Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2012-06-05, 20:13
  #37
Avstängd
SerSeris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxit123
haha ts lär ju bara driva med er alla eller så lär han inte ha alla hästa i stallet, men om jag hade varit du ts och har så bra gener som du påstår så skulle jag ha kurat året runt för om du bygger 4kg muskler på 6 veckar så kommer du att bygga 34,6kg muskler på ett år. Men du kan väll börja med att slänga upp en bild så vi har nåt att jämföra med. släng upp en bild varje vecka så vi får se hur grymma dina monster gener är. vad är det för gener du har ts? är det turk gener för jag har hört att det är riktig bra gener att bygga muskler med. Ett tips börja med Anabolic Halo Pro Series, 920 g det kör jag med och bygger ungefär 49-50kg torra muskler vare år
Du fattar vad jag menar, man kan inte bygga muskler året om varje dag o vecka. Finns ju perioder. Omöjligt bygga 30kg muskler på ett år.

Måste säga jag mår sämre sämre och sämre med denna diet, blir irriterad och arg på alla typ fast det inte finns anledning. Vad kan det bero på, för lite kolisar?

Men jag ska inte ge upp än, ska köra en vecka till fortsätter det så här kommer jag äta lite ris då och då. Kan någon ge tips?
2012-06-06, 00:39
  #38
Medlem
macho570s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SerSeri
Du fattar vad jag menar, man kan inte bygga muskler året om varje dag o vecka. Finns ju perioder. Omöjligt bygga 30kg muskler på ett år.

Måste säga jag mår sämre sämre och sämre med denna diet, blir irriterad och arg på alla typ fast det inte finns anledning. Vad kan det bero på, för lite kolisar?

Men jag ska inte ge upp än, ska köra en vecka till fortsätter det så här kommer jag äta lite ris då och då. Kan någon ge tips?

2012-06-06, 10:05
  #39
Medlem
Highsounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SerSeri
Du fattar vad jag menar, man kan inte bygga muskler året om varje dag o vecka. Finns ju perioder. Omöjligt bygga 30kg muskler på ett år.

Måste säga jag mår sämre sämre och sämre med denna diet, blir irriterad och arg på alla typ fast det inte finns anledning. Vad kan det bero på, för lite kolisar?

Men jag ska inte ge upp än, ska köra en vecka till fortsätter det så här kommer jag äta lite ris då och då. Kan någon ge tips?
Tro fan du inte kommer få några tips. Lagt på dig ett par kg muskler än?

SMACK
2012-06-06, 10:17
  #40
Medlem
Bigorexias avatar
Nu får det vara slutpratat om steroider. Om det är någon som vill diskutera huruvida det går att deffa med nutrilett får ni PM:a mig, så låser jag upp och rensar tråden, men tills vidare låser jag denna.

*Klick*

/MOD
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback