kan ikto eller diazepam bli lite för mysigt med muskelrelaxen om man ska gå på... ja nu kommer jag inte på något, åka karuseller på gröna lund.

Fan vad piss, etizolam har alltid varit guld värt när man ska sova efter ett rus, aldrig vaknat varken piggare eller gladare.

Hoppas det kommer ett riktigt värdigt substitut till etizolam, fast tills vidare får jag nöja mig med det jag har, vilket är ganska mycket för mig som brukar max 10mg i månaden.
Citera
2012-11-08, 01:49
Medlem
rEEgs avatar
Nu är det så att jag håller på landa efter några veckors festande så orkar inte läsa igenom 15 sidor sådär spektakulärt noga som korrekturläsare brukar göra vid t.ex översättningar av böcker, men hurpass prisvärt är denna spännande pyromanzolam och vart går det få tag på utan att behöva betala onödigt dyrt (antar jag) inrikes?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in