Citat:
Ursprungligen postat av
Arne.Anka
"hatar" Keith Floyd

när han slängt ihop en 8 rätters middag står en annan med halvkokt ägg och sönderbränd korv, verkligen duktig och gjort en del rätt roliga tv avsnitt, just nu står han i ett gammalt ånglok och steker bacon på kolskyffeln, i ett annat avsnitt lagar han mat på grenröret till en bilmotor, använder cannabisfrön som krydda, kokade kräftor i sverige och drack sprit som de vore vatten....helt klart en kock man ska titta på om man gillar matlagningsprogram.
Finns mycket på youtube att se.
Jo han var en skön gubbe, trots att han drack ganska bra på programmen och säkert annars åxå så slår han mig på fingrarna när det gäller att laga käk på ett ganska enkelt sätt.
Hairy bikers (stavning?) kan vara ganska kul dom åxå, och dom två gamla damerna i en mc som åker runt.
Dock återvänder jag ofta till furius pete som inte är en kock utan bara tävlingsäter eller manvsfood som har lite trevliga saker innan snubben skall käka nåt starkt/stort osv. Det pga att jag gillar lite beskrivningar av stället åxå. Matgeek funkar, han är lätt att förstå i alla fall.
Men Floyd hade nåt speciellt,