2017-02-05, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg

Jag måste säga att Simon använder väldigt måna turer för att framföra och försöka övertyga sina gäster om sina felaktiga uppfattningar om hur mänskligheten fungerar, närmast tjatig

Utveckla gärna. Exempel?
Citera
2017-05-15, 16:07
Medlem
vegeges avatar
Carl Stanleys förklaring till varför han aldrig haft flickvän - kändes inte det som en riktig efterhandskonstruktion? Nu är inte jag den som är den men han började typ med att berätta en påhittad historia om hur han tappade oskulden, smh.

Kan ju finnas en liten sanning i historian men tvivlar på att han sket fullständigt i tjejer p.g.a. nån trollkarlskarriär vid 11-års åldern. Om han inte fick hemundervisning och inte träffade så mycket folk?

**har lyssnat på gamla avsnitt, så det är inget nytt* fyi.
Citera
2017-05-15, 16:20
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vegege
Carl Stanleys förklaring till varför han aldrig haft flickvän - kändes inte det som en riktig efterhandskonstruktion? Nu är inte jag den som är den men han började typ med att berätta en påhittad historia om hur han tappade oskulden, smh.

Kan ju finnas en liten sanning i historian men tvivlar på att han sket fullständigt i tjejer p.g.a. nån trollkarlskarriär vid 11-års åldern. Om han inte fick hemundervisning och inte träffade så mycket folk?

**har lyssnat på gamla avsnitt, så det är inget nytt* fyi.
Jag tänkte rentav under intervjun att det fanns en stor chans att Carl inte förlorat oskulden än.
Så himla ovanligt är det väl inte att det sker först i tidiga 20-årsåldern
Citera
2017-08-26, 02:54
Medlem
Simons ultimatum om att lägga ner om han inte får ihop rätt antal patreon bidrag innan 1a oktober.. så jäkla slött och samtidigt cringe att tigga så mycket samt att han tar varje chans han får att promota/tigga.

Förutom det så gillar jag honom, Simon får oftast till en mysig stämning i podden som leder till givande och bra samtal som inte känns mediokra!
Citera
2017-08-26, 10:03
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deperson
Simons ultimatum om att lägga ner om han inte får ihop rätt antal patreon bidrag innan 1a oktober.. så jäkla slött och samtidigt cringe att tigga så mycket samt att han tar varje chans han får att promota/tigga.

Förutom det så gillar jag honom, Simon får oftast till en mysig stämning i podden som leder till givande och bra samtal som inte känns mediokra!

Lite kontraproduktivt att lägga ner podden för att han inte får 13000 kr i måndagen. (En bra halvtidslön..)

Det är ju tack vare podden han öht har en karriär och promotor sig själv. Lägger han ner den lär väl inte patreonpengarna flöda..

Tycker inte det här med att "hota" lägga ner ser bra ut. Hade varit rimligare med nån sorts extra för patreons eller liknande. Detta känns bara opportunistiskt.
Senast redigerad av swimp78 2017-08-26 kl. 10:09.
Citera
2017-08-26, 11:43
Medlem
vegeges avatar
Börjar väl sina i kassan efter den där hårtransplantationen som kostade runt ~300k Fler och fler poddar som börjar tigga helt ogenerat nu, spår en dyster framtid för dessa poddar. Senaste "samtalet" jag hörde var med Svanell, och det var bland det deppigaste jag hört på länge.
Citera
2017-08-29, 14:48
Medlem
Jazzphers avatar
Har missat Simons hot om nedläggning men samma spår som Bcbuddz kör med nu för andra gången. Vet inte hur det går för dom men de kanske är avundsjuka på Aron Flam som lyckats otroligt bra med sina swishkampanjer och patreon-sidor för både Dekonstruktiv Kritik och Smultronstället. Upplever dock inte att Aron "hotat" på samma sätt. Sen har ju han mer att erbjuda än humor och skön/oskön stämning.

AS är nog den enda intervjupodd jag lyssnar på förutom sportpoddar och hoppas verkligen inte Simon lägger ner!
Citera
2017-08-29, 17:45
Medlem
camejos avatar
Jag hade gjort likadant. Tror han kommer nå målet innan oktober.
Citera
2017-10-07, 08:55
Medlem
camejos avatar
Hepp, det var bara ett tomt hot. Vad kuklöst.
Citera
2017-10-07, 11:57
Medlem
swimp78s avatar
Om han vill ha pengar och satt 400 som mål verkar det ju korkat att hellre ta 0dollar än 358dollar. Per vecka.
Senast redigerad av swimp78 2017-10-07 kl. 12:01.
Citera
2017-10-08, 17:43
Medlem
Anberss avatar
Två senaste avsnitten har varit toppen, särskilt det med Kryddan Peterson! Älskade när Simon försökte vinkla/framställa det som att Kryddan var helt alkad Kände inte ens till honom innan så lyssnade mest för att jag inte hade något annat att lyssna på för tillfället. Tur att det verkar som om podden består, hade varit väldigt synd om den försvann, tycker helt klart det är den bästa intervju-podden i Sverige just nu. Värvet och Nemos podd är supertråkiga.
Citera
2017-11-26, 17:40
Medlem
Lustigt varför Simon inte vill göra reklam för red bull i välj drycken längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in