Precis beställt ett gäng ifrån chem.
Vad TROR ni att jag kommer tycka om dessa? Jag ÄLSKAR Etizolam, dem får mig att må som jag alltid vill må, 100% av ångesten försvinner, stor eufori där jag blir glad och social, blir även otroligt motiverad att göra saker, tom tråkiga saker.
Valium tar jag dagligen, dock i nedtrappningssyfte så det är soder under 2mg/dag, tar ej bort ångesten utan dämpar den lite bara, gillar Valium starkt när jag tar stora doser så all ångest släpper och man blir så hänging och genomskön.
Testade diclazepam igår och idag. Började med 7mg, och började känna mig lite skön, tiden gick men inget mer hända och känslan avtog, tryckte i mig totalt 27mg tror jag det var, blev ganska trött i kroppen och det var skönt att bara sitta vid datorn och softa, hade dock en viss ångest som låg och gned. Ingen eufori eller utökad motivation heller tyvärr. Så inte speciellt glad med dem.
Så vad tror ni om pyrozolam för mig? Kommer jag bli besviken för dem är ganska svaga? Dem get inget riktigt "rus" med eufori och ökad motivation (viktigaste för mig efter ångest lindran)?
Tacksam för svar