2012-05-19, 09:53
Medlem
Bisarros avatar
Mängder av människor världen över blir missbrukare och du undrar varför, du tycker att de borde kunna göra något annat istället. Det visar bara hur lite du kan och hur dålig förståelse du har för andra människor och livet i stort. Du kunde lika gärna frågat varför folk begår självmord, "hur kan man vara så jävla korkad så man dödar sig själv?"
Citera
2012-05-19, 09:56
Medlem
FreakModes avatar
Citat:
Jag tar också droger har gjort det i ett par år men jag fastnar inte och blir ett jävla vrak. Jag är så less och arg att se och läsa om människor som förstör sig själv. Jag har varit med om mycket skit i livet men vafan "Face it" lös det så är det inga problem!

Du har inte reflekterat över att människor är olika och har olika lätt för att lära sig saker, men även för att bli beroende?
Citera
2012-05-19, 09:56
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bisarro
Mängder av människor världen över blir missbrukare och du undrar varför, du tycker att de borde kunna göra något annat istället. Det visar bara hur lite du kan och hur dålig förståelse du har för andra människor och livet i stort. Du kunde lika gärna frågat varför folk begår självmord, "hur kan man vara så jävla korkad så man dödar sig själv?"
Jag förstår visst hur andra människor har det men det är inte så jävla svårt att göra något åt sitt missbruk men pundarna är så jävla egoistiska!

"Åhfan morgon skjutet ska bli så jävla nice"

Sen middags skjutet
sen kvällsmat skjutet osv
Citera
2012-05-19, 10:00
Medlem
Bisarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Jag förstår visst hur andra människor har det men det är inte så jävla svårt att göra något åt sitt missbruk men pundarna är så jävla egoistiska!

Sen middags skjutet
Om du nu förstår saken så bra, varför frågar du då?

Din fråga visar, som sagt, hur lite du förstår.
Citera
2012-05-19, 10:07
Medlem
Bisarros avatar
Citat:
Min fråga är riktat åt pundaren själv!

Tar du åt dig eller eftersom du verkar så på hugget att kaxa emot mig?
Jag tar inte åt mig eftersom jag inte är narkoman, men jag provoceras på samma sätt som jag skulle provocerats av en fråga som den jag tidigare nämnde angående självmord. Varför jag kaxar emot? För att du har fel och inte förstår enkla saker.
Citera
2012-05-19, 10:12
KvadratNegerBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bisarro
Jag tar inte åt mig eftersom jag inte är narkoman, men jag provoceras på samma sätt som jag skulle provocerats av en fråga som den jag tidigare nämnde angående självmord. Varför jag kaxar emot? För att du har fel och inte förstår enkla saker.
jag förstår visst men jag är nyfiken på vad orsaken till att olika missbrukare inte slutar med droger? Låt mig ha min tråd i fred och kommenterar du igen så rapporterar jag det som SPAM.

Du har nog inte fattat meningen med tråden!
Citera
2012-05-19, 10:15
Medlem
lyrica32s avatar
vissa har en missbrukande personlighet
vissa är så fysiskt beroende att de inte kan sluta med sin drog
vissa har psykiska sjukdomar som de självmedicinerar med droger
vissa har receptorer som reagerar starkare än dina på vissa droger
vissa har ingen anledning att försöka få ett bättre liv för de ser ingen mening(inga pengar, ingen utbildning, inga vänner som inte missbrukar, ingen familj)

osv osv. Alla har olika förutsättningar i livet, sluta utgå från dig själv. Jag hatar "Men JAG kan ju göra det så då måste alla andra också ha lika lätt för det!"- attityden. Jag är ganska intelligent och har lätt för mig i skolan tex, jag klankar inte ner på folk som har svårt för sig i skolan för det, för vi är alla födda med olika förutsättningar.
Du verkar vara ganska naiv och ignorant.
Citera
2012-05-19, 10:18
Medlem
Bisarros avatar
Citat:
jag förstår visst men jag är nyfiken på vad orsaken till att olika missbrukare inte slutar med droger? Låt mig ha min tråd i fred och kommenterar du igen så rapporterar jag det som SPAM.

Du har nog inte fattat meningen med tråden!
Skriv då i trådstarten att "endast narkomaner, eller fd narkomaner, får skriva i denna tråd".
Citera
2012-05-19, 11:13
KvadratNegerBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyrica32
vissa har en missbrukande personlighet
vissa är så fysiskt beroende att de inte kan sluta med sin drog
vissa har psykiska sjukdomar som de självmedicinerar med droger
vissa har receptorer som reagerar starkare än dina på vissa droger
vissa har ingen anledning att försöka få ett bättre liv för de ser ingen mening(inga pengar, ingen utbildning, inga vänner som inte missbrukar, ingen familj)

osv osv. Alla har olika förutsättningar i livet, sluta utgå från dig själv. Jag hatar "Men JAG kan ju göra det så då måste alla andra också ha lika lätt för det!"- attityden. Jag är ganska intelligent och har lätt för mig i skolan tex, jag klankar inte ner på folk som har svårt för sig i skolan för det, för vi är alla födda med olika förutsättningar.
Du verkar vara ganska naiv och ignorant.
Men vem självmedicinerar med horse och tjack i samma fix? Ni förstår inte vad jag vill fram till ens.
Citera
2012-05-19, 12:34
Medlem
CoopColas avatar
Citat:

Sen middags skjutet
Vad är det egoistiska med att tycka att ens morgonskjut ska bli "så jävla nice"?
Senast redigerad av CoopCola 2012-05-19 kl. 12:51.
Citera
2012-05-19, 12:45
Medlem
lyrica32s avatar
Citat:
Men vem självmedicinerar med horse och tjack i samma fix? Ni förstår inte vad jag vill fram till ens.
Nej, du får gärna förklara. Jag förstår faktiskt inte.
Citera
2012-05-19, 13:30
Medlem
surfacings avatar
Okej. Det här är ett meddelande till alla eder "vanliga" människor: Jag hatar er. Jag vill samla en hel arme med mordiska svin, bryta oss in hos familj efter familj, styckmörda er bättre hälft, tvångsinjicera Heroin i era söner samt våldta era döttrar. Ni är patetiska, meningslösa, menlösa, korkade, hjärntvättade, förstörda, äckliga mutationer, känslomässigt underkastade, praktiskt underlägsna, etcetera och inte ens värda ett mikroskopiskt dammstoft i universum. Ni är vandrande lik vilka avvaktar döden på en planet vars latenta undergång inte skulle ha någon som helst betydelse. Det är modernt frihetsberövande. Där och nu upphör essentiell existens. Jag skiter väl för fan i samhällskampen eller någon annans ideal? Jag försvarar hellre en fördärvad narkotikamissbrukare än en ointressant medelmätta. Ni bytte bort livet mot någonting som verkade bra, men någonting är monstruöst jävla fel när alla människor ändå gnäller oavbrutet varje evinnerliga dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in