2012-06-27, 06:32
Citat:
Ursprungligen postat av Islampeace
Nej lilla vän, utan USA minskar terroristerna. Har du inte förstått att USA vill kolonialisera mellanöstern som de en gång i tiden gjorde mot Afrika, men de hindras av muslimer. Det är USA och Israel som gör allt för att smutskasta islam.
Du kan inte kalla mig "lilla vän", eftersom din trosuppfattning kommer från att du surar i Rinkeby över att Anna vill inte gå ut med dig, utan vill gå ut med Anders. Och så sprider du hat och vill att de som vill förstöra även det lilla du har vinner, så länge de förstör för de andra du är avundsjuk på och föraktar.
Jag gjorde tvärtom, kapade band med staten och klanmentaliteten, hyrde ett rum på Söder, tog CSN och utbildade mig, så nu är jag min egen. Den kristna vägen, liksom, och det funkar. Och jag är ateist. Religion, både kristendom och islam handlar om hur man hanterar sina impulser och driv. I kristendomen så är det att du kan ge omvärlden dina positiva egenskaper, men du ska jobba igenom dina negativa.
I islam är det tvärtom, där ska man ge sig hän åt alla sina apimpulser (som vi alla har), man ska förslava kvinnor, läsa bara en bok i livet (jag spenderade halva tiden på stadsbiblioteket vid Odenplan, man träffar intelligenta tjejer där, förresten och lär sig ett o annat). Och så bidrag, det är ju klart att kafirer ska ge er bidrag, jag menar ni har ju komplex och tror sig vara bäst?
Ni sabbar bara för hederliga utlänningar egentligen. Låt mig gissa, din favoritmusiker när du var liten var nån rappare? Förort->MTV->Rappare->Småbrott->Islam, det är så det brukar gå till.