Hej Suckers 3.
Kul att du gillade den långa berättelsen.
Svar på dina frågor: Nej, kvinnorna på Artemis brukar ej ta extra betalt för ett blowjob utan kondom. Dock så blir det lite olika ibland har jag själv förstått och läst. En del föredrar kondom och är uppenbart mycket safe. Ett exempel när jag var där var ju de två blondinerna jag knullade samtidigt som bytte kondom flera gånger. Lite trist, men safe..
På andra ställen i Berlin och Tyskland (och andra länder som exempelvis Spanien) finns det dock en prislista för allt. Avsugning utan kondom, Anal, Cum in mouth...e t c.. varierande priser från 10 Euro, 50 Euro e t c..
Tiden ute? Nej inte i min berättelse. Jag själv avbröt dock vid ett par tillfällen då jag inte orkade mer och jag inte fick till något sprut. Åter igen ett exempel med dubbelknullet med blondinerna från Moldavien.
Normaltiden för en session för 60 Euro på Artemis tror jag är 30 minuter. Men man kan avtala längre tid och speciella önskemål, som sagt.
Jag tror ej det kallas standardpaket, men det är alltid suck och fuck för 60 Euro. Med eller utan kndom vid avsugning...