• 1
  • 2
2012-06-01, 14:44
Bannlyst
Hej,

Idag började jag min deff med dessa smådrinkar som innehåller endast ca 180kal, ska ta en sån varje måltid istället för fast föda, totalt ca 6st om dagen, Så kommer ligga strax över 1000kal/dygn

Någon som provat detta? Tänkte gå ner 4kg i fett, samtidigt öka 4kg i muskler, allafall på ca 1.5 månad.

Jag tränar 4-5dagar i veckan också, 1 timme styrka, 1timme cardio efter passet.

Kan även tillägga jag tar clenbuterol och några ryssar om dagen för att inte tappa muskelmassa.

Har hört denna diet ska vara riktigt vass och bra, med grymma resultat.

Någon som provat detta? Detta är min första dag, och mår utmärkt. Så snart kommer det upp bilder också.
2012-06-01, 14:45
Medlem
Du ska alltså gå ner 4kg fett och samtidigt bygga 4kg muskler? Isf får du räkna med 1,5år och inte 1,5 månader!
2012-06-01, 14:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MysteryMaster
Du ska alltså gå ner 4kg fett och samtidigt bygga 4kg muskler? Isf får du räkna med 1,5år och inte 1,5 månader!
Knappast, inte när jag intar dboll också. Jag har bra gener dessutom, har provat andra dieter så jag vet vad som funkar bäst på mig.
2012-06-01, 14:50
Bannlyst
Grattis

Du kan äta vanlig kost och hålla koll på kalorierna du får i dig

Man kan göra på många olika sätt men alla sätt för att gå ner i vikt är att ha ett underskott på kalorier

Du kan tex äta en god bra mättande måltid på säg tex 800kalorier och sen dricka 1 -2 påsar sån skit

Ligg på ett minus i kalorier så går du ner i vikt
Med fördel kan du styrketräna för att behålla så mycket som möjligt av musklerna som du har
2012-06-01, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SerSeri
Knappast, inte när jag intar dboll också. Jag har bra gener dessutom, har provat andra dieter så jag vet vad som funkar bäst på mig.
Jaha det missade jag. Då blir det mål helt klart rimligare! Men om du nu tar dnoll så borde du väll veta tillräckligt om kost för att veta att nutrilett är någon bra deffkost om du vill bygga muskler! Satsa på mycket kyckling, fisk och kött istället!
2012-06-01, 14:53
Medlem
VoteForMrPedros avatar
Vetenskapliga studier visar att genomsnittsmannen kan gå upp maximalt 0.5 till 1 kg rena muskler i månaden under det första året. Och då pratar vi om allting klaffar så som träningar och återhämtning.

Men lycka till, det ger snabba resultat fastän det låter lite.
2012-06-01, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoteForMrPedro
Vetenskapliga studier visar att genomsnittsmannen kan gå upp maximalt 0.5 till 1 kg rena muskler i månaden under det första året. Och då pratar vi om allting klaffar så som träningar och återhämtning.

Men lycka till, det ger snabba resultat fastän det låter lite.

Visa mig gärna dessa studier. 1 kg/mån låter för bra för att vara sant.
2012-06-01, 15:54
Bannlyst
Har inte läst in mig på det vetenskapliga man kan bygga upp på ett år men allt annat jag läst säger man uppskattningsvis att man kan bygga upp cirka 3kilo muskler första året man börjar styrketräna för att det sedan kommer sakta avta och att man bygger på mindre och mindre muskler
2012-06-01, 16:19
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SerSeri

Nej, inte ens med AAS i kroppen kommer du att bygga 4 kg muskler under den perioden. Definitivt inte då energi- och proteinintaget är alldels för lågt.
2012-06-01, 16:53
Medlem
Fudge0wns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigorexia
Nej, inte ens med AAS i kroppen kommer du att bygga 4 kg muskler under den perioden. Definitivt inte då energi- och proteinintaget är alldels för lågt.

+1 +1 +1 +1

TS, vad är det för mening med att knapra det ena och det andra när du inte ens fattar vad du håller på med?
2012-06-01, 18:15
Medlem
VoteForMrPedros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Visa mig gärna dessa studier. 1 kg/mån låter för bra för att vara sant.

Kopierade efter nån sida jag googlade på. Sök ''Muskelmassa per månad'' eller dylikt så hittar du nog den.
2012-06-02, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoteForMrPedro
Kopierade efter nån sida jag googlade på. Sök ''Muskelmassa per månad'' eller dylikt så hittar du nog den.

Lol, tror jag skippar det.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in