Citat:
Ursprungligen postat av LXXV
Såg att Milan Badelj kommer spela för Hamburg denna säsongen. Detta är stort! Jag säger redan nu att den killen kommer spela en nyckelroll i Hamburg denna säsongen
Hade han fått spela mer i EM hade ni sett vilken spelare det är och Kroatien hade gått vidare från gruppen med största sannolikhet...
Trevligt att få höra positiva ord ifrån honom, klart att man har detta men de är mest ifrån HSV sida och jag har tyvärr aldrig sett honom spela! Men nu blir jag allt spänd på att se honom kommer till HSV!
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Ni får ursäkta mig om jag missat det men jag ser att HSV är nära ytterligare ett nyförvärv i Vincenzo Iaquinta, det vore väl om han är frisk ett bra förvärv av dom eller..?
Skulle verkligen inte tacka nej åt lite rutin, speciellt när inte anfallet har visat någon speciell effektivitet under sommarens träningsmatcher! Sedan är det klart att de behövs en spelfördelare också, nyfiken vad det blir!
Fchansa, vågat tips med HSV

men skulle inte klaga! Mitt tips kommer nu till veckan pga att jag håller på flytta och inte hunnit sätta mig ner och tänka!
Hoffenheim, Wolfsburg, Gladbach och Bayern har värvat bäst tycker jag, men som sagt har inte hunnit se alla lags värvningar ännu!