2015-04-01, 20:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashdownssyndrom
Läs avslutningen så ser du hur omfattande och stollig hennes konspirationsteori om den pro-pedofila mansrörelsen i Sverige faktiskt är ...

Detta har jag redan citerat åt dig ..

Citat:
Varför vill Pelle Billing från Mansnätverket och Papparättsrörelsen i Sverige bjuda in en person som Warren Farrell till vårt land? Varför vill de sprida och främja hans pro-pedofila och kvinnohatande budskap? Som de har spridit och främjat propedofilen Richard Gardners budskap, dvs PAS?

Som grädde på moset skriver Ingrid Carlqvist från Papparättsrörelsen, den sanna pro-pedofilen, i sin blogg:
”Medan övergreppen pågår blir barnen sällan rädda eller panikslagna utan mest konfunderade. De förstår (av begripliga skäl) inte riktigt vad sex är, men eftersom det är sällsynt att förövarna plågar och skadar barnen, kan de uppleva det hela som skönt men konstigt.”

Efter det så kommer ett tillägg..
Citat:
Tillägg 21:07: Patrik Sjöberg går ut och berättar om hur han utsatts för sexövergrepp av sin tränare och styvfar sedan han gick i mellanstadiet. All heder åt Patrik Sjöberg och övriga som visar sånt här mod. Ni hjälper andra barn och ungdomar att våga berätta om sexövergrepp. Sanna förebilder!
https://noboytoy.wordpress.com/2011/...ncest-farrell/

Ja ser ingen konspirationsteori där ... Hur lyckas du läsa in det i den avslutningen?
Citera
2015-04-01, 20:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja ser ingen konspirationsteori där ... Hur lyckas du läsa in det i den avslutningen?
Jag förstår att denna ”mans/pappa-rörelse” redan har lyckats kravla sig in i maktens korridorer i Sverige. Jag förstår också mer och mer av dessa mäns agenda. Deras öppna hat mot femismen är förståeligt, eftersom feminismen arbetar MOT, och alltid har arbetat MOT, det Mansrörelsen och Papparättsrörelsen verkar FÖR. Eller vilka har varit drivande i att motverka och lagstifta mot incest och andra sexualbrott?

Kan konspirationsteorin bli mera tydlig än så?

mansrörelsen - maktens korridorer - deras agenda - incest och sexualbrott ....
Citera
2015-04-01, 21:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag förstår att denna ”mans/pappa-rörelse” redan har lyckats kravla sig in i maktens korridorer i Sverige. Jag förstår också mer och mer av dessa mäns agenda. Deras öppna hat mot femismen är förståeligt, eftersom feminismen arbetar MOT, och alltid har arbetat MOT, det Mansrörelsen och Papparättsrörelsen verkar FÖR. Eller vilka har varit drivande i att motverka och lagstifta mot incest och andra sexualbrott?

Kan konspirationsteorin bli mera tydlig än så?

Du tänkte inte själva slutklämmen alltså ...

Dock om du läser hela inlägget så ser du vad hon refererar till ..

Ett politiskt förbund inom ett av de politiska partier som innehar regeringsmakten har alltså ingen koppling till maktens korridorer enligt dig?

Moderaternas Mansförbund
Citera
2015-04-01, 21:08
Bannlyst
Citat:
Du tänkte inte själva slutklämmen alltså ...

Dock om du läser hela inlägget så ser du vad hon refererar till ..

Ett politiskt förbund inom ett av de politiska partier som innehar regeringsmakten har alltså ingen koppling till maktens korridorer enligt dig?

Moderaternas Mansförbund
en sådan koppling finns givetvis ... men återigen; det saknas belägg för deras pedofila agenda ...

De två första delarna (fetmarkerade) i konspirationsteorin är sanna, medans de två senare delarna (kursiverade) i konspirationsteorin med stor sannolikhet är falsk:

Senast redigerad av flashdownssyndrom 2015-04-01 kl. 21:11.
Citera
2015-04-01, 21:14
Medlem
micro113s avatar
Citat:
en sådan koppling finns givetvis ... men återigen; det saknas belägg för deras pedofila agenda ...

