2012-06-02, 22:52
Medlem
DoDaDas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SerSeri
Seriöst om ni ska kränka mig fram och tillbaka skriv inte, jag vet att jag kan gå upp i muskler har gjort det förut gör det igen.

Jag vill ha synpunkt på själva dieten inte om mig som person eller mina gener.

Just vad du får. Vi säger att om du vill öka muskler, ät mer. Vill du minska i fett, ät mindre. Simple as that! Du får helt enkelt välja. Fast just ja.. Jag glömde bort dina gener. Sånna där turk-gener kanske? Tror att du är störst vackrast och bäst och kan allting om allting...
2012-06-03, 08:42
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Seriöst om ni ska kränka mig fram och tillbaka skriv inte, jag vet att jag kan gå upp i muskler har gjort det förut gör det igen.

Jag vill ha synpunkt på själva dieten inte om mig som person eller mina gener.

du lägger inte på dej 4 kg muskler på 6v. aldrig i helvete på diet. o aldrig i helvete på bulk heller. oavsett om du så trycker 5g prepp ew.

att du bara noschalera det faktum säger allt om dej. eller är du ett unikum? den enda i hela världen som kan lägga på sej så muskler på så kort tid? släng ner 4kg oxfile i korgen när du handlar får du se hur mkt det är..

ärligt nu. om man kan (vi säger på 18v) gå ner 10 kg o gå upp 10kg i muskler! tror du inte alla gjort det då? aas hjälper dej att bygga muskler viss,t men inte i denna omfattningen. varför tror du ärligt att man lägger sej på kcal plus när man vill bygga o kcal minus om man vill tappa fett?

att göra båda går om man är nybörjare inte kommit så långt i sin träning(du har mindre massa alltså) men då snackar vi inte så mkt muskler som 4 kg på 6v!!!! utan kanske 0.5 kg nya muskler på 10v om du sköter kosten exemplariskt under deff. o då snackar vi inte en deff på ett underskott över 750kcal/dag. då är det omöjligt att lägga på sej muskler what so ever.

ta till dej lär dej o kör på. du kommer inte lägga på dej mkt vatten på dina d-bollar heller om du ska ligga på så lågt kcal underskott. det krävs en hel del kolisar för det! o nej du lägger inte på dej vatten i kroppen genom att dricka mkt vatten. detta kommer genom maten.

mvh
2012-06-03, 11:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
du lägger inte på dej 4 kg muskler på 6v. aldrig i helvete på diet. o aldrig i helvete på bulk heller. oavsett om du så trycker 5g prepp ew.

att du bara noschalera det faktum säger allt om dej. eller är du ett unikum? den enda i hela världen som kan lägga på sej så muskler på så kort tid? släng ner 4kg oxfile i korgen när du handlar får du se hur mkt det är..

ärligt nu. om man kan (vi säger på 18v) gå ner 10 kg o gå upp 10kg i muskler! tror du inte alla gjort det då? aas hjälper dej att bygga muskler viss,t men inte i denna omfattningen. varför tror du ärligt att man lägger sej på kcal plus när man vill bygga o kcal minus om man vill tappa fett?

att göra båda går om man är nybörjare inte kommit så långt i sin träning(du har mindre massa alltså) men då snackar vi inte så mkt muskler som 4 kg på 6v!!!! utan kanske 0.5 kg nya muskler på 10v om du sköter kosten exemplariskt under deff. o då snackar vi inte en deff på ett underskott över 750kcal/dag. då är det omöjligt att lägga på sej muskler what so ever.

ta till dej lär dej o kör på. du kommer inte lägga på dej mkt vatten på dina d-bollar heller om du ska ligga på så lågt kcal underskott. det krävs en hel del kolisar för det! o nej du lägger inte på dej vatten i kroppen genom att dricka mkt vatten. detta kommer genom maten.

mvh

Ännu roligare när du jämnför "släng ner 4kg oxfile och jämnför hur mycket det är" Hahaha den nivån kan vi skippa.

Jag vet vad träning och kost är, jag har deffat förut, jag har kurat förut, jag har grymma reslutat. Detta är en experiment, precis som kroppen också är en experiment.

Kroppen är som en lerklump man kan forma den lite hur man villl, vilket jag gillar mycket. Jag funderar på tävla om ca 3-4år för skojjs skull kolla hur långt man kommer.

