2012-06-27, 05:04
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zapporius
Nej vi får inte fred på jorden, utan NI får möjlighet att halshugga flera icke-muslimer. Ni lurar ingen längre riktigt, mer och mer PK folk börjar vakna och inse att ni har inte samma agenda som resten av mänskligheten.

Resten av mänskligheten vill UTVECKLAS och om det krävs att man omvärderar sina traditioner och vanor till något bättre, så gör man det. Däremot så vill ni INTE utvecklas, utan vill hugga ner alla som säger annorlunda, och ifrågasätter det ni gör. Eller så vill ni sätta er ovanpå dem och förslava dem (Shariah). Kolla bara vad som skett i Albanien, hela mellanöstern, pakistan, afghanistan, och andra retardistans där ute.

Vad har du att säga om Ryssland? Nord och syd-korea, kina, kuba. Dessa länder delar inte heller väserländska åsikter och värderingar och de har inte Islam som statsreligion. Så vill de utvecklas också eller vad menar du med att hela mänsklighetenvill utvecklas men inte ''VI''?

Finns många länder i mellanöster som lver i välstånd, ta dubai, kuwiet, qatar, turkiet, bahrin.

Nej lilla vän, utan USA minskar terroristerna. Har du inte förstått att USA vill kolonialisera mellanöstern som de en gång i tiden gjorde mot Afrika, men de hindras av muslimer. Det är USA och Israel som gör allt för att smutskasta islam.

Vilken del av sharialagar är du emot? vet du ens vad sharia-lagar är för nåt?
Citera
2012-06-27, 05:09
Medlem
Nemesis(SM)s avatar
Först och främst Bäste Ts vill jag du riktar din uppmärksamhet mot rubriken. Det står "Muslimiska bröderskapet". Det står inte blek feta ego-centrerad amerikaner, bara ett tips

Nu till själva inlägget: mutor och korruption i sverige. Det händer i alla länder, inget nytt med det. Däremot i VILKET skala dessa saker händer är mer viktiga. Juholt o company, säger du, säg min Ts, har du rinnande vatten, kabel-tv, mat i kylan, fina kläder, bil, vård, livsglädje............Japp det har du. Hur kommer det sig att du har det så bra här i sverige? Tänk Einstein tänk.... Nåå Let me simplify it for you. Sunt förnuft och mänsklighet är ord som du söker. Tack vare dessa så ser ditt liv ut som det gör.

Lol "allt annat jag skrev var skitsnack"......Herregud vilka miffo man får träffa under sin livsgång. Din problem att du vägrar erkänna/inse sanningen av hur folk har/blir behandlad i religions namn. Våldtagna blir arresterad för just att de blir våldtagna i gudsnamn, människor blir slaktad på öppet gatan i gudsnamn, barn tvingas utföra ....(kan inte ta mig till att skriva det) i gudsnamn. To make it simple: Allt blir rättfärdigt bara du tilllägger GUDSNAMN i det hela, precis som kristna: Hmmm... So did som shit today ehmm, you say, Ah no problem just recite 10 Hail mary and sunny u good to go. Same time tomorrow, i guess said the priest with a smile on his face

Innan jag slösar bort mer av min tid och går vidare att svara flera av dina inlägg: Svara enbart på det? I vilket av dessa länder (som du har nämnt) har någonsin bott (i ditt vuxna liv) längre än 3 år? Kommer föra diskussion vidare efter ditt svar
Citera
2012-06-27, 05:12
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
För det första så sköt inte Breivik muslimer, han sköt mest norska barn.

För det andra om du inte hade märkt när du var på mohammedplaneten, så pågår det en rättegång mot Breivik. Dvs, samhället fördömmer det han gjort, och man fortfarande i sin barmhärtighet och respekt till liv kommer inte döma honom till döden. Det är vad ett civiliserat samhälle gör.

De samhällen du försvarar gör inget sånt. Massorna jublar, och myndigheter om inte deltar så rycker de på axlarna. Det är skillnad på 500 år av utveckling, och sekularisering. Din hjärna verkar inte fatta att religion är INTE humanism, utan tvärtom.

Bara för att världen har blivit liten med global handel, möjlighet att resa till avlägsna länder och internet betyder inte att nu är vi plötsligt på samma civilisationsnivå. Ni kommer aldrig att vinna simpatier hos andra mer utvecklade folkslag tills ni börjar rota i vad har väst gått igenom sedan inkvisitionen och fattar galoppet, men ni inser väl att ni aldrig hinner ikapp, och enda sättet för er att vinna är att skjuta den som springer snabbare, och dölja era motiv bakom fasad av religion.

undrar om du läser mina texter noga? Jag skrev om du kollar mitt inlägg att han mördade sina egna landsmän för att visa sitt hat och förakt mot islam men du kanske missade den delen? eller som man säger man ser det man vill se. Varför dröjer rättegången ? har dom inte kommit fram till vad han förtjänar för straff under mer än ett års tid?

BARMHÄRTIGHET ? till en massmördare? det kallar jag för naivitet inte barmhärtighet.