De två första delarna (fetmarkerade) i konspirationsteorin är sanna, medans de två senare delarna (kursiverade) i konspirationsteorin med stor sannolikhet är falsk:

Hon har inte sagt att de har en pedofil agenda -- hon ifrågasätter varför de frotterar sig med en pro-pedofil ..

Den som har konspirationsteorier är ju du och inte hon ...
Citera
2015-04-01, 21:17
Bannlyst
Citat:
Hon har inte sagt att de har en pedofil agenda -- hon ifrågasätter varför de frotterar sig med en pro-pedofil ..

Den som har konspirationsteorier är ju du och inte hon ...
Du ser det du vill se, vi kommer inte längre i diskussionen så jag avslutar den nu ...
Citera
2015-04-01, 21:21
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Du ser det du vill se, vi kommer inte längre i diskussionen så jag avslutar den nu ...
Jag ser vad hon skriver och sätter det i relation till verkligheten -- och jag ser inga som helst problem med att hon ifrågasätter samarbete med WF
Citera
2015-04-03, 22:33
Medlem
Jag måste fråga er feminister. När ni äcklas av mäns beteende, fula blickar, elaka kommentarer, våldtäkter, kvinnomisshandel osv. Brukar ni generalisera invandrare mot svenskar eller klumpar man ihop alla som "Män"? Invandrare behandlar ju kvinnor mycket värre än svenskar exempelvis, en svensk man ser ju inte sin kvinna som en ägodel. I den muslimska världen så har kvinnan inte ens halva mannens värde.

Hur kommer dig sig att så många feminister är för muslimsk invandring? Varför vill man vara så motsägelsefull? Man hatar män, men man kämpar för att ta hit dom mest impulsiva och farliga kvinnoförtryckarna som finns på planeten. (jättekonstigt tycker jag)

Lika överrepresenterade som män är jämte kvinnor inom våldsbrott, är invandrare överrepresenterade svenskar - trots att dom är en minoritet.

Kort och gott - varför vill feminister ha hit de personer som är starkast motpol till sin egna rörelse?

Feministbloggare.. Ja vad ska man säga. Det finns väl ingen människa med så mycket hat i kroppen som den moderna feministen. Om man bytte ut orden män eller man mot kvinna och om man bytte ut könet på bloggaren till män så hade dom männen fått betala dyrt för sina alster. Nu ses tjejer som vill knivhugga män oprovocerat som "starka hjältar". När startar skyddsjakten på feminister? Enligt mig är dessa individer inte längre människor då dom inte äger sina egna tankar utan lider av rejäl psykos. Om man skulle ta bort alla män så som många ultrapuckobrudar vill ha det, vem hade då hjälpt dom byta däck på bilen, eller ens byggt bilen åt dom?

Varför finns den här formen av hat? Är feminism en del i marx/kommunisternas söndra och härska teknik? Det finns väl inget mer effektivt sätt att försvaga männen i ett land och avskaffa kärnfamiljen. Fler ensamstående ghettoföräldrar som tror på chemtrails och patriarkatet. Vill man ha en slav-klass som lider av så grov obildning att dom aldrig kan ta fighten mot eliten?
Citera
2015-04-22, 16:31
Medlem
Jugdishs avatar
http://ladydahmer.nu/sa-har-kan-det-...e-inte-gillar/

Offerkoftan på... Vad förväntade hon sig, bete sig som ett svin och gråta...
Citera
2015-04-22, 17:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish

psykisk instabilitet + dåliga erfarenheter av män = radikalfeminist
Citera
2015-04-22, 17:45
Medlem
Kent-Ingers avatar
Citat:

Inte vackert kanske...
Men jag blev glad för att hon led.

Så jävla avskyvärd anser jag hon va!
Citera
2015-04-22, 18:15
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Beter sig som ett svin?

Hon skriver och du crawlar dit och läser och känner dig träffad och straffad .. ändå återvänder du gång på gång på gång..

Vad är det för fel på dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in