Det är ju så jävla roligt att läsa att ni tror ni besitter på kunskaper än mig när jag redan hållt på med detta ett tag. Jag var som sagt inte ute efter vad som går och inte går, för jag vet att det går. Utan jag ville veta vad ni tyckte om dieten bara, kanske tex lite extrem?

Vilket fall det går undan mår bra, kanske lite trött, men det beror på kolisarna jag missar, funderar på köpa lite kobebiff idag som lite plåter på såret, redan nu börjar andra ådran på magen komma fram lite smygande
2012-06-03, 12:29
Medlem
Damacys avatar
Citat:
Vilket fall det går undan mår bra, kanske lite trött, men det beror på kolisarna jag missar, funderar på köpa lite kobebiff idag som lite plåter på såret, redan nu börjar andra ådran på magen komma fram lite smygande

Hahahaha!

Nåväl, ska bli intressant att se hur det går TS, lägg upp en bild på dig själv nu, så att vi kan jämföra hur du ser ut om en och en halv månad.
2012-06-03, 14:16
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ännu roligare när du jämnför "släng ner 4kg oxfile och jämnför hur mycket det är" Hahaha den nivån kan vi skippa.

Jag vet vad träning och kost är, jag har deffat förut, jag har kurat förut, jag har grymma reslutat. Detta är en experiment, precis som kroppen också är en experiment.

Kroppen är som en lerklump man kan forma den lite hur man villl, vilket jag gillar mycket. Jag funderar på tävla om ca 3-4år för skojjs skull kolla hur långt man kommer.

Det är ju så jävla roligt att läsa att ni tror ni besitter på kunskaper än mig när jag redan hållt på med detta ett tag. Jag var som sagt inte ute efter vad som går och inte går, för jag vet att det går. Utan jag ville veta vad ni tyckte om dieten bara, kanske tex lite extrem?

mytomani är en sjukdom.... nu lägger jag inte mer energi på dej.
2012-06-03, 18:12
Medlem
dauits avatar
Citat:
Hahaha men äru helt dum huvudet eller? Bara för att du har ruttna gener och dålig på med schema.

.

vänta lite här, du väljer att attackera den personen här på FB som kanske har de bästa generna? har du ens tittat på hans bilder och journalen.
jävla stolpskott...
2012-06-03, 18:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dauit
vänta lite här, du väljer att attackera den personen här på FB som kanske har de bästa generna? har du ens tittat på hans bilder och journalen.
jävla stolpskott...
Ja jag har sätt dom vad ville du framföra? Jävla looser. svag är han också hahah
2012-06-03, 18:40
Medlem
dauits avatar
Citat:
Ja jag har sätt dom vad ville du framföra? Jävla looser. svag är han också hahah
att du har fel när du sa att han har dåliga gener, att han är svag spelar en mindre roll eftersom han inte är ute efter att bli en styrkelyftare utan en BB.

se så, fram med bilder eller håll käften!
2012-06-04, 12:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dauit
att du har fel när du sa att han har dåliga gener, att han är svag spelar en mindre roll eftersom han inte är ute efter att bli en styrkelyftare utan en BB.

se så, fram med bilder eller håll käften!
Är man BB så är man automatiskt stark annars är det fake muskler enligt mig.
2012-06-04, 14:13
Medlem
haha ts lär ju bara driva med er alla eller så lär han inte ha alla hästa i stallet, men om jag hade varit du ts och har så bra gener som du påstår så skulle jag ha kurat året runt för om du bygger 4kg muskler på 6 veckar så kommer du att bygga 34,6kg muskler på ett år. Men du kan väll börja med att slänga upp en bild så vi har nåt att jämföra med. släng upp en bild varje vecka så vi får se hur grymma dina monster gener är. vad är det för gener du har ts? är det turk gener för jag har hört att det är riktig bra gener att bygga muskler med. Ett tips börja med Anabolic Halo Pro Series, 920 g det kör jag med och bygger ungefär 49-50kg torra muskler vare år
2012-06-04, 14:57
Medlem
Citat:
Är man BB så är man automatiskt stark annars är det fake muskler enligt mig.

Du är dum i huvudet. Varför lyssnar du inte bara på vad alla har skrivit? Ditt mål är omöjligt.
Senast redigerad av Kojaksissla 2012-06-04 kl. 15:00.
2012-06-04, 16:59
Medlem
Fudge0wns avatar
Fan också.. ännu en Morfius? Eller kanske en SexyBlatteKiller?

Den här tråden var hur som helst värdelös när TS inte kan ta åt sig av kommentarerna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in