https://www.instagram.com/p/BTJdtBxDxQp/?taken-by=ladydahmers
Ladyn gör det som hon gör oftast och bäst. Stoppar saker (onyttiga sådana) i gluggen.
Inte nog med det, hon uppmuntrar sina följare att leva lika ohälsosamt som henne.
Undrar så vad hennes man tycker om hennes ätande och viktuppgång. Han kan ju omöjligt vara lika attraherad av henne nu som när de träffades (då hon vägde 40 kg mindre enligt henne själv).
Denna kvinna har också tre barn som med största sannolikhet kommer ärva dessa fruktansvärda matvanor. Man har fan med ett ansvar att vara en förebild för sina barn. I det ingår att vara sund.