2012-05-27, 23:32
Medlem
Zawaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Ingen säger att Solna ligger långt från Stockholm, vi säger att Solna ligger utanför Stockholm, i norr, och det är en egen stad och inte likt Bromma eller Vällingby en del av Stockholm.
Där har du fel. Solna är ingen stad utan en kommun. Solna kommun är en del av tätorten ("staden") Stockholm.
Citera
2012-05-27, 23:33
Medlem
albert666s avatar
Bättre att köra det i Göteborg
Citera
2012-05-27, 23:33
Medlem
Anon2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RutSvensson
Kom inte med dina fördomar inte du observerat situationen.
Vad som står i trådstarten är vad som programledarna meddelade i direktsändning, vad ESC skrev på sin officiella blogg och vad majoriteten av användarna i tråden förutspådde. Att du sammankopplar det med aftonbladet är bara ännu ett uppvisande av din tråkiga attityd. Jag tänker inte be Mod att redigera inlägget för att en arg bonde känner sig kränkt.

Nu till fråga B, vad menar du?
Va? Jo tack jag har observerat situationen, lol.
Du har uppenbarligen missuppfattat någonting gravt.
Du har alltså kört på B alternativet.
Programledarna sa och ESC skrev på sin blogg att finalen av den svenska melodifestivalen kommer att hållas i Friends arena. Det är bestämt sedan länge.
Men det är inte bestämt i vilken arena European Song Contest (ESC) kommer hållas.

Detta är sista gången som jag säger detta, detta har sagts redan hundraelva gånger i tråden, folk verkar aldrig fatta det faktum att det inte är bestämt än i vilken arena ESC kommer hållas.

Och förresten, vafan är det för jävla snack hela tiden om bönder i denna tråd?
Jag trodde att det är 2012 och inte medeltiden?
Är vi tillbaka i medeltiden där bönder var kastlösa och inte fick fälla sin skugga över adelsmän eller präster.
Att försöka förolämpa någon genom att kalla denne för bonde är så 1000 tal.
Citera
2012-05-27, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osver
Erik och Mackan är ju sämsta duon någonsin. Vad kan dom tillföra till programmet?

Jag tycker Sverige borde välja programledare som har erfarenhet av stora livesändningar så att det inte blir ett fiasko.
Här har vi en vettig person
Det ska vara folk som är kunniga, inga jävla b-komiker som aldrig tar nåt seriös för sig.
Citera
2012-05-27, 23:35
Medlem
DerplockHolmess avatar
Är detta ett arrangemang som troligtvis går med vinst eller är det ett överskattat skräpjippo som vi nu tvingas slösa pengar på?
Citera
2012-05-27, 23:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Ingen säger att Solna ligger långt från Stockholm, vi säger att Solna ligger utanför Stockholm, i norr, och det är en egen stad och inte likt Bromma eller Vällingby en del av Stockholm.
Försöker du vara rolig? Solna är en stad i staden men att några skulle kalla Solna för en stad istället för att säga Stockholm när vi pratar om arenor är ju bara korkat.

Blir väldigt svårt för AIK om ni håller på sådär, de spelar ju hockey i stadsdelen Johanneshov på södra sidan av Stockholm och fotboll i stadsdelen Råsunda på norra sidan av Stockholm. AIK spelar till och med i två olika landskap beroende på idrott. Solna är en stadsdel som fått stadsstatus men ändå fortfarande ingår i storStockholm. Jävla nötter som inte får in det i skallen än!

Upptäckte en grej som någon kanske kan kolla upp bättre än mig? 1990 så finns det ingen Loreen (Lorine Zineb Noka Talhaoui) i Sverige enligt befolkningslängden, så är hon verkligen född i Stockholm som hon påstår? Eller var bara familjen utflyttade från Sverige kring 1990? Hemlig identitet?
Citera
2012-05-27, 23:42
Medlem
RutSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anon2
Va? Jo tack jag har observerat situationen, lol.
Du har uppenbarligen missuppfattat någonting gravt.
Du har alltså kört på B alternativet.
Programledarna sa och ESC skrev på sin blogg att finalen av den svenska melodifestivalen kommer att hållas i Friends arena. Det är bestämt sedan länge.
Men det är inte bestämt i vilken arena European Song Contest (ESC) kommer hållas.

