• 3
  • 4
2012-05-19, 20:19
Medlem
MoBoHhs avatar
Hahah, du var allt en rolig prick. Sitter med sprutan i högsta hugg nu vettu, *trycker in den* Ahhhhhhhhohhhhhhhhh

Citera
2012-05-19, 20:21
Medlem
Passenger10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
jag förstår visst men jag är nyfiken på vad orsaken till att olika missbrukare inte slutar med droger? Låt mig ha min tråd i fred och kommenterar du igen så rapporterar jag det som SPAM.

Du har nog inte fattat meningen med tråden!

Är du dum i hela huvudet?
Du säger själv att du använder droger, svårt att dra paralleller till varför folk missbrukar då.

Är man beroende är det lättare sagt än gjort att sluta med det, testa att deka ner dig ordentligt och se hur lätt du kan bryta det beroendet. Lycka till!

Citat:
Ursprungligen postat av Bisarro
Först skrev han att han höll på med droger men höll det under kontroll, och menade att alla borde kunna hålla det under kontroll, men sedan skrev han att han inte mindes vad han skrivit och verkade ta tillbaka allt. Om det finns något att diskutera får TS göra sig själv lite tydligare (om det är möjligt för en pundare som han).

Eller så skrev han bara att han inte mindes för han insåg att han gjorde bort sig, kom med värdelösa motargument.
Citera
2012-05-19, 20:44
Medlem
Citat:
Detta är till er pundare.

Hur fan kan ni vara så jävligt äckliga att ni missbrukar så jävla mycket och försöker rusa bort vardagen? Visst det är helt ok om man tar lite droger då och då men vafan? att välja droger framför allt annat? Ni flesta av er har långt hår sitter i en lägenhet med lite pengar och sticker nålar i er? FRÄSCHT varför skaffar ni er inte ett liv istället för att förstöra det?

Att ni mår dåligt eller dålig uppväxt är ingen ursäkt för sånt går att få bort. Jag förstår inte hur ni tänker när ni förstör för dom i eran omgivning, hur familjen tänker om er värdelösa kräk!

Fy fan vad äcklad jag blir, ni sitter säkert med in fix blandat med något annat i och sitter och ler och tänker "yeeh detta kommer bli gött" sen skryter ni i någon chatt och ler medans du skjuter in det.

Hur fan tänker ni? Inser ni inte att det är farligt?

Jag är def. ingen pundare, har aldrig varit, och kommer aldrig bli heller.
(Tar inga droger, utom då alkohol och vanliga cigaretter)

Men du borde nog se dig omkring för den "synen" du har om pundare är långt ifrån verkligheten.
Jag känner ett par som missbrukar, tar sina droger varenda jävla dag och INGEN ser förjävlig ut. De är välskötta, ser bra ut, vårdar och tar hand om sitt yttre, och deras hem är fina.

Visst att det finns de som har de mindre bra, men jag skulle nog säga att det handlar om psykiska problem och inte pga drogerna.
Citera
2012-05-19, 21:40
Medlem
Sugarpops avatar
TS har ingen aning om vad han pratar om och kan självklart inte relatera till situationen på något plan. Detta kommer inte leda någon vart.
Citera
2012-05-21, 16:49
Medlem
Nattskattas avatar
Citat:
Detta är till er pundare.

Hur fan kan ni vara så jävligt äckliga att ni missbrukar så jävla mycket och försöker rusa bort vardagen? Visst det är helt ok om man tar lite droger då och då men vafan? att välja droger framför allt annat? Ni flesta av er har långt hår sitter i en lägenhet med lite pengar och sticker nålar i er? FRÄSCHT varför skaffar ni er inte ett liv istället för att förstöra det?

Att ni mår dåligt eller dålig uppväxt är ingen ursäkt för sånt går att få bort. Jag förstår inte hur ni tänker när ni förstör för dom i eran omgivning, hur familjen tänker om er värdelösa kräk!

Fy fan vad äcklad jag blir, ni sitter säkert med in fix blandat med något annat i och sitter och ler och tänker "yeeh detta kommer bli gött" sen skryter ni i någon chatt och ler medans du skjuter in det.

Hur fan tänker ni? Inser ni inte att det är farligt?

Jag kan bara svara för mig... Livet blir roligare om man lever farligt!
Stämmer in väldigt bra på din beskrivning... långt hår,lägenhet,bidrag check... hela köret... Dock är jag avundsjuk på er lite mer erfarna pundare som klarar av att skjuta samtidigt som ni lyckas skriva om hur gött det är... Jag har långt kvar inser jag :/ (eller för få armar??)
Citera
2012-05-21, 19:38
Medlem
FrankBooths avatar
Jag hoppas att TS skiljer på brukare och missbrukare.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in