Citat:
Ursprungligen postat av Fought
Bayerns ungdomar verkar riktigt bra. Nu är det bara att få upp Markoutz och Friesenbichler från U19 till Bayern II så att man kan göra mer mål. Och sparka Scholl som verkar göra några konstiga byten och starter osv, så kan dom gå upp till tredje ligan.
Tycker att Guardiola verkar vara ett bra val som tränare efter Heynckes, nu när Sammer har sagt att han vill ha ett "youth legacy" efter sig.
Jag kanske fått fel uppfattning om Guardiola jag har fått för mig att han är lite konflikträdd och då har han inget i Bayern att göra för det brukar som sagt var gå hett till utav bara fan där och så har det alltid varit, men är han tuff och tål kritik när Hoeneß o co ryter till om resultaten inte visar sig då kan han vara rätt man.
Scholl är en av legenderna i Bayern som inte sparkas hur som helst, har får säkert ett annat jobb i klubben om så vore fallet.
Ni som kan Tyska och följer Bayern och ev Bayern II så har jag länkat denna sida tidigare och där finns mycket att läsa om dom och andra Bayernklubbar.
http://www.fussball-vorort.de/vereine/m/fc-bayern-muenchen/fc-bayern-muenchen-2/
Där kan man även se den kultförklarade 13 sek presskonferensen med Scholl.