Citat:
Ursprungligen postat av
rEEg
Det snabba påslaget och det faktum att den ångestdämpningen som pyra har är förvånansvärt bra för det relativt låga prisret man får betala för produkten i fråga.
Vad är det bästa med pyrisar tycker du?
håller med, det finns mycket bra med pyra, och jag som testat i princip alla bensodiazepiner genom åren som finns kan säga med 100% säkerhet att dessa inte ens går att jämföra med sobril, för det första är det en helt annan benso, för den andra har den betydligt starkare ångestdämpande och sömngivande effekt enligt min erfarenhet skall jag väl tillägga, då det kan vara individuellt, men tror inte många tycker om sobril.
för det andra så är det en relativt billig benso som kan vara bra för att boosta det mesta, allt från att ha lite kul på alkohol till lyrica,opiater - ja benso boostar det mesta. att bara sitta och trycka i sig 2-5 pyra och tro att man ska få ett satans rus är bara idioti, det gäller nästan samtliga bensos dock - benso är inget rusmedel, ta tjack, opiater eller vad fan som helst istället isåfall - om det är ett rus ni söker. visst är det lättare att "flumma" - vilket jag ogillar att man ens gör på benso överlag då den i mina ögon ska användas som ångestdämpare, det den är till för helt enkelt, så är det lättare på andra, men inte omöjligt överhuvudtaget med låg/ingen tolerans. kombinerat med alkohol speciellt så går det definitivt att flumma på dom.
denna benso har en bra ångestdämpande och sömngivande effekt, det är dess främsta egenskaper, samtidigt som den, som alla andra bensos boostar annan skit bra för ett bra pris. de flesta som gnäller här är ute efter nått man inte får på nästan några bensos. vill ni flumma så kör på sömntabletter - BETYDLIGT roligare och bättre till det ändamålet. men den är lika bra som vilken benso som helst att boosta skit med. sen angående ångestdämpning så funkar den utmärkt. har du ingen ångest och tar 1-4 med liten tolerans är det klart som fan du inte känner så mycket.