• 1
  • 2
2012-05-19, 09:22
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Detta är till er pundare.

Hur fan kan ni vara så jävligt äckliga att ni missbrukar så jävla mycket och försöker rusa bort vardagen? Visst det är helt ok om man tar lite droger då och då men vafan? att välja droger framför allt annat? Ni flesta av er har långt hår sitter i en lägenhet med lite pengar och sticker nålar i er? FRÄSCHT varför skaffar ni er inte ett liv istället för att förstöra det?

Att ni mår dåligt eller dålig uppväxt är ingen ursäkt för sånt går att få bort. Jag förstår inte hur ni tänker när ni förstör för dom i eran omgivning, hur familjen tänker om er värdelösa kräk!

Fy fan vad äcklad jag blir, ni sitter säkert med in fix blandat med något annat i och sitter och ler och tänker "yeeh detta kommer bli gött" sen skryter ni i någon chatt och ler medans du skjuter in det.

Hur fan tänker ni? Inser ni inte att det är farligt?
Citera
2012-05-19, 09:26
Medlem
Du vet uppenbarligen inte vad ett missbruk innebär. Ps antar att du själv tar till flaskan på fredagskvällen medan du sitter där i din självgodhet. Människoförakt är vad din inställning kallas för.
Citera
2012-05-19, 09:27
Medlem
Bisarros avatar
Läs böcker om psykologi, droger och drogmissbruk, se dokumentärer i ämnet, umgås med vänner och ställ frågor, lär känna några missbrukare och diskutera med dem.

Det ger mer än att hatiskt slänga ur sig en provocerande fråga på ett internetforum.

Edit: Ska man dra det ännu längre kan man säga till dig: Varför sitter du där vid din dator och skriver korkade saker när du lika gärna kunde ansträngt dig från början och blivit en framgångsrik företagare, idrottsman, konstnär eller dylikt?
Senast redigerad av Bisarro 2012-05-19 kl. 09:36.
Citera
2012-05-19, 09:28
Medlem
Allaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll

Hur fan kan ni vara så jävligt äckliga att ni missbrukar så jävla mycket och försöker rusa bort vardagen? Visst det är helt ok om man tar lite droger då och då men vafan? att välja droger framför allt annat? Ni flesta av er har långt hår sitter i en lägenhet med lite pengar och sticker nålar i er? FRÄSCHT varför skaffar ni er inte ett liv istället för att förstöra det?

Att ni mår dåligt eller dålig uppväxt är ingen ursäkt för sånt går att få bort. Jag förstår inte hur ni tänker när ni förstör för dom i eran omgivning, hur familjen tänker om er värdelösa kräk!

Fy fan vad äcklad jag blir, ni sitter säkert med in fix blandat med något annat i och sitter och ler och tänker "yeeh detta kommer bli gött" sen skryter ni i någon chatt och ler medans du skjuter in det.

Dom missbrukare du talar om är förmodligen redan trasiga personer innan dom började med drogerna. Vad vill du ha ut av tråden förutom att provocera? Du undrar varför människor som är beroende av droger använder droger?
Citera
2012-05-19, 09:36
Medlem
TrueCs avatar
Du tror att en tung missbrukare vill vara där han är? Har man hamnat så djupt i skiten är inte psyket välmående, han har inte rationella tankar, han ser inte på saker som dig och mig. Men en sak kan jag säga, ingen vill sitta och skjuta i nån pundarkvart i grund och botten.

Du är ett typexempel på någon curlad unge vars största motgång är när mormor dör. Jag försvarar inte någon, men du måste lära dig att se utanför dig själv, ha lite förståelse.

Vill påpeka att jag inte brukar, eller har brukat någon drog förutom allemansdrog från systemet nån gång i månaden.
Citera
2012-05-19, 09:40
Medlem
apslemtillfrukosts avatar
Citat:

haha vafan snackar du om broder? vaknat på fel sida? orka hata människor sådär
Citera
2012-05-19, 09:40
Medlem
Bisarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrueC
Du tror att en tung missbrukare vill vara där han är? Har man hamnat så djupt i skiten är inte psyket välmående, han har inte rationella tankar, han ser inte på saker som dig och mig. Men en sak kan jag säga, ingen vill sitta och skjuta i nån pundarkvart i grund och botten.