Visst, om jag blir mördad eller om en av mina anhöriga blir mördade vill jag gärna se mördaren betala med sitt eget liv om offren ska få rättvisa vill säga. Jag söker inte sypatisörer hos andra folkslag. Islam existerar redan i alla länder och folkslag.
Citera
2012-06-27, 05:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Islampeace
undrar om du läser mina texter noga? Jag skrev om du kollar mitt inlägg att han mördade sina egna landsmän för att visa sitt hat och förakt mot islam men du kanske missade den delen? eller som man säger man ser det man vill se. Varför dröjer rättegången ? har dom inte kommit fram till vad han förtjänar för straff under mer än ett års tid?

BARMHÄRTIGHET ? till en massmördare? det kallar jag för naivitet inte barmhärtighet.

Visst, om jag blir mördad eller om en av mina anhöriga blir mördade vill jag gärna se mördaren betala med sitt eget liv om offren ska få rättvisa vill säga. Jag söker inte sypatisörer hos andra folkslag. Islam existerar redan i alla länder och folkslag.

Att du kallar det naivitet bekräftar bara din mördiska natur. Walid Shoebat, en f.d. PLO terrorist beskriver det ganska bra: http://www.youtube.com/watch?v=wxAHg...feature=g-vrec
Citera
2012-06-27, 05:21
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis(SM)
Först och främst Bäste Ts vill jag du riktar din uppmärksamhet mot rubriken. Det står "Muslimiska bröderskapet". Det står inte blek feta ego-centrerad amerikaner, bara ett tips

Nu till själva inlägget: mutor och korruption i sverige. Det händer i alla länder, inget nytt med det. Däremot i VILKET skala dessa saker händer är mer viktiga. Juholt o company, säger du, säg min Ts, har du rinnande vatten, kabel-tv, mat i kylan, fina kläder, bil, vård, livsglädje............Japp det har du. Hur kommer det sig att du har det så bra här i sverige? Tänk Einstein tänk.... Nåå Let me simplify it for you. Sunt förnuft och mänsklighet är ord som du söker. Tack vare dessa så ser ditt liv ut som det gör.

Lol "allt annat jag skrev var skitsnack"......Herregud vilka miffo man får träffa under sin livsgång. Din problem att du vägrar erkänna/inse sanningen av hur folk har/blir behandlad i religions namn. Våldtagna blir arresterad för just att de blir våldtagna i gudsnamn, människor blir slaktad på öppet gatan i gudsnamn, barn tvingas utföra ....(kan inte ta mig till att skriva det) i gudsnamn. To make it simple: Allt blir rättfärdigt bara du tilllägger GUDSNAMN i det hela, precis som kristna: Hmmm... So did som shit today ehmm, you say, Ah no problem just recite 10 Hail mary and sunny u good to go. Same time tomorrow, i guess said the priest with a smile on his face

Innan jag slösar bort mer av min tid och går vidare att svara flera av dina inlägg: Svara enbart på det? I vilket av dessa länder (som du har nämnt) har någonsin bott (i ditt vuxna liv) längre än 3 år? Kommer föra diskussion vidare efter ditt svar

Visst, jag är väl medveten om rubriken, men den ena frågan drar in en annan fråga och just därför kan vi komma in på saker som inte alls handlar om själva rubriken.

Visst, jag har alla dessa saker du nämnde och jag har inte sagt annat. jag förstår inte vad du vill ha sagt med det? Jag tror och vet att alla människor i mellanöstern hade alla dessa saker du nämnde om det inte hade varir för Israel och USA. Jag har inte bott i något annat land mer än sverige däremot har jag åkt på semetser till flera länder , i europa, mellanöstern och norafrika. vad vill du ha sagt med det?
Citera
2012-06-27, 05:23
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Att du kallar det naivitet bekräftar bara din mördiska natur. Walid Shoebat, en f.d. PLO terrorist beskriver det ganska bra: http://www.youtube.com/watch?v=wxAHg...feature=g-vrec

Så du gör mig till en terrorist för att jag är för dödsstraff ? för att jag anser att den som mördar mina barn ska själva betala med sitt liv? hur tänker du?
Citera
2012-06-27, 05:40
Medlem
Nemesis(SM)s avatar
Citat:
Visst, jag är väl medveten om rubriken, men den ena frågan drar in en annan fråga och just därför kan vi komma in på saker som inte alls handlar om själva rubriken.

Visst, jag har alla dessa saker du nämnde och jag har inte sagt annat. jag förstår inte vad du vill ha sagt med det? Jag tror och vet att alla människor i mellanöstern hade alla dessa saker du nämnde om det inte hade varir för Israel och USA.

Men snälla nån. Sluta peka fingret åt andra och våga erkänna sina egna brister.

Citat:
Jag har inte bott i något annat land mer än sverige däremot har jag åkt på semetser till flera länder , i europa, mellanöstern och norafrika. vad vill du ha sagt med det?

