2012-12-05, 10:21
Medlem
InfidelKafirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalfreacky
hallå häär. är inte pyra en slags benzo?
Nej
Citera
2012-12-05, 10:29
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalfreacky
hallå häär. är inte pyra en slags benzo?

Det är en alprazolam-analog verkar det som.
Citera
2012-12-05, 10:55
Medlem
leifips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Det är en alprazolam-analog verkar det som.

Ja, ingen kan väl riktigt säga vad det är för något. Det "ska" vara som alprazolam har jag läst, kände ingen sådan effekt alls.

Om det vore en benzo, så tycker jag att dom borde upptäckt denna för flera år sedan.

Jag hittar inte mycket info alls om Pyra, förutom vad folk skrivit om det.
Citera
2012-12-05, 10:57
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leifip
Ja, ingen kan väl riktigt säga vad det är för något. Det "ska" vara som alprazolam har jag läst, kände ingen sådan effekt alls.

Om det vore en benzo, så tycker jag att dom borde upptäckt denna för flera år sedan.

Jag hittar inte mycket info alls om Pyra, förutom vad folk skrivit om det.

Nej verkar vara en mysko RC-benso faktiskt.
Citera
2012-12-05, 20:43
Medlem
undervattenfisks avatar
"Pyrazolam" håller ju på bli mer och mer suspekt.. tillverkar UK egna andra RC's? aldrig hört om någon UK-labb bara bulk-försäljare.
Citera
2012-12-05, 20:54
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
"Pyrazolam" håller ju på bli mer och mer suspekt.. tillverkar UK egna andra RC's? aldrig hört om någon UK-labb bara bulk-försäljare.

Labbet ligger inte i UK, men ägs av en av de större butikerna där.
Citera
2012-12-07, 13:12
Medlem
Abunais avatar
Provade 7-8st för två timmar sen efter några dagars brutal etiz-abs(åt allt mellan 3-10st om dagen). Var väl dumt att börja med en sådan dos, men hade ångest. Dom hjälpte rätt fort och lindrade definitivt, dock som andra påpekat inte någon direkt kroppslig påverkan eller "flödderkänsla"/sedering. Men ångestlindrande helt klart, och gör att jag ju då iaf kan röka rökmix utan ångest för att hjälpa sömnigheten. =)
Citera
2012-12-07, 19:54
Medlem
Abunais avatar
Update~8h efter intag:

Somnade i ca 4 timmar men väcktes av telefon. Ångestlindringen är fortfarande effektiv.

Men sen ska det väl inte krävas 8 som terapeutisk dos med de pris de betingar, så får utvärderas vidare med lägre doser.

edit: Någon eufori finns allt därinne, men kanske bara är en reaktion på att slippa etiz-ATn.
Senast redigerad av Abunai 2012-12-07 kl. 20:02.
Citera
2012-12-07, 22:32
Medlem
jugbandbluess avatar
finns skäl för varningsflagg för detta lilla projekt.

talade med en bekant som är kemist och flitig pillertrillare. han har inte testat eller analyserat pyrazolam men hört sig för lite. alla spår tar som nämnts stopp i UK. inget sådant här ämne finns i de länder som normalt sett tillverkar benso i pulverform/bulk, kina, indien etc. bara en sån sak är minst sagt anmärkningsvärt.

han tror att det är nån påhittig hemmapressare som ligger bakom detta, och att det är ungefär som de gamla NP-vallarna dvs lite fenazepam och mycket mjöl.
Citera
2012-12-07, 22:42
Medlem
Abunais avatar
Dock så är ju labb i europa en smart väg att börja gå. Why not liksom om det ändå är lagligt?

Däremot har du ju rätt o det skulle ju vara bra att få iväg dom på analys, hur gör man det på enklast sätt?
Citera
2012-12-08, 01:39
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Känner en som fick en leverans pyra stoppat i tullen för flera månader sedan. Denna borde ha fått några påföljder om det skulle vara en ej laglig leverans.

Att forska fram en egen substans är ett vinnande koncept, i UK är det en jäkla konkurans mellan rc-shopparna. Alla kan köpa samma produkter så priserna blir pressade som fan.

Klart man ska vara vaksam när det kommer något nytt, men ni som tror att det är fake av den enda annledningen att det inte finns att köpa från Kina ser jag som lite tröga.

Edit:
Den shoppen i UK som tillverkar det här har haft slut nu i över en månad, dom håller på att tillverka en ny batch. Hade det varit någon annan substans/mjöl så skulle det knappast hända.
Därför det är torka överallt.

Så otroligt är det väl endå inte att man lyckas framställa en ny benso-analog? äger du en större Rc-shop så skulle iaf jag se det som en investering att hyra in lite forskare och köpa ett labb.
Senast redigerad av Etizopapaya 2012-12-08 kl. 01:42.
Citera
2012-12-08, 11:16
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Känner en som fick en leverans pyra stoppat i tullen för flera månader sedan. Denna borde ha fått några påföljder om det skulle vara en ej laglig leverans.

Att forska fram en egen substans är ett vinnande koncept, i UK är det en jäkla konkurans mellan rc-shopparna. Alla kan köpa samma produkter så priserna blir pressade som fan.

Klart man ska vara vaksam när det kommer något nytt, men ni som tror att det är fake av den enda annledningen att det inte finns att köpa från Kina ser jag som lite tröga.

Edit:
Den shoppen i UK som tillverkar det här har haft slut nu i över en månad, dom håller på att tillverka en ny batch. Hade det varit någon annan substans/mjöl så skulle det knappast hända.
Därför det är torka överallt.

Så otroligt är det väl endå inte att man lyckas framställa en ny benso-analog? äger du en större Rc-shop så skulle iaf jag se det som en investering att hyra in lite forskare och köpa ett labb.

nja va. det är ju därför mycket RC:s har tillverkats i just asien, för att både labb och forskare är billigt. dessutom; det är mest invandrade pakis och indier som sysslar med bensos i större skala i UK. om "pyrazolam"-projektet nu inte rör sig om en klassad substans så vore det närmast korkat av dom att inte tillverka grejerna i de respektive låglöneländer där det är billigt och där de har mängder av kontakter.

dom här lirarna satt väl på ett stort lager etizolampulver. för att kunna sälja till länder där det klassats rörde dom väl ner lite annat bös i smeten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in