2012-10-05, 22:15
Medlem
RCs avatar
Köpte inte mina inrikes.........
Citera
2012-10-05, 22:41
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RC
Starkt Ångestdämpande, dock svår att flumma på.
Funkar även bra som sömnpiller. Ingen "Eufori" a'la Etiz/Xanor
personligen uppskattar jag det som korttidsverkande; känner av efter 20 min sen håller det i sig ca 6h
Att bli av med ångest är ju eufori i sig, låter som pyra är bra grejer, tycker etizolam tar för lång tid att få effekt på, tar ca 1 timma, 1½ för full
Citera
2012-10-08, 18:09
Medlem
leifips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Att bli av med ångest är ju eufori i sig, låter som pyra är bra grejer, tycker etizolam tar för lång tid att få effekt på, tar ca 1 timma, 1½ för full

Tja! Du verkar ganska medveten med det här med olika benzo's, skulle du testa den här nya rc'n? Eller har du redan gjort det ?

Mvh LeifiP
Citera
2012-10-08, 20:16
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leifip
Tja! Du verkar ganska medveten med det här med olika benzo's, skulle du testa den här nya rc'n? Eller har du redan gjort det ?

Mvh LeifiP
Jag har inte testat men gör det gärna, väntar bara på att hitta till ett förmånligare pris, skulle aldrig betala 25 kr styck för nån benso alls
Citera
2012-10-09, 11:49
Medlem
leifips avatar
Okej. Har en vän som bor i Kina, ska be han kolla upp det med tanke på att allt är billigt utom "ice" å "koks" som ändå är betydligt billigare än resten av asien då han är en inföding uppväxt här i Sverige.

Och jag förstår att du inte betalar 25 kr st, kanske om det vore riktiga Flunitrazepam 5mg vilket vi aldrig lär stöta på!

Edit:

Han har postat en hel del Xanax, ice och andra droger. Allt har kommit fram oxå utan några problem.
Citera
2012-10-09, 21:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av leifip
Okej. Har en vän som bor i Kina, ska be han kolla upp det med tanke på att allt är billigt utom "ice" å "koks" som ändå är betydligt billigare än resten av asien då han är en inföding uppväxt här i Sverige.

Och jag förstår att du inte betalar 25 kr st, kanske om det vore riktiga Flunitrazepam 5mg vilket vi aldrig lär stöta på!

Edit:

Han har postat en hel del Xanax, ice och andra droger. Allt har kommit fram oxå utan några problem.

Offtopic men ändå, har endast stött på 5mg:s flunitrazepam när en vän åkte till Iran och han köpte med sig, skulle vilja veta resonemanget med att göra dem så starka..
Citera
2012-10-12, 12:52
Medlem
gurkan7s avatar
Har bestallt men vet inte helt 100 att aktoren a gron
Citera
2012-10-12, 14:44
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Okej, idag blir den stora dagen att prova Pyra
Återkommer med en rapport tidigare.

Har förmodligen fortfarande kodein i mig, intog ca 150mg för knappt ett dygn sedan, känner inte av det men vill gärna ha lite bekräftelse att det inte kommer påverka...(?)
Har nog lite bensotolerans men börjar på 0,5mg.
Citera
2012-10-12, 14:53
Etizopapayas avatar
Är det möjligt att denna skulle kunna vara ett ihopkok av andra olagliga substanser?
Någon som har skickat till analys eller har bevis på att den är 100% laglig.
Citera
2012-10-12, 15:55
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Okej, idag blir den stora dagen att prova Pyra
Återkommer med en rapport tidigare.

Har förmodligen fortfarande kodein i mig, intog ca 150mg för knappt ett dygn sedan, känner inte av det men vill gärna ha lite bekräftelse att det inte kommer påverka...(?)
Har nog lite bensotolerans men börjar på 0,5mg.
Kodein sitter ju bara i ett par timmar så om det var ett dygn sen är det ju cool lugnt.

Fan vad sugen jag är på Pyra, hört väldigt lite om den men det jag hört verkar bra, snabbare påslagstid än etizolam och ungefär samma effekt och det är min favorit bens på samma plats som diazepam och zopiklon
Citera
2012-10-12, 16:13
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Kodein sitter ju bara i ett par timmar så om det var ett dygn sen är det ju cool lugnt.

Fan vad sugen jag är på Pyra, hört väldigt lite om den men det jag hört verkar bra, snabbare påslagstid än etizolam och ungefär samma effekt och det är min favorit bens på samma plats som diazepam och zopiklon
Jo jag vet;/ nojar bara i onödan. Minns inte att jag var såhär exhalterad inför Etizolam första gången ens:P
Eti och imovane är favoriter för mig med. Får se hur det här går!

Edit: riktigt sur/besk smak, ganska likt alpra.
Senast redigerad av Etizopapaya 2012-10-12 kl. 16:18.
Citera
2012-10-12, 17:48
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Jo jag vet;/ nojar bara i onödan. Minns inte att jag var såhär exhalterad inför Etizolam första gången ens:P
Eti och imovane är favoriter för mig med. Får se hur det här går!

Edit: riktigt sur/besk smak, ganska likt alpra.
Intressant! Jag som även gillar Etizolam är väldigt intresserad av denna. Återkom gärna med en liten rapport!

Även Flubromazepam(?) verkar intressant. Den ska vara legal som pyrazolam och ha en lång halveringstid likt diazepam, även likt diazepam i effekt om jag förstått rätt. Så den verkar ännu mera spännande tycker jag! Aja, får se hur pyra är då.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in