Va vill jag ha sagt med ....... Låt mig påpeka detta :

Citat:
Grattis egypten. Månen lyser och tar bort mörkret över egypten. Civilisationens vagga. Lyckliga dagar väntar er ädla egyptier.

Experience is knowledge (talar om från mig egen erfarenheten, då jag har levt med dessa). Kom tbx när du har verkligen upplevt dessa inavlade folket på nära håll. Dessa sk muslimska folk från arabländer hellre målar om sina toaletter med guld än hjälp svältande barn i afrika. De bajsar hellre i guldpläterad toaletter än hjälpa folk i ex bangladesh. Deras ungar flyger över natt i USA med sina privata jet, super bort hundratusen tals pengar, spelar bort miljontals dinar på poker än hjälpa förbättra livet för folk i misär. Samma ungar står dagen efter i moskér o predikerar om vikten om islam.

Dude, i koran står det "Din wa Duniya" i en våg balans men för dessa idioter kommer Duniya först och sedan "Din" när det passar ens egen vinst. When the shit hits fan, blame it on the religion and you are homefree Det är DETTA vad vill ha jag sagt
Citera
2012-06-27, 05:51
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Men snälla nån. Sluta peka fingret åt andra och våga erkänna sina egna brister.

Va vill jag ha sagt med ....... Låt mig påpeka detta :

Experience is knowledge (talar om från mig egen erfarenheten, då jag har levt med dessa). Kom tbx när du har verkligen upplevt dessa inavlade folket på nära håll. Dessa sk muslimska folk från arabländer hellre målar om sina toaletter med guld än hjälp svältande barn i afrika. De bajsar hellre i guldpläterad toaletter än hjälpa folk i ex bangladesh. Deras ungar flyger över natt i USA med sina privata jet, super bort hundratusen tals pengar, spelar bort miljontals dinar på poker än hjälpa förbättra livet för folk i misär. Samma ungar står dagen efter i moskér o predikerar om vikten om islam.

Dude, i koran står det "Din wa Duniya" i en våg balans men för dessa idioter kommer Duniya först och sedan "Din" när det passar ens egen vinst. When the shit hits fan, blame it on the religion and you are homefree Det är DETTA vad vill ha jag sagt

säg det då. Jag är emot dessa människor som som nämner det är dessa som smutskastar islams namn. Jag vet och vad söner till saudiska kungahuset håller på med medans andra riskerar dödsstraff om de göra likadant jag vet det och jag är emot det. Däför tror jag att egypten behöver en sån president jag tror faktiskt inte att han som blev vald kommer agera som saudiska kungahuset. dessa människor som du nämner som ser bara till bekvämligheter i detta liv som har i överflöd men som vägrar hjälpa andra muslimer eller icke-muslimer kommer hamna i helvtets rand. Sadamm iraks före detta president hade också ett sånt liv i överflöd se vad slutet blev för honom. alla som har slagit på samma väg kommer att gå samma öde till mötes.
Citera
2012-06-27, 05:59
Medlem
Islampeaces avatar
http://www.youtube.com/watch?v=3IlpCnWgzeU
Citera
2012-06-27, 06:03
Medlem
Nemesis(SM)s avatar
Citat:
säg det då. Jag är emot dessa människor som som nämner det är dessa som smutskastar islams namn. Jag vet och vad söner till saudiska kungahuset håller på med medans andra riskerar dödsstraff om de göra likadant jag vet det och jag är emot det. Däför tror jag att egypten behöver en sån president jag tror faktiskt inte att han som blev vald kommer agera som saudiska kungahuset. dessa människor som du nämner som ser bara till bekvämligheter i detta liv som har i överflöd men som vägrar hjälpa andra muslimer eller icke-muslimer kommer hamna i helvtets rand. Sadamm iraks före detta president hade också ett sånt liv i överflöd se vad slutet blev för honom. alla som har slagit på samma väg kommer att gå samma öde till mötes.

Trots fina ghandi resonemang så försöker du ändå glorifiera dessa sekter. Ensam människan är ingen hot men i grp/sekt som leds av en manipulativ ledare är livsfarliga
Citera
2012-06-27, 06:11
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Trots fina ghandi resonemang så försöker du ändå glorifiera dessa sekter. Ensam människan är ingen hot men i grp/sekt som leds av en manipulativ ledare är livsfarliga

De flesta ledarna i muslimiska länder kan dra åt helvete förutom hizbollah, irans president, och nuvarande egyptens president , resten kan dra åt helvete.
Citera
2012-06-27, 06:24
Medlem
Citat:
Jag har inte bott i något annat land mer än sverige däremot har jag åkt på semetser till flera länder , i europa, mellanöstern och norafrika. vad vill du ha sagt med det?

Du är förvirrad för att du försöker bota din komplex av att vara invandrare i Sverige (segregation, svenska tjejer vill inte ha något med er att göra på lång sikt, alla bor bättre, osv) genom att höja din ego med religion. Jag tycker du borde satsa på en utbildning och idrott istället och skaffa dig ett liv istället för att förstöra liv för de andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in