2013-08-15, 15:08
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KITTENMITTONS
Är det klassning på g inom en snar framtid?
Stämmer bra.
Citera
2013-08-15, 19:55
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Stämmer bra.
Okej... kan du slänga med en länk också? Istället för att bara skriva två ord till svar..
Citera
2013-08-15, 20:00
Medlem
Följande mejl fick jag från Chemical Services ty jag polisanmält dem för bedrägeri:

"Let's cut the bullshit here, I know you are both the same person.

This is clearly an attempted scam which you have planned by placing multiple orders and sending friendly complimentary messages to make us think you are a good customer.

What you are doing now is blackmailing us into giving you something which you are not entitled to

I have passed this case and all your communications and order details to our lawyers who in turn will deal with the Swedish police on this matter. We take fraud very seriously.

Your account with Chemical Services will now be closed and you will not be able to place any more orders with us, your name will also be added to the blacklist which is shared between the major RC vendors"

De ter sig uppföra sig som barn, nästan!
Citera
2013-08-15, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheRoadOfSilk
Följande mejl fick jag från Chemical Services ty jag polisanmält dem för bedrägeri:

"Let's cut the bullshit here, I know you are both the same person.

This is clearly an attempted scam which you have planned by placing multiple orders and sending friendly complimentary messages to make us think you are a good customer.

What you are doing now is blackmailing us into giving you something which you are not entitled to

I have passed this case and all your communications and order details to our lawyers who in turn will deal with the Swedish police on this matter. We take fraud very seriously.

Your account with Chemical Services will now be closed and you will not be able to place any more orders with us, your name will also be added to the blacklist which is shared between the major RC vendors"

De ter sig uppföra sig som barn, nästan!

man börjar nästan tro att du jobbar för någon svensk inrikes-shop som inte riktigt kan "matcha" deras billiga priser, därav din smutskastning. stämmer det?

OnT; jag gillar verkligen pyra
Senast redigerad av Buddah.Junior 2013-08-15 kl. 20:14.
Citera
2013-08-16, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buddah.Junior
man börjar nästan tro att du jobbar för någon svensk inrikes-shop som inte riktigt kan "matcha" deras billiga priser, därav din smutskastning. stämmer det?

OnT; jag gillar verkligen pyra

Nej, jag har inte fått två orders som var för sig innehåller 5 000 Pyrazolampellets.

I also enjoy Pyrazolam a lot in research studies conducted in laboratories.
Citera
2013-08-16, 13:21
Medlem
Helt sjukt; jag fick mina båda orders idag!

Dom är gröna.

Ledsen för mitt beteende.

/Silk
Citera
2013-08-16, 16:02
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KITTENMITTONS
Okej... kan du slänga med en länk också? Istället för att bara skriva två ord till svar..
http://www.fhi.se/templates/widepage.aspx?id=5377!!
Citera
2013-08-16, 16:48
Medlem
Precis beställt ett gäng ifrån chem.

Vad TROR ni att jag kommer tycka om dessa? Jag ÄLSKAR Etizolam, dem får mig att må som jag alltid vill må, 100% av ångesten försvinner, stor eufori där jag blir glad och social, blir även otroligt motiverad att göra saker, tom tråkiga saker.

Valium tar jag dagligen, dock i nedtrappningssyfte så det är soder under 2mg/dag, tar ej bort ångesten utan dämpar den lite bara, gillar Valium starkt när jag tar stora doser så all ångest släpper och man blir så hänging och genomskön.

Testade diclazepam igår och idag. Började med 7mg, och började känna mig lite skön, tiden gick men inget mer hända och känslan avtog, tryckte i mig totalt 27mg tror jag det var, blev ganska trött i kroppen och det var skönt att bara sitta vid datorn och softa, hade dock en viss ångest som låg och gned. Ingen eufori eller utökad motivation heller tyvärr. Så inte speciellt glad med dem.

Så vad tror ni om pyrozolam för mig? Kommer jag bli besviken för dem är ganska svaga? Dem get inget riktigt "rus" med eufori och ökad motivation (viktigaste för mig efter ångest lindran)?

Tacksam för svar
Citera
2013-08-18, 01:31
Medlem
Khr1ss avatar
Pyrizar och alkohol släpper alla hämningar, men man har fortfarande det logiska tänkandet kvar!!

Tänk på det!! 👍
Citera
2013-08-18, 02:08
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khr1s
Pyrizar och alkohol släpper alla hämningar, men man har fortfarande det logiska tänkandet kvar!!

Tänk på det!! 👍
Då blir det så.
Citera
2013-08-20, 12:46
Medlem
Droppade precis mina två första Pyrisar, ska jobba ikväll så får bli att börja lugnt med två Hoppas mest på ångestlindring av dessa och inte så mycket rus vilket det låter som dessa är kanon för
Citera
2013-08-20, 12:55
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khr1s

Tänk på det!! 👍

Inte om du käkar nog många
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in