2013-03-07, 16:14
Medlem
eradnups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Ja det kommer förmodligen synas. Det gör det för mig i alla fall. Ofta skiter dom i om det är lagligt eller ej för att det är besläktat med olagliga bensodiazepiner. Det går ur uninen på 4-5 dagar.
4-5 dagar? u sure?
Citera
2013-03-07, 23:34
Medlem
pälsmästarens avatar
Hej, körde suboxone ca 4-5 ggr under en vecka, alla dagar i rad ungefär utom typ 1 dag. Iaf, misstänker att man kanske får en pyteliten AT eller något, kanske lite sömnlöshet osv eller kanske inget alls. Har missbrukat sub förr i ett tag, fick ett litet återfall.

Tror ni pyrazolam kan hjälpa något?

Mvh
Citera
2013-03-07, 23:45
Medlem
flumtracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pälsmästaren
Hej, körde suboxone ca 4-5 ggr under en vecka, alla dagar i rad ungefär utom typ 1 dag. Iaf, misstänker att man kanske får en pyteliten AT eller något, kanske lite sömnlöshet osv eller kanske inget alls. Har missbrukat sub förr i ett tag, fick ett litet återfall.

Tror ni pyrazolam kan hjälpa något?

Mvh
Om du nu skulle känna av nån AT, så ta 2-6 mg pyra så kanske de hjälper lite
Citera
2013-03-08, 20:41
Medlem
pälsmästarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flumtrack
Om du nu skulle känna av nån AT, så ta 2-6 mg pyra så kanske de hjälper lite

Tack! Det är säkert ingen fara. Men man nojjar alltid upp sig. Speciellt när man haft en "riktig" AT förut. Men jag har lite Flubromazepam också tillgängligt, har inte känt av någonting än efter 2 dagar utan suboxonen, kanske kommer lite imorgon men annars är det nog helt lugnt. Tack för svaret iallafall
Citera
2013-03-13, 13:55
Medlem
Malrs avatar
Fick hem 100st av dessa som jag väntat på hur länge som helst. Det har ju kommit fram lite att de ska vara kassa, dessa gula 0.5mg. Behöver man verkligen ta långt över 2mg för att känna sig mysig alltså? Fick dom för runt 400 spänn så det är synd att klaga egentligen, utrikes.
Senast redigerad av Malr 2013-03-13 kl. 13:57.
Citera
2013-03-13, 14:03
Medlem
SadCats avatar
De kostar ju typ ingenting stycket.
Krävs bara fler för effekt.

Tycker denna är riktigt bra, har nog skrivit det tidigare men jag gillar den
Citera
2013-03-13, 14:06
Medlem
Den.Lilles avatar
Jag är lite sugen på att testa benzo bara för att se vad det är och kanske använda det för att landa på någon CS någon gång. I övrigt har jag inga sömnproblem eller någon nämnvärd ångest. Är detta en bra idé eller är det bättre att kolla på tex nån opioid?
Citera
2013-03-13, 14:10
Medlem
narutos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den.Lille
Jag är lite sugen på att testa benzo bara för att se vad det är och kanske använda det för att landa på någon CS någon gång. I övrigt har jag inga sömnproblem eller någon nämnvärd ångest. Är detta en bra idé eller är det bättre att kolla på tex nån opioid?

Om du ska landa på uppåtgrejer så kör på benzo, inte opiater.

Pyrazolam är en bra "färskingbenzo" som dessutom tar bort ångest suveränt
Citera
2013-03-13, 14:15
Medlem
Den.Lilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naruto
Om du ska landa på uppåtgrejer så kör på benzo, inte opiater.

Pyrazolam är en bra "färskingbenzo" som dessutom tar bort ångest suveränt
Så vad kan jag vänta mig av denna? Komma hem efter en CStripp, fortfarande igångspeedad i kroppen, sätter i mig 2st och käkar den födan jag får ner och kan räkna med att däcka efter en timme eller nåt sånt, sova förhållandevis normalt och må bättre dagen efter än om jag hade struntat i pyrazolamet?
Är det en någorlunda korrekt bild?
Citera
2013-03-13, 14:35
Medlem
narutos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den.Lille
Så vad kan jag vänta mig av denna? Komma hem efter en CStripp, fortfarande igångspeedad i kroppen, sätter i mig 2st och käkar den födan jag får ner och kan räkna med att däcka efter en timme eller nåt sånt, sova förhållandevis normalt och må bättre dagen efter än om jag hade struntat i pyrazolamet?
Är det en någorlunda korrekt bild?

Om du är påtänd så krävs det nog fler än 2st..

Ingen bra benzo att flumma på, men för mig räcker det med 2st på morgonen så är jag helt ångestfri hela dagen.

Men men, om du är ovan benzobrukare så funkar dom nog bra på dig.

Annars är Xanor/Alprazolam perfekt att landa på, dom slår betydligt hårdare och flummig blir man
Citera
2013-03-13, 15:54
Medlem
Malrs avatar
Har tagit totalt 7st 0.5mg, gula från UK, under loppet av 2 timmar. Känner mig smått skön och positiv i tankarna och en aning muskelavslappnad. Det gjorde susen för min spända rygg jag haft ont i hela dagen faktiskt.

Hur länge sitter den ångestdämpande effekten i? Jag kände ju att etizolam var i allra kortaste laget.
Citera
2013-03-13, 16:02
Medlem
asdasd7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malr
Fick hem 100st av dessa som jag väntat på hur länge som helst. Det har ju kommit fram lite att de ska vara kassa, dessa gula 0.5mg. Behöver man verkligen ta långt över 2mg för att känna sig mysig alltså? Fick dom för runt 400 spänn så det är synd att klaga egentligen, utrikes.

Fick du dina från en utrikesshop?
Säger som sadcat och naruto, de funkar bra mot ångest och så men värdelösa att flumma på.
Var kritisk till dem i början men sen märkte jag hur bra dom var om man kände sig nere tex och bara behövde bli lite gladare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in