2013-04-05, 21:52
Medlem
smidigasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Islampeace
Men du måste ändå säga om du skojar eller är du seriös för annars kan jag också skoja. Jag menar inte att hans smarthet har nåt med mig att göra, smartheten ligger självfallet i släkten men det var inte det jag ville lyfta upp utan det var ett svar på dig som hoppades på att han skulle lyckas eller nåt sånt. Han behöver inte att någon på Flashback ska hoppas att han ska lyckas, han är mycket högre än så. Förstår du nu?

Du får väl läsa mina kommentarer för att lista ut det. Känns det tufft att upptäcka att du är adopterad?
Citera
2013-04-05, 21:52
Medlem
NG88s avatar
Citat:
Nej mina vänner eller ovänner ni får själva bestämma. Nu tänker jag fortsätta lyssna på det här, kanske inte svarar lika mycket då jag blir distraherad. Men vi återupptar diskussionen angående Islam vid ett senare tillfälle.

https://www.youtube.com/watch?v=6MT3btqsFEk Länge sen jag läste boken, nu ska jag lyssna och fräscha upp minnet. Vidrig man jag vet.
Du ger alltså upp när SAMTLIGA av oss KRÄVER trovärdiga källor på dina påstående.
Intressant
Citera
2013-04-05, 22:47
Medlem
Painfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NG88
Du ger alltså upp när SAMTLIGA av oss KRÄVER trovärdiga källor på dina påstående.
Intressant

Han vet att det är kört, att han blir totalt överkörd av fakta och uppäten av bättre vetande i den här tråden.
Snart kommer ett svar i stil med "hahaha ni är dumma som inte funnit sanningen. herre min skapare abdullah mohammed allau achbar bla bla bla bla".

Han lever i förnekelse. Anser att det är vi som är indoktrinerade, jag tror inte han förstår det ordets innebörd. Tycker att vi skryter då det är precis vad han själv håller på med dagligen. Duckar för allt som blir lite för svårt att svara på. Tycker sig bli påhoppad och svarar långa inlägg med "personangrepp, personangrepp, personangrepp".
Egentligen borde man lägga ner en diskussion med en så IQ-handikappad varelse. Kommer aldrig komma fram till något ändå.
Citera
2013-04-05, 23:01
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Det skulle ta 20 till 30 år tycker ni inte att det bli för sent då?
Jag är inte SDare lol.
Jag är en konservativ gammal moderatgubbe.
SD är för unga pojkspolingar som inte är torra bakom öronen än.
Citera
2013-04-05, 23:10
Medlem
Snorlyktans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Painfield
Egentligen borde man lägga ner en diskussion med en så IQ-handikappad varelse. Kommer aldrig komma fram till något ändå.

Ärligt talat? Jag vet att det är meningslöst att diskutera med fånen. Men den rena glädjen i lyteskomiken är svårtoppad, det är den som får mig att kika till tråden med jämna mellanrum.

Har inte IP trampat i klaveret genom sina virtuosuppvisningar i mentalhaveri så har hans extremt fege kumpan Haren skrivit ännu en oneliner att skratta gott åt.

Vem behöver en sitcom när man har Islampeace & Haren?
Citera
2013-04-05, 23:15
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snorlyktan
Ärligt talat? Jag vet att det är meningslöst att diskutera med fånen. Men den rena glädjen i lyteskomiken är svårtoppad, det är den som får mig att kika till tråden med jämna mellanrum.

Har inte IP trampat i klaveret genom sina virtuosuppvisningar i mentalhaveri så har hans extremt fege kumpan Haren skrivit ännu en oneliner att skratta gott åt.

Haren gör ju skäl för namnet i alla fall hoppar ut och in i trådarna och springer iväg ut av bara h...te om någon argumenterar imot...
Citera
2013-04-05, 23:47
Medlem
Painfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snorlyktan

Njae.. Kankse inte då. Jag kan hålla med dig om att det på sätt och vis är roande.
Citera
2013-04-06, 02:32
Medlem
100x234s avatar
[quote=PecsPerfection] Det hela började med att jag påstod att religion är roten till all ont i världen.
Fel.
Citera
2013-04-06, 07:20
Moderator
Sun Rulers avatar
Rensat mycket OT, var goda och håll er till topic nu tack! /Mod
Citera
2013-04-06, 13:06
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Och till dig som trodde att jag skojade med er är mitt svar nej jag skojar inte med er mer än nödvändigt, ibland tvingar NI mig att driva med er eftersom vissa av er argumenterar på dagisnivå.

Inkluderar det dom av oss, som riktar en särskild uppmärksamhet mot vattendelningsfrågan (som ju som bekant har motbevisat koranen från empirins, vetenskapens och logikens perspektiver).
Citera
2013-04-06, 13:21
Medlem
Citat:
Det behöver du inte. Gud är mitt vittne till detta. Vid middagsbordet sitter han och flinar åt sina klasskamrater och berättar frenetiskt om hur okunniga de är i alla ämnen och kurser man kan tänka sig. Sämst är de i historia, geografi, kemi, fysik, matte, till och med idrott, en av hans klasskamrater hade frågat honom var han fick allt ifrån och hur kunde han vara så påläst, 17 år gammal får natur-programmet och har endast två B resten A, och nej jag förväntar mig inte att ni ska förstå hur svårt det är att en elev ska få A i betyg, betydligt svårare än gamla MVG. En tjej i hans kalls hade frågat rakt ut om han ville hitta på nåt någon dag med honom, hans svar var, nej jag är muslim. Nej jag skryter inte över honom jag är bara stolt över honom, tjejens mamma hade ringt hem till oss och sagt att min bror har varit taskig mot henne men det visade sig att han bara hade avvisat henne på ett värdefullt sätt utan att se ned på henne men hon hade tagit det hårt, vi fick en ursäkt av familjen och nu är tjejen och brorsan bästa vänner men inte mer än så.

Andra i hans ålder letar febrilt efter droger och tjejer och dylikt och leker cool han har tagit en annan väg, skola, idrott och fotboll och ÄR cool. Nu var det ganska mycket om min brorsa, men jag var bara tvungen. Jag ska se film nu, besvarar era andra frågor senare. Jag är väl medveten om att detta inlägg inte behandlar det vi diskuterar men jag var tvungen och vi fortsätter sen. Sorry, ha en skön fredags kväll. Må Gud förlåta alla troendes synder och överser våra fel och brister. Jag hoppas innerligt på den vises förlåtelse. Min kärlek och min rädsla för den barmhärtige står proportion till varann. Och till dig som trodde att jag skojade med er är mitt svar nej jag skojar inte med er mer än nödvändigt, ibland tvingar NI mig att driva med er eftersom vissa av er argumenterar på dagisnivå.

Om din bror går naturprogrammet och är en toppstudent så borde han kunna förklara vattnets kretslopp på ett pedagogisk sätt för dig.
Citera
2013-04-06, 23:12
Medlem
Det går varken att bevisa eller motbevisa någon religon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in