Citat:
Ursprungligen postat av Morgonrodnad
Vad har du fått den knasiga föreställningen ifrån?
Den här logiken går mig helt förbi. Hur kan man vara säkrare på vad spriten någon annan gör består av än den sprit man själv gör?
Min personliga erfarenhet är tvärtom att desto mer pengar folk har desto sämre tycker de om att betala skatt.
Varför skulle man inte vilja ha en hobby som vuxen?
1 - Såg på en film när jag gick i skolan för ett par år sedan (kommer just ihåg den här filmen för personerna i den var för härliga

), då brände de hemma av björksav, då sa läraren att de var olagliga, att om man bränner måste man smaksätta, kanske hade han fel, iofs han var ganska vimsig), eller så missuppfattade jag det han sade.
Ber om ursäkt om det var fel.
2-Har du ju iofs. rätt i, men jag litar på att eftersom de antagligen har haft kontrollanter där och kollat, och att sedan systemet köpt in det, då borde man ju kunna lita på det, sen t7ycker jag det är lättare, men du har en poäng..
3. -Det jag menade var att folk med mycket pengar gillar att leta efterr saker som gör man kan håna underklassen/folk som gör det, för att kunna bl.a. skryta med sina egna pengar.
Självklart!, Det är många vuxna som gör eget hemma, för att få till just dendär fina smaken som man vill ha, och aldrig hittar på systemet, och visst kan det ju vara roligt och spännande att experimentera hemma vad för olika smaker man kan få, och se hur det hela går till!
No shit alltså, de kan säkeert t.o.m. bli godare kanske, om man kan det riktigt bra, och har utrustningen