Resultat: .
0%
röster
2013-04-17, 17:29
Medlem
spajjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snejider
Blir de heltysk CL final?
Nej. Men hellre det än helspansk.

Tror fölket att Schalke kommer hålla sig kvar på en CL-plats?
Senast redigerad av spajje 2013-04-17 kl. 17:32.
Citera
2013-04-17, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spajje

Jag både tror och hoppas på att Schalke tar den sista platsen. Vill inte se Freiburg representera Tyskland i Europas finrum nästa år. Hellre Eintracht i sådant fall.

Ditt första påstående lät lite väl övertygat, kan mycket väl bli en heltysk final.
Citera
2013-04-17, 20:37
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaEliten
När vi ändå snackar Anfallares framtider så måste man ju fråga sig hur man gör med Pizarro? 34 år ung Eftersom jag inte kommit så långt med att lära mig tyska på egenhand så får jag väl fråga om det har sagts något om hans framtid i tysk media, han borde väl i alla fall få ett erbjudande om fortsatt kontrakt? När han väl spelar gör han det nästan alltid bra.
Ja som Motvall skriver så får vi nog bara lugna oss till sommaren och se vad Pep har för planer.
Men jag tippar trots allt att han trivs med rollen som 3:e anfallare i Bayern vid sin ålder han lär ju tjäna rätt hyfsat ändå.
Citera
2013-04-17, 21:58
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Ja som Motvall skriver så får vi nog bara lugna oss till sommaren och se vad Pep har för planer.
Men jag tippar trots allt att han trivs med rollen som 3:e anfallare i Bayern vid sin ålder han lär ju tjäna rätt hyfsat ändå.

Dessutom har jag hört att han gillar Leberkäs' med dubbla Spiegeleier och Bratkartoffel'n. Var annars ska han få tag i det

Enligt sportbild.de vill Mourinho ha Lewandowski till Real och PSG är intresserade Ribéry. Hur mycket sanning ligger det i sånt snack månntro?
Citera
2013-04-17, 22:26
Medlem
Oranginas avatar
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucking Finaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal

Maxim>shaqiri

Syns I Finalen

:d :d :d :d :d
Citera
2013-04-17, 22:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Orangina
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucking Finaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal

Maxim>shaqiri

Syns I Finalen

:d :d :d :d :d
Haha.

Väl mött
Citera
2013-04-18, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fchansa
Dessutom har jag hört att han gillar Leberkäs' med dubbla Spiegeleier och Bratkartoffel'n. Var annars ska han få tag i det

Enligt sportbild.de vill Mourinho ha Lewandowski till Real och PSG är intresserade Ribéry. Hur mycket sanning ligger det i sånt snack månntro?

Att de är intresserade är säkert sant, speciellt PSG-Ribéry. Men sen att övergångarna skulle ske är väl 0,001% chans för PSG, dock sägs det väl att Lewandowski kanske lämnar? (Rätta mig om jag har fel.)
Citera
2013-04-18, 06:37
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fchansa

Jösses nu blev jag vrålhungrig på morgonen.

Ribéry flyttar inte till PSY så länge Bayern vill ha honom det är jag övertygad om.
Han har ju själv sagt att så mycket hjälp som han fått av klubben så stannar han så länge dom vill han honom.

Till Svennebananen PG i Tyskland så är det till skillnad mot för i Sverige någonting stort och fint att gå till final i cupen så det är väl självklart att dom firade.
Citera
2013-04-18, 07:50
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Jösses nu blev jag vrålhungrig på morgonen.

Ribéry flyttar inte till PSY så länge Bayern vill ha honom det är jag övertygad om.
Han har ju själv sagt att så mycket hjälp som han fått av klubben så stannar han så länge dom vill han honom.

Till Svennebananen PG i Tyskland så är det till skillnad mot för i Sverige någonting stort och fint att gå till final i cupen så det är väl självklart att dom firade.

Angående Ribery så har ju Bayern tackat nej till storanbud tidigare, ser inte att man skulle ändra sig nu. Hoeness har t o m sagt att man då gjort det av principiella skäl, FC Bayern är inte en säljande klubb utan en köpande. Att Franck själv skulle vilja flytta känns som du skriver inte sannolikare det.

Rykten om vilka Mourinho vill ha till Real verkar märkliga, det vanligaste ryktet angående den klubben är ju att han själv ska kickas/lämna för en ny.

Att tyska cupen, DFB-pokal, är viktig märktes inte minst förra årets final, tror det var närmare 1 miljon som ansökte om biljetter till den i Berlin. I år blir det nog lite färre, säg en halv miljon, trots att priserna är svinhöga. Har liknande status som den engelska FA-cupen helt enkelt, för de som inte är så insatta.
Citera
2013-04-18, 09:03
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spajje

Hoppas Schalke kniper den iaf. Men det tror jag. Dom är överlägset bäst rustade för det iaf av dom lag som slåss om fjärdeplatsen.

Dirketplatserna är vigda åt Dortmund som lär bli tvåa och Leverkusen trea. Utöver Bayern naturligtvis.
Citera
2013-04-18, 09:08
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Inget är beslutat av Uli Hoeneß och grabbarna, vi får nog vänta och se hur Guardiola tänker och tycker. Har för mig att jag läst att han skulle vilja vara kvar, men vem skulle inte vilja det?

Klart han ska stanna...Men Bayern MÅSTE ha två yngre klassanfallare också i truppen...

Jag tror Gomez blir kvar. Det är mest klassiska utspel från agenten för att sätta press vi hört nu när det kommer en ny tränare.. Man ska inte övertolka det. Prio ett är naturligtvis att han blir kvar.

Och blir han inte det...ja..då är det en ny gång...Lewandowski????
Citera
2013-04-18, 16:29
Medlem
Angående Ribery. Mourinho och Perez ville ha honom till Real 2010 men Uli Hoeneß och CO övertalade honom att stanna i Bayern och bli en legend. Jag har väldigt svårt och se att man lämnar en av världens 3 bästa klubbar för PSG när man tidigare har haft chansen att spela för Real Madrid..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in