2012-11-08, 23:20
Medlem
Theberzerkers avatar
Förstår inte hur folk ens kan sitta och jämföra Pyrazolam med Etizolam?
Visst i smurfdoser så kanske det går att jämföra men i högre terapeutiska doser och i flumsyfte så är det ju som natt och dag. I flumsyfte så är Etizolam helt och hållet värdelöst då du efter första två rusen måste upp i doser om 40-80st 1mgare åt gången för att ens uppnå avslappning eller något rus ö.h.t.

Becknade själv Etizolam i mängder förut men allt som blev över böt jag bort eller gav till polare då jag tycker det är ett kasst försök till att vara en riktig benso. Nej usch säger jag

/Rant off
Citera
2012-11-10, 21:07
Medlem
gurkan7s avatar
Jag blev bra skev på dessa! tog några innan jag gick och la mig i sängen for att sova kl 06:00 Vaknar vid 15:00 då polarn väcker mg for tt kopa käk. Skrttade som fan åt mig då jag såg helt skev ut. Kände mig inte alls skev bara lite seg i huvudet okej iof forstod jag att jag inte gick rakt men tänkte äsh är ju morgon så beror väl på att jag precis vaknat.

Sedn är väl Pyrazolam vattenlosliga så det innebär att den går att norta och mojligtvis skuta. Vill avråda alla ifrån detta då jag inte är helt 100 att mitt påstående stämmer
Citera
2012-11-10, 22:50
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkan7
Jag blev bra skev på dessa! tog några innan jag gick och la mig i sängen for att sova kl 06:00 Vaknar vid 15:00 då polarn väcker mg for tt kopa käk. Skrttade som fan åt mig då jag såg helt skev ut. Kände mig inte alls skev bara lite seg i huvudet okej iof forstod jag att jag inte gick rakt men tänkte äsh är ju morgon så beror väl på att jag precis vaknat.

Sedn är väl Pyrazolam vattenlosliga så det innebär att den går att norta och mojligtvis skuta. Vill avråda alla ifrån detta då jag inte är helt 100 att mitt påstående stämmer

Säker på att den är vattenlöslig? Dom flesta benso kräver etanol för att lösas upp.
Citera
2012-11-11, 00:53
Bannlyst
Intressant.

Går dessa att flumma på såsom Flunitrazepam?

Det är ju den enda benzon som ger ngt "rus".

Eller jag får "rus" på de mesta benzos, men blir nite trippad direkt.
Citera
2012-11-11, 00:58
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Intressant.

Definiera "trippad". Man blir inte trippad på benso.
Citera
2012-11-11, 03:56
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Intressant.

Definiera rus utav benso tack? Lider du utav ångest får du ett sorts rus när du helt plötsligt blir ångestfri annars får du inget rus utav benso.
Citera
2012-11-11, 04:06
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Tror vi snart kommer att få se en uppföljare till pyrazolam.
Citera
2012-11-11, 05:58
Medlem
undervattenfisks avatar
jag och en bekant diskuterade eller funderade förut om Pyrazolam finns i något land som medicin eller är det helt enkelt en RC-drog? etizolam är ju inte det så..

Börjar katinoner, amfetamin analoger och hallucinogena ta slut så nu börjar det booma upp en benso och syntetisk opioid rc marknad? jag hoppas jag hoppas! har inte hunnit testa någon av de få som finns men dom verkar ju inte ha slagit genom stenhårt?

Hoppas det kommer någon likvärdig oxikodon, helst rökbar.

Blev lite OT nu.
Citera
2012-11-11, 08:59
Medlem
art-creators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Tror vi snart kommer att få se en uppföljare till pyrazolam.

Tror jag med eller hoppas på det iaf då dom snart slutar att sälja etizolam
Citera
2012-11-11, 12:33
Medlem
RCs avatar
Googla "pyrazolam inrikes" så hittar ni till en sida som heter "Ask***ios", ser ok ut; någon som beställt därifrån och kan gröna?
Citera
2012-11-11, 14:01
Medlem
svampmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RC
Googla "pyrazolam inrikes" så hittar ni till en sida som heter "Ask***ios", ser ok ut; någon som beställt därifrån och kan gröna?
Jag mailade dom( väldigt flöddrat tillstånd) och frågade om sample osv. Dom
Var jätte trevliga och sa att de kommer in pyra om
2 veckor. Skulle
Få ett sample på eti så de lär ju komma nångång i veckan. Så de verkar seriösa
Citera
2012-11-11, 16:44
Medlem
Theberzerkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RC

Tyvärr verkar dom inte ha Pyrazolam inne just nu utan bara Etizolam. Ny Pyrazolam väntas inne inom 10 dagar sa de till mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in