2016-01-11, 07:42
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruno5
Spana i baren en bra stund. Vet inte hur många jag sa nej till men när Simai 26 Turkiet börja prata så va det svårt att säga nej. Det visste hon själv för hon hade sagt till sina kompisar att hon "fixar" det eller hur hon nu uttryckte det.
60min som avslutades med kommentaren "that was alot" efter hon hade sköljt munnen. Återbesök ja.

Simai har jag varit med ett par gånger. Väldigt liten och nätt kropp. Jag gillar henne.
Citera
2016-01-11, 08:09
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Jag tror jag talar för de flesta att vi uppskattar en recension, även om den inte är helt grammatiskt korrekt och välskriven i alla avseenden! Ditt bästa är i alla fall gott nog för mig!

Tack för recensionen!

Instämmer! Det är alltid kul att läsa om andras intryck från klubbarna oavsett hur det är skrivet.
Citera
2016-01-18, 19:16
Medlem
Hej Gubbs

Nu tänkte jag skriva om mitt senaste besök nu i Januari på Artemis,,, jag kommer som vanligt inte gå in på detaljer men kommer att ge namn på tjejen - land och betyg.

Dag 1.

Efter mitt besök på Liberty som jag kommer skriva på en annan tråd och som jag var nöjd med kom jag på kvällen till Artemis.

Nikki - här gjorde jag en tabbe då jag var fortfarande trött från Liberty så jag körde en prostata massage med cim...110Euro,,,nu till tjejen¨¨

Nikki - Ungern - kropp ( FEEET - FÖR JÄVLA TJOCK) - RUNT 27-28 ÅR - REKOMENDERAS EJ...en
Shark typ. betyg 3 av 10

Avril - Rumänien - runt 23-24 år....slank med fina kurvor - det här är en snygg tjej som jag tog en timma med dag 1 och en timma dag 2. betyg 9 av 10

Virginja - Ungern - avslutar denna dag med denna sköna brud...det är inte första gången jag e med denna tjej - vi känner varan ganska bra och har bra kemi tillsammans....runt 27-28 år med 10 i betyg......(något roligt som hände var att hon lät mig pulla henne efter att jag hade slickat henne och stoppa in mina fingrar i hennes fitta och ett finger i hennes röv,,,jag bad inte om det utan att hon var upphetsad och ville bjuda påt....första gången jag upplever det...sååå jävla bra.

Dag 2

Avril - Rumänien - samma som igår och denna brud är trevlig och samtidigt egoistiskt,,, vill ha så många timmar med samma person...men är den typen GF sex...får 10 av 10 under dag 2.

Lina - Ukraina - runt 35-36 bastare...lite äldre...trevlig ligg med bra avsugning - betyg 8 av 10.

Virginja - Ungern - samma brud igen vi kör det vanliga i 30 min och alla e nöjda.

Adelina - Tjetjenien - runt 25 år,,, denna brud är kraftig, rolig och dum som fan, hon får verkligen liv i hela rökvåningen, skojar med alla ,,,,svär åt alla och kommer ihåg kunder som vart tidigare där på Artemis..... denna brud skulle jag aldrig gå med men min vän bjöd mig på 60 euro och bad mig att lära henne lite hyfs och ha roligt med henne....hennes avsugning är inte så bra, hon kom när jag slickade henne och så var hon ett ok knull.....betyg 6 av 10.

vid 04:00 så var det dags igen innan stället skulle stänga och då vart det

Laura - Tyska - runt 25-26år,,,,fin blondin och fin kropp...det vanliga vart det med 30 min...helt ok faktiskt och får en 7 av 10.......hon är lite påstridig men trevlig ändå.

Dag nummer 2 va en onsdag - och jag gillade denna dag där alla tjejer har bikini osv på sig,,, lite roligt faktiskt...längtar redan till nästa gång som får bli under sommaren om inte våren.
Citera
2016-02-05, 15:16
Medlem
Någon som vet om Mika (tror jag) en lång tysk tatuerad tjej finns kvar i tjänst?🤔
Citera
2016-02-09, 19:51
Medlem
Då kom dagen tillslut då det skulle ges tillfälle att spendera lite fritid i Tyskland och Berlin under en tjänsteresa och då var beslutade jag att göra slag i sak å äntligen besöka ett FKK. Det handlar naturligtvis om det omtalade Artemis utanför Berlin. Dagen var en onsdag ”lingerie day” och under en mässdag. Det sistnämnda skulle visa sig påverka besöket negativt.

För att få ut så mycket som möjligt av besöket hade jag en strategi att vänta med att välja första lekkamrat tills jag acklimatiserat mig samt att jag skulle vara avvaktade eller tom lite avvisade även fast hjärnan skriker motsatsen. Det kan vara effektivt att vara lite motsträvig för att känna på tjejens verkliga attityd.

Siktet var främst inställt på vältränade kroppar med små nätta rumpor utan gropigheter och välsvarvade modell större bröst. Ebonys företrädesvis. Ja, det låter kanske lite väl kräset men då man hört att Artemis är full av 10-poängare för alla smaker så borde detta inte vara att sikta för högt?! Det viktigaste är naturligtvis attityd, missar man där blir det magplask.

Ankommer till Artemis först vid 20:00 på onsdagskvällen och som redan nämnt under en mässa i Berlin. Det ringlar en kedja med taxibilar utanför medan jag går emot entrén. Vid disken är det lugnt, bara en före i kön så min tur kommer inom någon minut. Kvinnan bakom disken går igenom standardproceduren "första gången här.....?". Får veta allt essentiellt och greppar min badrock och två ölpolletter och tar mig mot omklädningsdelen. Redan vid säkerhetsboxarna möts man av flertalet män och nakna kvinnor som väntar på betalning.

