Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Detta är till er pundare.
Hur fan kan ni vara så jävligt äckliga att ni missbrukar så jävla mycket och försöker rusa bort vardagen? Visst det är helt ok om man tar lite droger då och då men vafan? att välja droger framför allt annat? Ni flesta av er har långt hår sitter i en lägenhet med lite pengar och sticker nålar i er? FRÄSCHT varför skaffar ni er inte ett liv istället för att förstöra det?
Att ni mår dåligt eller dålig uppväxt är ingen ursäkt för sånt går att få bort. Jag förstår inte hur ni tänker när ni förstör för dom i eran omgivning, hur familjen tänker om er värdelösa kräk!
Fy fan vad äcklad jag blir, ni sitter säkert med in fix blandat med något annat i och sitter och ler och tänker "yeeh detta kommer bli gött" sen skryter ni i någon chatt och ler medans du skjuter in det.
Hur fan tänker ni? Inser ni inte att det är farligt?
Jag är def. ingen pundare, har aldrig varit, och kommer aldrig bli heller.
(Tar inga droger, utom då alkohol och vanliga cigaretter)
Men du borde nog se dig omkring för den "synen" du har om pundare är långt ifrån verkligheten.
Jag känner ett par som missbrukar, tar sina droger varenda jävla dag och INGEN ser förjävlig ut. De är välskötta, ser bra ut, vårdar och tar hand om sitt yttre, och deras hem är fina.
Visst att det finns de som har de mindre bra, men jag skulle nog säga att det handlar om psykiska problem och inte pga drogerna.