2012-05-28, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ukranian-boy
en icke-svensk vinner och svenskar jublar samtidigt som hon själv säger att hon inte är svensk....

Sluta ljug, i en intervju med reportagetidningen Novell så sa hon så här: Jag känner av mitt marockanska ursprung när jag är i Sverige. Men väl på plats i Marocko betraktar jag mig som svensk.

Hon ser sig alltså som svensk men känner av sitt marockaska (berbiska) ursprung.
Citera
2012-05-28, 00:25
Bannlyst
Trevligt att Talibanen vann ihop med sin dansande neger medan hon sjöng på Engelska, till orientaliska tongångar i representation för Sverige.

Jag är så less på mångkulturen nu, att jag bara vill spy.
Citera
2012-05-28, 00:28
Medlem
Rayemodes avatar
Björn Söder låter ungefär som en av hitlers generaler när dem ska planera hitlers svensexa. Kanske lite långsökt... (Grotesco 2)

Ni kanske kan lista ut vem av generalerna som är Björn Söder

Klippet: http://www.youtube.com/watch?v=c5H6pBMJsaA
Citera
2012-05-28, 00:28
Medlem
COYBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalohux
Trevligt att Talibanen vann ihop med sin dansande neger medan hon sjöng på Engelska, till orientaliska tongångar i representation för Sverige.

Roligt att du tar upp ett typiskt positivt exempel på multikultur (alla gillar inte Snoddas) och säger att du vill spy. Där tappar ju du all form av trovärdighet.
Citera
2012-05-28, 00:29
Bannlyst
Citat:

Taliban? Sen när kom talibanerna från nordvästra afrika? Du bör nog gå om skolan!
Citera
2012-05-28, 00:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av COYB
Roligt att du tar upp ett typiskt positivt exempel på multikultur (alla gillar inte Snoddas) och säger att du vill spy. Där tappar ju du all form av trovärdighet.
Då var det ju multikulturen som vann melodifestivalen, inte fan var det Sverige.
Citat:
Ursprungligen postat av Humpday
Taliban? Sen när kom talibanerna från nordvästra afrika? Du bör nog gå om skolan!
Alla sandnegrer är Talibaner, alldeles oavsett om man vinner en melodifestival eller inte.

Här får ni ett bidrag som ni kan lovprisa nästa år när dom vinner; http://www.youtube.com/watch?feature...&v=cE3_CTNd1r4

Men man kan ju inte vänta sig bättre av idioter som röstar på grupper som Lordi.

Ni borde avlivas hela bunten.
Senast redigerad av Kalohux 2012-05-28 kl. 00:34.
Citera
2012-05-28, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humpday

Jag håller med dig, men du borde inte ha så höga förväntingar på inavlade rednecks som dricker hembränt varje dag. Tyvärr så är de inte smartare än så.
Citera
2012-05-28, 00:49
Bannlyst
Citat:
Ni borde avlivas hela bunten.
Det är ju enklare att avliva dig, du är ju bara en!

Men visst ja, du behövde ju gå om skolan så du fattar nog kanske inte att en/du är färre än 9 1/2 miljon svenskar

ps. tack stifmeister89!
Citera
2012-05-28, 01:08
Medlem
COYBs avatar
Citat:
Då var det ju multikulturen som vann melodifestivalen, inte fan var det Sverige.

Det var en del av den Svenska multikulturen som vann melodifestivalen, det stämmer bra. Det var alltså den Svenska multikulturen som skapade glädje och stolthet för flera miljoner Svenskar under gårdagskvällen. Så att du väljer att kritisera multikulturen i samband med denna händelse är ganska korkat av dig. Det är som att skylla på multikulturen när Zlatan gör hattrick i EM-finalen i fotboll.

Vill du kritisera multikulturen så bör du hålla dig till "Aktuella brott och kriminalfall" där det finns något att kritisera.
Citera
2012-05-28, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekonstrueramig
Om skattebetalarna får ge en slant så är det en pissdroppe i havet av hur många miljoner som varje år försvinner i rent inkompetenta investeringar, dålig planering och seg byråkrati som våra politiker och tjänstemän sköter varje år. Dessutom är det fel att prata om "jag" när det gäller så stora summor - du är en individ och har inget värde för det "stora hela". Snacka mer i termer av "vi tänker inte betala extra..." för annars höjer du ditt värde i samhällets ögon till skyarna. Eller hur mycket betalar du i skatt?

Det är sant. Men jag ville bara ha sagt att jag (talar inte för fler) tycker det kostar mer än det smakar.
Jag betalar tillräckligt i skatt men visst, jag tjänar inte så värsta bra. 331 400 tjänade jag 2011. Lite skatt blir det ändå som man betalar.

Jag ogillar EU/EMU. Jag vill ej att vi "närma oss varandra". Krisen i EMU är tillräcklig. Sen är inte EU nån fin demokrati enligt mig. Hela tanken med tävlingen är att "förena, närma sig varandra". EU och denna tävlingen är samma skit.

Nej, denna tävlingen kostar mer än den smakar.
Bögarna och EU hyllar den. Jag ogillar den (inget emot bögar).
Senast redigerad av kokakatt 2012-05-28 kl. 01:11.
Citera
2012-05-28, 01:11
Medlem
swimmingpools avatar
Filip & Fredrik borde vara programledare. Dom är intelligenta, orginella och kul. Men dom jobbar ju inte på SVT.
Citera
2012-05-28, 01:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kokakatt
Det är sant. Men jag ville bara ha sagt att jag (talar inte för fler) tycker det kostar mer än det smakar.
Jag betalar tillräckligt i skatt men visst, jag tjänar inte så värsta bra. 331 400 tjänade jag 2011. Lite skatt blir det ändå som man betalar.

Jag ogillar EU/EMU. Jag vill ej att vi "närma oss varandra". Krisen i EMU är tillräcklig. Sen är inte EU nån fin demokrati enligt mig. Hela tanken med tävlingen är att "förena, närma sig varandra". EU och denna tävlingen är samma skit.

Nej, denna tävlingen kostar mer än den smakar.
Bögarna och EU hyllar den. Jag ogillar den (inget emot bögar).
Både pengarna du tjänar och dom du betalar i skatt är virtuella, det är någon som har knappat in dom på ett tangentbord någonstans. Det finns ingen fysisk täckning för dom.
Därför håller inte ditt argument och tävlingen kostar dig ingenting, dom kan bara välja att trycka in lite mer siffror i systemet när dom vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in