2012-05-27, 22:50
Medlem
flatfourromances avatar
Dorsin & DJ TreXX!
Hela Grotesco skulle platsa fint
Citera
2012-05-27, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relay
I DN skrivs det att Stockholm Malmö och Göteborg vill arrangera detta men Stockholms friends arena är självskriven. Varför begriper inte dom andra det?

Stockholms friends arena är självskriven kör dom globen igen har dom inget lärt. Danskarna körde ju sitt 2001 från Parken i Köpenhamn. Sverige skulle kunna göra likadant.

Kanske låter dum, men vad var fel med globen?
Citera
2012-05-27, 22:53
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WermlandsBanken
Kanske låter dum, men vad var fel med globen?
Den är för liten men visst vill man inte ha stadium känsla det är ju musik vi pratar om här. Eller tyckte du Parken i Köpenhamn var för stort, för roligt, för bra som vissa verka tycka i vårt land. (det var därför Stockholm Water festival försvann)
Citera
2012-05-27, 22:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Som ligger i Solna.
Ja precis; Solna, som ligger i Stockholms län.
Citera
2012-05-27, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relay
Den är för liten men visst vill man inte ha stadium känsla det är ju musik vi pratar om här. Eller tyckte du Parken i Köpenhamn var för stort, för roligt, för bra som vissa verka tycka i vårt land. (det var därför Stockholm Water festival försvann)
Självklart ska vi vara i en STOR arena

Stort och elegant ska det vara, minst lika modernt som i Baku.
Citera
2012-05-27, 23:04
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humpday
Dra åt helvete din jävla bonnläpp! Solna är lika mycket Stockholm som Majorna är Göteborg! Drar jag och kollar på match i Råsunda så säger varenda jävel som jag känner att vi drar till Stockholm! Det är bara bönder som du och andra fittor som inte fattar denna enkla lilla sak.

Gå hem till far nu och snaska kuk!

Läste de första sidorna i tråden alldeles nyss och jag reagerade på dina inlägg.
Vad är det med dig och bönder? Du har nämnt det i fyra av dina fem inlägg här. Är det något slags komplex för att du egentligen inte bor i Stockholm eller för att du växt upp på landet? Det är absolut inga problem om det är så.

Solna är en kommun som ligger precis jämte Stockholm. Majorna är en stadsdel i Göteborg. Vilken liknelse.. Bor man i Majorna kan man ta cykeln in till "stan" på 5 minuter, försök göra det från Solna in till Stockholms centrum..
Citera
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nancyyy
det är många som skriver att solna är en stad och ligger långt från stockholm?!
det tar mig 5 min att gå från solna till stockholm! arenan ligger 30 min promenad från stockholm.
Ingen säger att Solna ligger långt från Stockholm, vi säger att Solna ligger utanför Stockholm, i norr, och det är en egen stad och inte likt Bromma eller Vällingby en del av Stockholm.
Citera
Medlem
TigerKids avatar
Förresten, ang Italiens 0-poängare - gav de nåt till Danmark?

Det sägs ju att hämnden ska serveras kall...
Citera
2012-05-27, 23:05
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZombiieGiirl
Ja precis; Solna, som ligger i Stockholms län.
Ja, och? Solna ligger även i Uppland och Sverige, Skandinavien och Europa.
Citera
2012-05-27, 23:18
Medlem
nancyyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Ingen säger att Solna ligger långt från Stockholm, vi säger att Solna ligger utanför Stockholm, i norr, och det är en egen stad och inte likt Bromma eller Vällingby en del av Stockholm.

ja vällingby och även hässelby tillhör stockholm stad men det tar dig 20min men bil för att komma till stockholm, solna är en promenad ifrån st eriksplan. jag jobbar i solna,för mig många andra så känns solna som en del av stockholm.
Citera
2012-05-27, 23:21
Medlem
nancyyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Läste de första sidorna i tråden alldeles nyss och jag reagerade på dina inlägg.
Vad är det med dig och bönder? Du har nämnt det i fyra av dina fem inlägg här. Är det något slags komplex för att du egentligen inte bor i Stockholm eller för att du växt upp på landet? Det är absolut inga problem om det är så.

Solna är en kommun som ligger precis jämte Stockholm. Majorna är en stadsdel i Göteborg. Vilken liknelse.. Bor man i Majorna kan man ta cykeln in till "stan" på 5 minuter, försök göra det från Solna in till Stockholms centrum..

menar du allvar?? det tar mig 5 min att GÅ för att komma till stan, skulle jag cykla skulle det ta mig 1 min över bron och jag är i stan.
Citera
2012-05-27, 23:31
Medlem
Osvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemAnnars
Varför inte låta Erik och Mackan vara programledare?

Kanske låta Christer Björkman hissas ner i en repstege från en helikopter medan E & M kommer med fallskärm från två jas! Måste fan sätta ribban på 2.45, minst!

Erik och Mackan är ju sämsta duon någonsin. Vad kan dom tillföra till programmet?

Jag tycker Sverige borde välja programledare som har erfarenhet av stora livesändningar så att det inte blir ett fiasko.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in