Detta är sista gången som jag säger detta, detta har sagts redan hundraelva gånger i tråden, folk verkar aldrig fatta det faktum att det inte är bestämt än i vilken arena ESC kommer hållas.

Och förresten, vafan är det för jävla snack hela tiden om bönder i denna tråd?
Jag trodde att det är 2012 och inte medeltiden?
Är vi tillbaka i medeltiden där bönder var kastlösa och inte fick fälla sin skugga över adelsmän eller präster.
Att försöka förolämpa någon genom att kalla denne för bonde är så 1000 tal.

Först måste du ju förstå att de aldrig skulle prata om den svenska finalen över huvud taget och om du hade lyssnat så var det inte heller vad de sa. Såg du ens programmet?
Och nej, programledarna sa inte heller något om vilken arena, de sa att den skulle hållas i Stockholm, Sweden.
Enligt bloggen skulle Eurovision hållas i Swedbank arena, varför skulle de öht prata om Melodifestival?
Det handlar inte om att bönder är kastlösa, det handlar om att bönderna inte har med det o göra alls

Den sista förolämpningen i ditt inlägg slog hårt. Vilka comebacks du gör!
Citera
2012-05-27, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
250 miljoner kostade det när norrmännen arrangerade det. Det är inte pengar som ryms i SVT:s budget för tillfället. Jag vet inte var de här pengarna ska hämtas helt ärligt. Det blir inget roligt TV-år nästa år om man som jag gillar SVT. Det kommer att sparas in på produktioner här var.

Men lägg av ... de får väl in pengar när de säljer rättigheterna till övriga länders TV kanaler?? Är det alltid så SVT gör affärer? Skänker bort allting?
Citera
2012-05-27, 23:47
Medlem
rabieskatts avatar
Jag skulle gärna se att vi bygger en gigantisk arena formad som Sarah Dawn Finers vulva. Vad tror ni om det?
Citera
2012-05-27, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rabieskatt
Jag skulle gärna se att vi bygger en gigantisk arena formad som Sarah Dawn Finers vulva. Vad tror ni om det?

haha humor!
Citera
2012-05-28, 00:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Humpday
Försöker du vara rolig? Solna är en stad i staden men att några skulle kalla Solna för en stad istället för att säga Stockholm när vi pratar om arenor är ju bara korkat.

Blir väldigt svårt för AIK om ni håller på sådär, de spelar ju hockey i stadsdelen Johanneshov på södra sidan av Stockholm och fotboll i stadsdelen Råsunda på norra sidan av Stockholm. AIK spelar till och med i två olika landskap beroende på idrott. Solna är en stadsdel som fått stadsstatus men ändå fortfarande ingår i storStockholm. Jävla nötter som inte får in det i skallen än!

Upptäckte en grej som någon kanske kan kolla upp bättre än mig? 1990 så finns det ingen Loreen (Lorine Zineb Noka Talhaoui) i Sverige enligt befolkningslängden, så är hon verkligen född i Stockholm som hon påstår? Eller var bara familjen utflyttade från Sverige kring 1990? Hemlig identitet?

Loreen är inte född i Stockholm. Hon är född och uppvuxen i Västerås. Tror det har poängterats minst 50 gånger.
Citera
2012-05-28, 00:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av calcitugg
Loreen är inte född i Stockholm. Hon är född och uppvuxen i Västerås. Tror det har poängterats minst 50 gånger.
Och på Wiki står det att hon är född i Stockholm och det finns dessutom en källa på det. Så att hon skulle vara född i Västerås har du fått varifrån?

Sen så får du gärna förklara varför hon inte finns med i 1990 folkbokföring om hon nu är född i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in