Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
du lägger inte på dej 4 kg muskler på 6v. aldrig i helvete på diet. o aldrig i helvete på bulk heller. oavsett om du så trycker 5g prepp ew.
att du bara noschalera det faktum säger allt om dej. eller är du ett unikum? den enda i hela världen som kan lägga på sej så muskler på så kort tid? släng ner 4kg oxfile i korgen när du handlar får du se hur mkt det är..
ärligt nu. om man kan (vi säger på 18v) gå ner 10 kg o gå upp 10kg i muskler! tror du inte alla gjort det då? aas hjälper dej att bygga muskler viss,t men inte i denna omfattningen. varför tror du ärligt att man lägger sej på kcal plus när man vill bygga o kcal minus om man vill tappa fett?
att göra båda går om man är nybörjare inte kommit så långt i sin träning(du har mindre massa alltså) men då snackar vi inte så mkt muskler som 4 kg på 6v!!!! utan kanske 0.5 kg nya muskler på 10v om du sköter kosten exemplariskt under deff. o då snackar vi inte en deff på ett underskott över 750kcal/dag. då är det omöjligt att lägga på sej muskler what so ever.
ta till dej lär dej o kör på. du kommer inte lägga på dej mkt vatten på dina d-bollar heller om du ska ligga på så lågt kcal underskott. det krävs en hel del kolisar för det! o nej du lägger inte på dej vatten i kroppen genom att dricka mkt vatten. detta kommer genom maten.
mvh
Ännu roligare när du jämnför "släng ner 4kg oxfile och jämnför hur mycket det är" Hahaha den nivån kan vi skippa.
Jag vet vad träning och kost är, jag har deffat förut, jag har kurat förut, jag har grymma reslutat. Detta är en experiment, precis som kroppen också är en experiment.
Kroppen är som en lerklump man kan forma den lite hur man villl, vilket jag gillar mycket. Jag funderar på tävla om ca 3-4år för skojjs skull kolla hur långt man kommer.
Det är ju så jävla roligt att läsa att ni tror ni besitter på kunskaper än mig när jag redan hållt på med detta ett tag. Jag var som sagt inte ute efter vad som går och inte går, för jag vet att det går. Utan jag ville veta vad ni tyckte om dieten bara, kanske tex lite extrem?
Vilket fall det går undan mår bra, kanske lite trött, men det beror på kolisarna jag missar, funderar på köpa lite kobebiff idag som lite plåter på såret, redan nu börjar andra ådran på magen komma fram lite smygande