Citat:
Ursprungligen postat av gitterinte
1. Visste du att hon var den yngsta rättsadvokaten när hon utexaminerades vid 21 års åler? Sedan söp hon ner sig, skapade skandaler och dekade ner sig totalt för att sedan klättra tillbaka i en helt ny karriär.
2. Jag gillar henne skarpt, men inte hennes fäbläss för rävjakt.
3. Fast hon är inte en av mina favoritkockar, även om hon ligger på min topp10-lista.
4. Nigella för mig var helt OK innan hon sprutade in så mycket botox. Har du lagt märke till att det bara är munnen som ler?
5. Sedan tycker jag som sagt att hon är en kladdmaja också, fast egentligen är jag naturligtvis bara sotis för att hon är så vansinnigt sensuell (ja, det tycker till och med jag

)
6. Rick favorit för att han är så passionerad vad gäller traditionella, lokala rätter. Hugh för att han håller mycket på med "back to nature"
7. Delia favoritar jag för att jag bär på WI (Women's Institute)-komplex. Önskar så att vi hade något liknande i Sverige!
1. Ja, det där visste jag. Läste om det på Wiki för ett tag sedan.
2. Det stör inte mig speciellt mycket. Rävar är på sätt och vis skadedjur när det blir för många av dem. I ett av avsnitten av
Two Fat Ladies så var hon ju i Skottland med sin vän
Jennifer Paterson (avliden sedan -99) och båda sköt hagel så det stänkte om det! Jennifer träffade dock inte ens himlen. Sköt från höften

. Synd att hon skulle gå och röka ihjäl sig... Det var egentligen hon och inte Clarissa som var min största favorit av de två.
3. OK. Förstår. Gillade också deras avslappnande stil. Dock är min hjälte nr 1
Johann Lafer (Österrike).
4. Det är inte bara botox hon kört med. Hela hon är ju omgjord. Det är inte ens samma människa när man jämför henne från den tiden när hon och
Nigel Slater gjorde TV-program tillsammans. Ansiktet, dess form och hela kroppen är så annorlunda att hon lika gärna kunnat vara en annan person. Synd att man råkade skära av en nerv intill hennes högeröga. I vissa situationer, när hon skall titta upp snabbt så släpar ögat efter, liksom ögonlocket.
5. Jo, kladdar gör hon, liksom krånglar till det i onödan. Men visst är hon sensuell (som du uttrycker det).
6. Rick började en gång i tiden som elev till Floyd, om jag minns rätt. Hans stora passion var ju redan från början fisk och skaldjur. Sedan dess har han ju gjort ett antal program där han rest runt med olika transportmedel. Hans jeep blev ju stulen så han fick köpa en ny. Hans hund dog i samma veva. En trevlig prick som dock kan vara lite egensinnig och kolerisk när han är på dåligt humör.
7. Ja, England är ett traditionsbundet land. Många grejer är rätt sympatiska men när det börjar gå till överdrift så är man trots allt glad att man lever och frodas i Sverige

.
~Paul~