2018-03-08, 23:55
Medlem
snillet_1s avatar
Väldigt bra avsnitt med K. Svensson senast. "Danish hand-cooked chips".
Citera
2018-06-25, 11:31
Medlem
Enmansdemos avatar
Jag måste säga att det var en verkligt bra teaser om författarskapets hemligheter genom olika "jag jag jag" baserade ytliga skildringar om vilka utmaningar man upplevde.

Jag vill faktiskt veta hemligheten bakom hur två privilerade personer på omrpdet genom att ha lyckats 'ge ut något' kan prata i en timme utan att 'ge ut något'. Det kommer ingen del 2 det begriper jag direkt efter att ha hört Gärdenfors sista ord, skrivandet om hur man gör vinner alltså över ordet

Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Väldigt bra avsnitt med K. Svensson senast. "Danish hand-cooked chips".
Jag uppfattade inte det skämtet då jag satt och väntade på annat, men du kanske kan bena upp hemligheten
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-06-25 kl. 11:39.
Citera
2018-06-25, 12:01
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Om han vill ha pengar och satt 400 som mål verkar det ju korkat att hellre ta 0dollar än 358dollar. Per vecka.
Tar han inte in några pengar nu eller?
Citera
2018-09-08, 00:40
Medlem
Stroboscopes avatar
https://poddmap.com/podcasts/arkiv-s...ra-ilar-om-sex

Har alltid funnit Sandra Ilar otroligt pryd, nästintill frikyrklig, hon tog sin alkoholdebut i en podd som typ, 27 år gammal. Skapade podden smultronstället tillsammans med Aron Flam enkom av den anledningen att tigga Patreon-pengar av lyssnare, eftersom hon fick sparken från SR och var orolig att hon inte skulle ha några pengar.
Sen värvade SVT henne efter någon vecka men fortfarande kommer flera avsnitt i veckan där swish-bidrag bes om etc osv. Hennes familjekris med första och enda relation där hund inköpts tsm med exet, pratar om att hon inte vill ha barn men sitter och gullar med hunden samtidigt som hon gullar med killar som skickat henne 500-lappar på swish.

Less blir jag...
Citera
2018-09-08, 04:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stroboscope
https://poddmap.com/podcasts/arkiv-s...ra-ilar-om-sex

Har alltid funnit Sandra Ilar otroligt pryd, nästintill frikyrklig, hon tog sin alkoholdebut i en podd som typ, 27 år gammal. Skapade podden smultronstället tillsammans med Aron Flam enkom av den anledningen att tigga Patreon-pengar av lyssnare, eftersom hon fick sparken från SR och var orolig att hon inte skulle ha några pengar.
Sen värvade SVT henne efter någon vecka men fortfarande kommer flera avsnitt i veckan där swish-bidrag bes om etc osv. Hennes familjekris med första och enda relation där hund inköpts tsm med exet, pratar om att hon inte vill ha barn men sitter och gullar med hunden samtidigt som hon gullar med killar som skickat henne 500-lappar på swish.

Less blir jag...

Vad är det du blir less på egentligen? Att kulturarbetare tvingas be om donationer för att Sosselandet-Sverige förväntar sig att kultur ska vara gratis? Att hon har haft ett förhållande? Att hon har börjat dricka alkohol i vuxen ålder? Att hon har en hund?

Hur jävla dum i huvudet är du?
Citera
2018-09-15, 00:23
Medlem
Stroboscopes avatar
Tänkte mest tipsa om nytt avsnitt med Aggro för alla oss som diggar.
https://poddmap.com/podcasts/arkiv-s...m-tecknad-film
Citera
2018-09-15, 11:36
Medlem
Rakiis avatar
Skoj med Aggro som gäst igen, en utav mina favoriter, alltid bra samtal mellan Simon och honom.
Citera
2018-10-06, 19:45
Medlem
Enmansdemos avatar
Antinenb ör han bjuda in Peter Harrysson kaliber oftare eller lägga ner, det är jävligt ledsamt
att han återbjuder på sina puckade kompisar vecka efter vecka
Citera
2018-10-20, 00:20
Medlem
Stroboscopes avatar
Nytt avsnitt, tema ramen ännu en gång, inte det roligaste enligt mig, men jag har inte lyssnat klart.

328. Orvar Säfström om ramen

Citat:
Orvar Säfström kanske mest är känd som filmrecensent i Filmkrönikan i STV och i ZTV, men han massor av specialintressen. Ett av dem är ramen, den japanska nudelsoppan, vilket är huvudfokus i detta avsnitt.
Citera
2018-10-20, 07:48
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stroboscope
Nytt avsnitt, tema ramen ännu en gång, inte det roligaste enligt mig, men jag har inte lyssnat klart.

328. Orvar Säfström om ramen

Tyckte ändå den underhöll en del kul Tokyotips för någon som jag som aldrig varit där men gärna vill åka dit någon dag.
Citera
2018-10-20, 22:31
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Inget fel på ämnet och inget fel på Orvar vad jag känner till. Men personkemin? Stelast hittills av alla 328 avsnitt. Knappt lyssningsbart.
Citera
2018-10-21, 08:23
Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige
Inget fel på ämnet och inget fel på Orvar vad jag känner till. Men personkemin? Stelast hittills av alla 328 avsnitt. Knappt lyssningsbart.

Haha, personkemin syns till och med på avsnittsbilden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in