Citat:
Ursprungligen postat av scheele
Ja, vad skulle du säga om du satt i presskonferens och visste att det fanns ett 60min lång filmsekvens på det hela? Sådant är ju djävligt knepigt, kommer filmsekvensen ut så är ju Kolmårdens varumärke skadat för all framtid. Det är ju anledningen till att man aldrig släppte filmen på Steve irvin anser jag, man skyddade varumärket Steve irving. Hela familjen tjänar ju fortfarande en förmögenhet på hans filmer.
Om filmen kommer ut blir det inte kul för Kolmården. Jag köper helt enkelt inte förklaringen att inte hägnet var övervakat, hela Kolmården är ju fullständigt nedlusat med kameror för att ha koll på verksamheten. Men jag förstår ju om ni vill tro på att just det hägnet saknade kameraövervakning. Jag köper det inte, varför spekulerar man i att hon snubblat/fallit ihop redan på första presskonferensen? De är ju knappast klärvoyanta?
Ja, det är väl möjligt att Steve Irvin gjorde något jävligt tveksamt i sista videon men man kan å andra sidan förstå makuleringen av filmen eftersom man inte vill att folk ska frossa i hans död.
Personligen tycker jag det enbart känns olustigt att krokodiljägarserien fortfarande sänds och att tv-kanalerna fortfarande köper in det. Vad är det för roligt med att titta på en person som skrattar och är glad i alla när man vet att han är död?
Har ingen uppfattning om kameratätheten på kolmården men det känns ju hyfsat lågt om kolmården mörkar den delen.
De där två fallen är vilket som helt annorlunda eftersom det var känt direkt efter Steves död att det hela filmades medan man förnekar att det finns några kameror som filmade det hela här.