Resultat: .
0%
röster
2012-08-16, 11:07
Medlem
Mastodontishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaEliten
Goal.com påstår sig vara säkra på att han är klar och att han sänker sin lön med 2m euro. Samtidigt som Eurosport.se påstår att Bayern säger att de inte lagt ett sådant bud.
Känns som att ryktena studsar fram och tillbaka likt en pingpong-match, vi får nog vänta och se hur det ser ut men jag tycker i alla fall att 40miljoner är på tok för mycket..

Läste i morse att Sammer förnekade ett bud på €40m och sa att det var för mycket pengar. Förhandlingsteknik?
Hur som helst är han nog på väg bort när det är klart att Llorente också lämnar så sjunker Bilbaos kvalité enormt. Troligt att det har att göra med att han nu verkar vara drivande i frågan själv.
Kommer nog mer info under dagen och morgondagen hur som helst. För skulle förvåna mig om det blir en affär senare än kommande helg.
Citera
2012-08-16, 11:21
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Lite väl vågat med Hamburg? Det måste nog släppa rejält för Berg om han både ska vinna assistligan och Hamburg ska komma tvåa

Som jag skrev, vem vill vinna 2 år i rad Man får chansa lite grand som förra året när jag gissade att Augsburg skulle klara sig kvar
Citera
2012-08-16, 13:47
Medlem
dippsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LXXV
Såg att Milan Badelj kommer spela för Hamburg denna säsongen. Detta är stort! Jag säger redan nu att den killen kommer spela en nyckelroll i Hamburg denna säsongen

Hade han fått spela mer i EM hade ni sett vilken spelare det är och Kroatien hade gått vidare från gruppen med största sannolikhet...

Trevligt att få höra positiva ord ifrån honom, klart att man har detta men de är mest ifrån HSV sida och jag har tyvärr aldrig sett honom spela! Men nu blir jag allt spänd på att se honom kommer till HSV!

Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Ni får ursäkta mig om jag missat det men jag ser att HSV är nära ytterligare ett nyförvärv i Vincenzo Iaquinta, det vore väl om han är frisk ett bra förvärv av dom eller..?

Skulle verkligen inte tacka nej åt lite rutin, speciellt när inte anfallet har visat någon speciell effektivitet under sommarens träningsmatcher! Sedan är det klart att de behövs en spelfördelare också, nyfiken vad det blir!

Fchansa, vågat tips med HSV men skulle inte klaga! Mitt tips kommer nu till veckan pga att jag håller på flytta och inte hunnit sätta mig ner och tänka!

Hoffenheim, Wolfsburg, Gladbach och Bayern har värvat bäst tycker jag, men som sagt har inte hunnit se alla lags värvningar ännu!
Citera
2012-08-16, 14:41
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Goal.com påstår sig vara säkra på att han är klar och att han sänker sin lön med 2m euro. Samtidigt som Eurosport.se påstår att Bayern säger att de inte lagt ett sådant bud.
Känns som att ryktena studsar fram och tillbaka likt en pingpong-match, vi får nog vänta och se hur det ser ut men jag tycker i alla fall att 40miljoner är på tok för mycket..

Nu är det nära för Hoeneß har gett affären grönt ljus .

Der Königstransfer des spanischen Weltmeisters Javi Martinez zum FC Bayern steht anscheinend kurz bevor. Der Münchner Aufsichtsrat habe Grünes Licht für den Wechsel des Mittelfeldspielers gegeben, sagte Präsident Uli Hoeneß am Donnerstag und erklärte: «Wenn man in ganz Europa auf eine bestimmte Position schaut und immer wieder auf dieselben ein, zwei, drei Spieler kommt, muss man irgendwann eine Entscheidung treffen.» Die Bayern entschieden sich für Martinez - und könnten damit sogar den Ablöserekord der Bundesliga pulverisieren.

Betyder detta om det nu blir av att någon från truppen kommer att säljas nu?
Senast redigerad av cyberkalle 2012-08-16 kl. 14:45.
Citera
2012-08-16, 16:24
Medlem
Steff83s avatar
Citat:

Der Königstransfer des spanischen Weltmeisters Javi Martinez zum FC Bayern steht anscheinend kurz bevor. Der Münchner Aufsichtsrat habe Grünes Licht für den Wechsel des Mittelfeldspielers gegeben, sagte Präsident Uli Hoeneß am Donnerstag und erklärte: «Wenn man in ganz Europa auf eine bestimmte Position schaut und immer wieder auf dieselben ein, zwei, drei Spieler kommt, muss man irgendwann eine Entscheidung treffen.» Die Bayern entschieden sich für Martinez - und könnten damit sogar den Ablöserekord der Bundesliga pulverisieren.

Tymochuk kan man ju låta gå möjligen.
Citera
2012-08-16, 16:32
Medlem
Mastodontishs avatar
Citat:

Har läst på Sportbild att Barcelona är intresserade av Gustavo, så kan ju bli att han lämnar då Tymo förmodligen är mer inriktad på att faktiskt få nöta en hel del bänk än vad Gustavo är.
Citera
2012-08-16, 16:34
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Tymochuk kan man ju låta gå möjligen.

Om någon skulle lämna så är det väl Tymo, men Bayern har ju en tendens att nästan aldrig sälja spelare om de inte är väldigt missnöjda med sin ställning i laget.
Citera
2012-08-16, 16:40
Medlem
dippsis avatar
Citat:
Om någon skulle lämna så är det väl Tymo, men Bayern har ju en tendens att nästan aldrig sälja spelare om de inte är väldigt missnöjda med sin ställning i laget.

Sen har väll Tymo sagt att han gärna stannar tills hans kontrakt går ut nästa säsong?
Citera
2012-08-16, 18:42
Medlem
motvalls avatar
Aftonbladet TV har ett kul inslag för oss som väntar på BL starten;

http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/article15264879.ab
Citera
2012-08-16, 19:34
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Aftonbladet TV har ett kul inslag för oss som väntar på BL starten;

http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/article15264879.ab
Wunderbar!
Dom såg lite chockade ut.
Citera
2012-08-16, 21:33
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dippsi
Fchansa, vågat tips med HSV men skulle inte klaga! Mitt tips kommer nu till veckan pga att jag håller på flytta och inte hunnit sätta mig ner och tänka!

Hoffenheim, Wolfsburg, Gladbach och Bayern har värvat bäst tycker jag, men som sagt har inte hunnit se alla lags värvningar ännu!

Om jag inte såg fel så tippar Anton Fors på fotbollskanalen.se att HSV hamnar på 17:e plats, dvs åker ur (för första gången?)......
Citera
2012-08-16, 22:46
Medlem
dippsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fchansa
Om jag inte såg fel så tippar Anton Fors på fotbollskanalen.se att HSV hamnar på 17:e plats, dvs åker ur (för första gången?)......

Japp fast han fick la sämst i vår tävling förra BL Så litar på den som vann detta året
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in