2012-09-12, 20:44
Medlem
Armaitis avatar
IP

Jag har fortfarande inte smält det där att du tycker det är mer okej att din framtida fru fantiserar om någon annan medans hon har sex med dig än att i sin ensamhet onanera och fantisera om någon annan.
Citera
2012-09-12, 20:44
Medlem
baylifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Islampeace
jasså? är du synerligen ledsen? Stackarn.
synnerligen* BURNED!
Citera
2012-09-12, 20:48
Medlem
Armaitis avatar
Var det inte Lot som föll för frestelsen och hade sex med sina döttrar varav det föddes några barnbarn också?
Citera
2012-09-12, 20:57
Medlem
BlackJewels avatar
Citat:
Jag bryr mig inte vem det är som är gay eller inte det är Gud som dömer de, inte jag.
ja du har med dina inklistrade citat bevisat att du inte kan tänka och inte resonera, ja att du saknar det utvecklande intellektet men därutöver har du själv motbevisat islam, via citerandet

vilket säger att du är en skam för den religion du vill ingå i, konstigt att du ens befinner dig klickande på en dator faktiskt, sådana som du ska ju sitta i någon grop och be, när nu civilisationen är så förskräcklig

nej ip, du behärskar helt enkelt inte orden och begreppen, ditt eget handikapp som du inte ens kan göra något åt eftersom du inte ens kan identifiera beståndsdelarna i allt du klistrar in, det enda du gjort är att skylta med en förkrymt hjärna som knappeligen kan läsa... varför ska man förstå dig?!

DU hjälper till med att visa på varför det är klokt att fjärma sig islam, edå islam är skarpt otidsenlig religion utifrån den dogma du givit uttryck för i denna tråd.
Citera
2012-09-12, 21:07
Medlem
Golden.Rations avatar
[quote=BlackJewel]

Haha, kul att ha dig tillbaka.

Kan du förklara för mig varför man inte är kapabel till att resonera om man använder sig av Koran citat? Är det endast när man har en annan hållning som man plötsligt blir en självtänkande och högfunktionell person? Det är nämligen så jag uppfattar ditt inlägg, rätta mig gärna om jag har missuppfattat dig.
Citera
2012-09-12, 21:10
Medlem
smidigasts avatar
Lot var ju också en riktigt god fader:

Men innan de hade gått till sängs kom männen i staden, männen i Sodom, och omringade huset, både unga och gamla, alla utan undantag. De ropade till Lot: ”Var är männen som kom till dig i kväll? Skicka ut dem till oss, vi skall ligga med dem.” Lot gick ut i porten och stängde dörren bakom sig. ”Bröder”, sade han, ”jag ber er, gör inte något så ont. Jag har två döttrar som ännu är orörda. Låt mig skicka ut dem till er, så kan ni göra med dem vad ni vill, bara ni inte gör något mot dessa män som har fått en tillflykt under mitt tak.
Citera
2012-09-12, 21:12
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armaiti
Kan ni tokfånar få in det i ert huve att ni inte kommer begravas tillsammans med någon annan? Ni behöver inte stå till svars för vad någon annan väljer att göra precis som den personen inte behöver stå till svars för vad ni väljer att göra så ge fan i att döma era medmänniskor och låt den allsmäktige Guden komma med bestraffningar eller belösningar på domedagen. Vad är det som är så jävla svårt att förstå?

Detta har vi troende muslimer i baktanken helatiden. Men för behöver vi inte stå stilla vi argumenterar. Om vi lär oss EN ENDA SAK FRÅN VARANN under resans gång så är det av stort värde, enligt mig. Vi troende och de icke-troende kan inte påverka varann och ändra inställning men dock kan vi lära av varann ändå. Och vi troende dömer ingen. Gud dömer oss.
Citera
2012-09-12, 21:18
Medlem
Armaitis avatar
Citat:
Detta har vi troende muslimer i baktanken helatiden. Men för behöver vi inte stå stilla vi argumenterar. Om vi lär oss EN ENDA SAK FRÅN VARANN under resans gång så är det av stort värde, enligt mig. Vi troende och de icke-troende kan inte påverka varann och ändra inställning men dock kan vi lära av varann ändå. Och vi troende dömer ingen. Gud dömer oss.

Så du förespråkar inte stening vid otrohet, piskning vid alkoholintag, avrättning vid apostati, piskning vid sex innan äktenskap och hängning alternativ avrättning vid homosex?
Citera
2012-09-12, 21:20
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smidigast
Åjo, du dömer rätt rejält utefter dina fördomar. Homosexualitet är ingen psykisk sjukdom men din homofobi skulle jag nog kunna räkna dit. Bara för att du inte förstår hur personer kan ha känslor för andra av samma kön innebär inte att det är fel. Det jag frågar mig är varför du bryr dig om detta så mycket och att det väcker såna känslor. Jag tolkar det som att du nog är osäker på din egen sexualitet för annars hade detta inte varit en fråga du ägnat många sekunder åt.

Sen förstår jag inte kopplingen sanning och vad du tror på.

Lot var ju smyghomo men fick inte vara med och leka...

Nej jag dömer ingen. Jag har inte pratat om någon specifik homosexuell person. Jag pratar allmänt om homosexualitet och tycker att det är fel och att de borde få hjälp. Nej jag är MYCKET säker på min sexualitet, tro mig bara tanken får man att rysa och kräkas.

Är du desperat eller? När du blir desperat skriver du lite aggresivt. Kom jag åt en svag punkt? Är det inte du och dina gelikar som vill alla människor väl inklusive homosexuella? Vad får dig att hata lot och baktala honom? Eller gör ni kanske skillnad på människor och människor?
Citera
2012-09-12, 21:22
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Så du förespråkar inte stening vid otrohet, piskning vid alkoholintag, avrättning vid apostati, piskning vid sex innan äktenskap och hängning alternativ avrättning vid homosex?

Som som gjort sig skyldiga till brott ska straffas för brottet.
Citera
2012-09-12, 21:23
Medlem
Armaitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smidigast
Lot var ju också en riktigt god fader:

Men innan de hade gått till sängs kom männen i staden, männen i Sodom, och omringade huset, både unga och gamla, alla utan undantag. De ropade till Lot: ”Var är männen som kom till dig i kväll? Skicka ut dem till oss, vi skall ligga med dem.” Lot gick ut i porten och stängde dörren bakom sig. ”Bröder”, sade han, ”jag ber er, gör inte något så ont. Jag har två döttrar som ännu är orörda. Låt mig skicka ut dem till er, så kan ni göra med dem vad ni vill, bara ni inte gör något mot dessa män som har fått en tillflykt under mitt tak.

Underbart va?
Den karln är verkligen värd sitt titel (Profet). Incest, oäktingar och sex innan äktenskap (bjuder ut sina orörda ogifta döttrar). Verkligen en hyllningsbar profet. Tummen upp.
Senast redigerad av Armaiti 2012-09-12 kl. 21:27.
Citera
2012-09-12, 21:30
Medlem
Citat:
Underbart va?
Den karln är verkligen värd sitt titel (Profet). Incest, oäktingar och sex innan äktenskap (bjuder ut sina orörda ogifta döttrar). Verkligen en hyllningsbar profet. Tummen upp.

Förvandlade inte den "gode" guden dessutom Lots fru till en saltsod för att hon vänder bort blicken när hennes döttrar våldtogs?

En historia så pervers att man omöjligt skulle kunna göra en film av den. I en religiös text passar den dock utmärkt
Senast redigerad av Handfast 2012-09-12 kl. 21:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in