2012-06-04, 21:41
Citat:
Ursprungligen postat av Fredriech
Flowhunter du har väldigt rätt i att det är dumt att komma med personliga s.k. "påhopp", men detta är i fall där dom är helt tagna ur luften för att sätta dit motståndaren.
Ungefär såhär kan det se ut.
Alltså du är så jävla trög du fattar ju ingenting, dig går ju inte att diskutera med öht.
Det jag dock gjorde är att beskriva hur du FAKTIST ÄR, du är dum, trångsynt och förstår inte att det du propagerar för har du ingen som helst rimligt sätt att bevisa, du vet inte vad du snackar om, lika lite som att någon som säger emot dig och tror sig ha det rätta svaret vet vad den snackar om.
Då blir det helt naturligt att man klargör ditt bristfälliga beteende för din egen skull, jag vill att du ska lära dig och fatta, så att du inte fortsätter skjuta dig själv i foten.
Du kan inte veta något alls i denna fråga och därför enbart spekulera, gör då detta tydligt istället för att kasta sanningar i ögonen på folk.
Ang min motsägelse så missuppfattade du den helt, kanske med flit?
Hoppas du tar och kommer till sans min unge vän.
Ungefär såhär kan det se ut.
Alltså du är så jävla trög du fattar ju ingenting, dig går ju inte att diskutera med öht.
Det jag dock gjorde är att beskriva hur du FAKTIST ÄR, du är dum, trångsynt och förstår inte att det du propagerar för har du ingen som helst rimligt sätt att bevisa, du vet inte vad du snackar om, lika lite som att någon som säger emot dig och tror sig ha det rätta svaret vet vad den snackar om.
Då blir det helt naturligt att man klargör ditt bristfälliga beteende för din egen skull, jag vill att du ska lära dig och fatta, så att du inte fortsätter skjuta dig själv i foten.
Du kan inte veta något alls i denna fråga och därför enbart spekulera, gör då detta tydligt istället för att kasta sanningar i ögonen på folk.
Ang min motsägelse så missuppfattade du den helt, kanske med flit?
Hoppas du tar och kommer till sans min unge vän.
Hög klass på det där inlägget måste jag säga. Tack för att du bidrog till diskussionen. Du lyckades skriva ett långt inlägg innehållande nästan enbart argumentum ad hominem. Ditt inlägg var dessutom otroligt nedlåtande och fördomsladdat. Den som skriker högst och spelar översittare är inte den som vinner en debatt.
Ska tråden kunna fortsätta så måste den handla om "jag tänker, därför är jag". Antar att tråden är död vid det här laget tyvärr.