Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-12-01, 16:27
  #2953
Medlem
No6s avatar
Dummaste kommentaren i dokumentären:

"Brist på bevis, är ju faktiskt också ett bevis"
Citera
2022-04-14, 02:42
  #2954
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p0kerfac3
Finns det verkligen INGA bilder eller videor på. Karolina? Hela internet verkar ha swipeat bort alla spår av henne. Förmodligen av familjemedlemmar?

Jodå det finns allt har blivit väldigt insatt i detta ämnet jag blir lätt sådär det va samma sak hösten 2020 när jag blev insatt i backabranden sen efter några veckor har jag lyckats glömma det. Men det finns både bild på Karolina när hon tvättar en elefant och en video på youtube dendär som är borttagen från de flesta kanaler den finns här i tråden i det inlägget som gjordes 2016
Citera
2022-04-16, 17:46
  #2955
Medlem
En märklig sak angående Youtube och klipp med Karolina. Jag var på kolmården sommar 2011 och klappade vargarna och filmade en del av det hela. Är ganska säker på att K var med och visade och pratade om vargarna. Det hände inget allvarligt under guidningen. Vilkas (en av vargarna) höll på med någon kvinnlig gästs hår i början men slutade sedan.

Några veckor efter attacken fick jag ett meddelande på Youtube från en användare som ville att jag skulle ta bort klippet med vargarna. Meddelandet kom inte från Kolmården utan en privatperson. Brydde mig inte om det från början men fick senare ett anspråk på videon så Youtube själva tog ner den och jag fick en plupp på mitt konto.

Tycker det är väldigt märkligt att Youtube fick ta ner videon eftersom den inte stred mot några rättigheter. Jag tror någon av besökarna var den som först ville att jag skulle ta bort videon. men personen angav inte något direkt själ till varför videon skulle tas bort,.

Har tyvärr inte kvar klippet eftersom jag aldrig brände den på skiva och har bytt dator sen dess så klippet är tyvärr förlorat för alltid.
Citera
2022-10-20, 11:04
  #2956
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrikman
En märklig sak angående Youtube och klipp med Karolina. Jag var på kolmården sommar 2011 och klappade vargarna och filmade en del av det hela. Är ganska säker på att K var med och visade och pratade om vargarna. Det hände inget allvarligt under guidningen. Vilkas (en av vargarna) höll på med någon kvinnlig gästs hår i början men slutade sedan.

Några veckor efter attacken fick jag ett meddelande på Youtube från en användare som ville att jag skulle ta bort klippet med vargarna. Meddelandet kom inte från Kolmården utan en privatperson. Brydde mig inte om det från början men fick senare ett anspråk på videon så Youtube själva tog ner den och jag fick en plupp på mitt konto.

Tycker det är väldigt märkligt att Youtube fick ta ner videon eftersom den inte stred mot några rättigheter. Jag tror någon av besökarna var den som först ville att jag skulle ta bort videon. men personen angav inte något direkt själ till varför videon skulle tas bort,.

Har tyvärr inte kvar klippet eftersom jag aldrig brände den på skiva och har bytt dator sen dess så klippet är tyvärr förlorat för alltid.

Sätter en slant på att de ägnat tid och energi på att rensa internet från dessa dåliga nyheter. Inte direkt bästa reklamen för deras djurpark..
Citera
2022-10-21, 01:23
  #2957
Medlem
kato85s avatar
https://www.youtube.com/watch?v=D1xv...nevangKlemming
Citera
2022-10-24, 10:19
  #2958
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
https://www.youtube.com/watch?v=D1xv...nevangKlemming
Är K en av de två djurskötarna som håller i visningen alltså?
Citera
2022-10-24, 20:00
  #2959
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
Är K en av de två djurskötarna som håller i visningen alltså?
Vet inte, hoppas någon ska kunna identifiera henne, även om jag såklart respekterar henne och anhöriga (som kan be videon tas bort om de kontaktar den som lade ut den)
Åldersmässigt borde det inte vara kvinnan till höger.
Citera
2022-10-24, 20:35
  #2960
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Vet inte, hoppas någon ska kunna identifiera henne, även om jag såklart respekterar henne och anhöriga (som kan be videon tas bort om de kontaktar den som lade ut den)
Åldersmässigt borde det inte vara kvinnan till höger.
Aha, visste inte att det var känsligt. Familjens integritet går förstås först! Glöm min fråga.
Citera
2022-10-25, 01:05
  #2961
Medlem
Hon till vänster är det.
Citera
2023-09-02, 12:51
  #2962
Medlem
Någon som har en FUP-länk som fungerar?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback