2014-10-10, 21:49
Medlem
Admiral Krags avatar
jag drabbades av storhetsvansinne när dom spelade "Im sorry", för jag återkopplar det till
att jag klagade för två veckor sedan på för lite kvinnlig färgring i låtvalet, så angelägen är jag
o att påverka att jag tror hi hi
Citera
2014-10-11, 12:56
Medlem
Pingishistorien har han ju redan berättat en gång.

Iallafall i några andra forum!
Nu får det bli skärpning
Citera
2014-10-11, 16:00
Medlem
Reggaemans avatar
Det skulle vara kul att höra en ingående intervju med Alex mamma Lisette och se om hon kan bekräfta alt bestrida många av hans påståenden och skryt om sig själv som barn och även vuxen i viss mån då väldigt många (iallafall i den här tråden) anser att han överdriver och kryddar sina historier extremt mycket.
Citera
2014-10-11, 18:02
Medlem
snillet_1s avatar
Uselt trams från Sigge om att B-Å Warg skulle ha Säpo-folk med sig som han har "hyrt". Det går givetvis inte att hyra den svenska Säkerhetspolisen.
Citera
2014-10-12, 09:34
Medlem
AmericanHistoryXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Uselt trams från Sigge om att B-Å Warg skulle ha Säpo-folk med sig som han har "hyrt". Det går givetvis inte att hyra den svenska Säkerhetspolisen.

Lyssnade du inte riktigt?
Citera
2014-10-12, 13:43
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmericanHistoryXL

Jag var berusad när jag lyssnade så kan ha missat något.
Citera
2014-10-12, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmericanHistoryXL

Hur som helst var det ett uruselt försök av Sigge att flamsa till det.
Citera
2014-10-15, 22:05
Medlem
Kan rekommendera denna intervju: http://www.svt.se/mvh-tv/. Gav en del skratt faktiskt. Alex är sylvass!
Citera
2014-10-15, 22:16
Medlem
dagsmejas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kisfmg
Kan rekommendera denna intervju: http://www.svt.se/mvh-tv/. Gav en del skratt faktiskt. Alex är sylvass!
De framstår som två trötta rövhål. Alex ser ut som en psyksjuk där han sitter och håller på med händerna i ansiktet.
Citera
2014-10-15, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dagsmeja
De framstår som två trötta rövhål. Alex ser ut som en psyksjuk där han sitter och håller på med händerna i ansiktet.
Det är ju det som är underhållningen i det? =)
Citera
2014-10-17, 08:18
Bannlyst
Bra avsnitt senast, enda debaclet var väl som vanligt slutklämmen i Sigges spånande, denna gång om drömmar.

De har skärpt sig rejält senaste veckorna och jag ser numera framemot fredagarna, podcastmässigt.
Citera
2014-10-17, 08:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Det skulle vara kul att höra en ingående intervju med Alex mamma Lisette och se om hon kan bekräfta alt bestrida många av hans påståenden och skryt om sig själv som barn och även vuxen i viss mån då väldigt många (iallafall i den här tråden) anser att han överdriver och kryddar sina historier extremt mycket.

Gillar faktiskt hans grej om att han (tror han) är ett bollgeni.

Apropå pingisen är jag övertygad om att han pratar helsanning, kändes nämligen som om han pratade om mig, dock har jag aldrig svikit ett lag men känner igen stämningen i en pingisturnering och jag har också haft lite nervositetsbekymmer i dessa hallar, alltid bättre på träning och alla BTK verkar ha varit uppbyggda på samma sätt. Grupp 1-4 osv.

Fick inte heller sällskap av föräldrar, men hej det var 80-talet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in