Resultat: .
0%
röster
2012-12-28, 13:23
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fought
Bayerns ungdomar verkar riktigt bra. Nu är det bara att få upp Markoutz och Friesenbichler från U19 till Bayern II så att man kan göra mer mål. Och sparka Scholl som verkar göra några konstiga byten och starter osv, så kan dom gå upp till tredje ligan.

Tycker att Guardiola verkar vara ett bra val som tränare efter Heynckes, nu när Sammer har sagt att han vill ha ett "youth legacy" efter sig.

Jag kanske fått fel uppfattning om Guardiola jag har fått för mig att han är lite konflikträdd och då har han inget i Bayern att göra för det brukar som sagt var gå hett till utav bara fan där och så har det alltid varit, men är han tuff och tål kritik när Hoeneß o co ryter till om resultaten inte visar sig då kan han vara rätt man.

Scholl är en av legenderna i Bayern som inte sparkas hur som helst, har får säkert ett annat jobb i klubben om så vore fallet.

Ni som kan Tyska och följer Bayern och ev Bayern II så har jag länkat denna sida tidigare och där finns mycket att läsa om dom och andra Bayernklubbar.

http://www.fussball-vorort.de/vereine/m/fc-bayern-muenchen/fc-bayern-muenchen-2/

Där kan man även se den kultförklarade 13 sek presskonferensen med Scholl.
Senast redigerad av cyberkalle 2012-12-28 kl. 13:25.
Citera
2012-12-28, 22:22
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Ni som kan Tyska och följer Bayern och ev Bayern II så har jag länkat denna sida tidigare och där finns mycket att läsa om dom och andra Bayernklubbar.

http://www.fussball-vorort.de/vereine/m/fc-bayern-muenchen/fc-bayern-muenchen-2/

Där kan man även se den kultförklarade 13 sek presskonferensen med Scholl.

Tack, tappat bort den sidan.

Angående Scholl och presskonferensen så är det bästa att han tar godis/chips/jordnötter eller vad det nu är just innan har går.
Citera
2012-12-29, 15:06
Medlem
Varför börjar det snackas om ersättare till Heynckes? han har gjort ett fantastiskt bra jobb med Bayern under sina snart 2 år i klubben och förtjänar ett förlängt kontrakt.
Citera
2012-12-29, 15:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Varför börjar det snackas om ersättare till Heynckes? han har gjort ett fantastiskt bra jobb med Bayern under sina snart 2 år i klubben och förtjänar ett förlängt kontrakt.
Osäker nu, men från börja var det väl mer tänkt som en kortsiktig lösning.. Fast när är det inte det med tränare överlag... " -.-' "

Dels är han rätt till åren och jag tror att han själv vill lägga av snart.

edit; fan vad många som följer bvb helt plötsligt map på omröstningen
Citera
2012-12-29, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laas
Osäker nu, men från börja var det väl mer tänkt som en kortsiktig lösning.. Fast när är det inte det med tränare överlag... " -.-' "

Dels är han rätt till åren och jag tror att han själv vill lägga av snart.

Okej. Men jag tror han kan hålla på minst i 3 år till för Bayern. Ferguson är väl 80?

Jag personligen tror att Sammer kommer träna Bayern en dag(kanske nästa år eller om ett tag) och göra ett riktigt bra jobb.
Citera
2012-12-29, 15:42
Bannlyst
Sammer som tränare?

Han har tränat två lag tidigare - bvb och vfb. Nej nej för fan !

Han får ha sin jävla sportchefsroll
Citera
2012-12-29, 16:34
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Sammer som tränare?

Han har tränat två lag tidigare - bvb och vfb. Nej nej för fan !

Han får ha sin jävla sportchefsroll

Men Sammer blev väl mästare med Dortmund 2002?
Citera
2012-12-29, 16:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Men Sammer blev väl mästare med Dortmund 2002?
Tur.
:P

Hade helt glömt det. Aja...
Citera
2012-12-29, 16:54
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Tur.
:P

Hade helt glömt det. Aja...

OK...Ja..Någon dålig tränare är han knappast...

Det verkar väl mer som att han själv trivs en ännu bättre som sportchef.
Citera
2012-12-30, 01:24
Bannlyst
Dante ist die Nummer eins

Inte helt oväntat blev Dante utsedd till bästa mittbacken för första halvan av säsongen av Kicker.

TOLL
Citera
2012-12-30, 18:10
Medlem
dippsis avatar
Leopold Zingerle, Daniel Wein, Patrick Weihrauch och Pierre Emile Hojbjerg ska visst med till Bayerns träningsläger i Qutar.
Någon vänlig Bayernsjäl som kan berätta mer om dessa fyra spelare, något vi kommer se i framtiden?
Citera
2012-12-31, 10:11
Medlem
fchansas avatar
Dags att önska alla i Tyska fotbollstråden ett gott slut på 2012 och ett gott nytt fotbollsår 2013!

Viel glück im neuen Jahr!

wünscht

fchansa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in