Du är ett typexempel på någon curlad unge vars största motgång är när mormor dör. Jag försvarar inte någon, men du måste lära dig att se utanför dig själv, ha lite förståelse.

Vill påpeka att jag inte brukar, eller har brukat någon drog förutom allemansdrog från systemet nån gång i månaden.
Håller med om allt du säger förutom det där att "ingen vill". Man kan vara självdestruktiv av olika orsaker och därför vilja förstöra sitt liv med droger och annat.
Citera
2012-05-19, 09:42
KvadratNegerBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mosampa
Du vet uppenbarligen inte vad ett missbruk innebär. Ps antar att du själv tar till flaskan på fredagskvällen medan du sitter där i din självgodhet. Människoförakt är vad din inställning kallas för.
Jag tar droger jag med, men jag MISSBRUKAR dom inte och heller inte sätter jag droger som prioritering 1!
Citera
2012-05-19, 09:46
Medlem
rankovs avatar
Citat:
Jag tar droger jag med, men jag MISSBRUKAR dom inte och heller inte sätter jag droger som prioritering 1!

OK!

ingen pundare bryr sig och jag råder dig att inta samma ställning.

dumma flicka.
Citera
2012-05-19, 09:47
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bisarro
Håller med om allt du säger förutom det där att "ingen vill". Man kan vara självdestruktiv av olika orsaker och därför vilja förstöra sitt liv med droger och annat.

Förstår vad du menar. Men jag tror ändå att alla någonstans vill ha ett "normalt" liv. Men det är klart, många vet inget annat, och har inget annat att sträva efter.!

Däremot kan man tycka att det är en hel del som det fan är dags att rycka upp sig, men det är inte vårt beslut.
Citera
2012-05-19, 09:47
KvadratNegerBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bisarro
Läs böcker om psykologi, droger och drogmissbruk, se dokumentärer i ämnet, umgås med vänner och ställ frågor, lär känna några missbrukare och diskutera med dem.

Det ger mer än att hatiskt slänga ur sig en provocerande fråga på ett internetforum.

Edit: Ska man dra det ännu längre kan man säga till dig: Varför sitter du där vid din dator och skriver korkade saker när du lika gärna kunde ansträngt dig från början och blivit en framgångsrik företagare, idrottsman, konstnär eller dylikt?
För det är helg och jag är hos min flickvän jag tjänar redan tillräckligt med pengar.

Citat:

Jag tar också droger har gjort det i ett par år men jag fastnar inte och blir ett jävla vrak. Jag är så less och arg att se och läsa om människor som förstör sig själv. Jag har varit med om mycket skit i livet men vafan "Face it" lös det så är det inga problem!

Citat:
Ursprungligen postat av apslemtillfrukost
haha vafan snackar du om broder? vaknat på fel sida? orka hata människor sådär
Njaa brukar bli lite extra irriterad dagen efter sub vilken är en sån dag idag. Men det jag vill fram till är att det är så jävla hemskt att se folk bli så, finns även kompisar till mig som va fräscha innan och nu är dom ett vrak som är skyldig folk pengar...

Sluta missbruka och bruka som en vanlig person.

Citat:
Förstår vad du menar. Men jag tror ändå att alla någonstans vill ha ett "normalt" liv. Men det är klart, många vet inget annat, och har inget annat att sträva efter.!

Däremot kan man tycka att det är en hel del som det fan är dags att rycka upp sig, men det är inte vårt beslut.
Det är dags för dom att rycka upp sig så svårt är det inte. Har varit där själv på gränsen till beroende men det är så mycket man kan göra för att motverka. Det finns så mycket hjälp man kan få.
Senast redigerad av KvadratNegerBoll 2012-05-19 kl. 09:49.
Citera
2012-05-19, 09:48
KvadratNegerBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rankov
OK!

ingen pundare bryr sig och jag råder dig att inta samma ställning.

dumma flicka.
Jag är en kille. Förlåt då om du tog åt dig.

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in