Civilklädsel av och med urtvättat badrock på letar jag mig bort mot duschdelen och förser mig med ett par foppatofflor…trodde aldrig jag skulle bära ett par sådana. Kommersen är lika påtaglig som tidigare vid säkerhetsskåpen. Passerar genom trapphuset där man möts av nakna tjejer och män som i en strid ström kommer från övervåningen. Vilket jag senare förstod var våningen där flertalet av samkvämsrummen var placerade.

Fortsätter in i bardelen där det i princip redan är packat med folk. Männen sitter företrädesvis kring baren medan tjejerna sveper runt och söker kontakt. Flertalet tjejer söker kontakt vilket jag bemöter med några artiga fraser men tydligt gör klart för dem att jag inte är redo än. Fungerar överraskande effektivt men med lite olika bemötande/efterspel naturligtvis. Dock ingen som är direkt oförskämd.

Sveper över rummet med blicken efter den kvinnan som matchar mina preferenser. Hittar inget som matchar 100% och får därmed lite beslutsångest så jag försätter ner en våning i avsikt att göra mig bekant med lokalerna och landar plötsligt i relaxavdelningen. Där vistas enbart några enstaka tjejer. Tar mig emot en avdelning där jag hör välbekanta ljud....visar sig vara bion där det pågår både avsugningar och sexakter. Kan tänka mig att det kanske var lite extra aktivitet där just en dag som denna då lokalen var full med gäster och rummen har relativ lång väntetid.

När jag kommer upp till baren igen och slås av att det tydligen är väldigt många sydeuropéer/araber som handlar med frukt (det är fruktmässa i Berlin). Känns som att gå runt i ett romerskt harem. Turistklubb?

Nu kommer hon som skulle fånga min uppmärksamhet och få äran av att få ta del av min generositet. Standardpresentation gällande namn, vart man kommer ifrån etc. Valet känns rätt utan att matcha mina kriterier. En mörkhårig naturlig skönhet med "vanlig" kropp men ovanlig utstrålning/utseende i ansiktet. Fastnade för henne och vi avtalar om att gå till ett rum. Valet gick till att satsa på om något av rummen på utsidan var lediga. Det visade sig vara ett lyckat val.

Alexis/Alexia, 25 år, forn Jugoslavien (Serbien?)
Vi äntrar rummet och Alexis går igenom de priser för extra som vi inte redan hunnit diskutera. Dock mer informativt än säljande men visst försökte hon sälja. Vi hade kommit överens om 30 min i originalutförande till att börja med. Allt går nu väldigt fort och vi hamnar i missionärsställning som sedan övergår i doggy. Hon ber mig ta henne bakifrån och penetrera hennes rumpa med ett finger. Javisst, insisterar du så tänker jag och köper precis min första "extratjänst". Kändes ändå som en bra investering då fingrarna får vara med att leka i fler positioner inte minst när jag efter att ta tagit henne i missionären mot slutet bestämmer mig för att jag vill komma i hennes ansikte. Hoppsan, köper där min andra "extratjänst". Avslutar stående på knä framför en Alexis som ligger på sidan med mina fingrar i sig medan hon drar i soldaten. Hon ser mig hela tiden djupt i ögonen med ett leende över läpparna som förstärks när jag avslutningsvis skjuter över hennes ansikte. Hon gnider runt med soldaten över ansiktet så att satsen kletas ut. Får be henne sluta efter en sund då systemet går in i överslag.

Under tiden hon torkar av ansiktet diskuterar vi prostitution i stort och skillnader mellan Tyskland och Sverige. Hon poängterade att hon upplever det som mycket säkrare för henne att agera på en marknad där faciliteter som Artemis tillåts existera på laglig väg.

Mycket trevlig träff med en tjej som verkligen levererade med hög närvaro och var värd sina extra pengar. Kroppen är av typen kurvig med relativt stora naturliga lite hängande bröst. Skulle gärna göra ett återbesök med henne men då skulle det nog få bli en timme. Hon hade förövrigt stora likheter med en älskarinna jag träffade för några år sedan.

Mot värdeskåpet för att skiljas med Alexis. Såg inte henne igen.

Fortsättning följer…
Citera
2016-02-11, 11:09
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FBc3po
Dagen var en onsdag ”lingerie day” och under en mässdag. Det sistnämnda skulle visa sig påverka besöket negativt.

Sådärja. FKK-oskulden borta.

Jag var faktiskt också på Artemis häromsistens. En torsdag och det var mässdag....
Kanske missade jag dig med en dag?
Tyvärr kunde jag inte välja besöksdag, eftersom det var tjänsteresa.

Men oj vad mycket folk. Från 19-tiden fanns det knappt ståplats i loungen. Värst någonsin bland de gånger jag varit på Artemis. Stressigt och ont om rum. Tjejerna hade bråttom och skulle jaga nya kunder.
Citera
2016-02-11, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Sådärja. FKK-oskulden borta.

Jag var faktiskt också på Artemis häromsistens. En torsdag och det var mässdag....
Kanske missade jag dig med en dag?
Tyvärr kunde jag inte välja besöksdag, eftersom det var tjänsteresa.

Men oj vad mycket folk. Från 19-tiden fanns det knappt ståplats i loungen. Värst någonsin bland de gånger jag varit på Artemis. Stressigt och ont om rum. Tjejerna hade bråttom och skulle jaga nya kunder.
Jo, det kan nog vara så att vi missade varandra med en dag. Tänkte dock gå även på torsdagen men så blev det inte.
Citera
2016-02-11, 17:14
Medlem
Fortsättningen på onsdagen...

Nu efterföljde en tid av inmundigande av några öl, vatten och kaffe. Gick även förbi och kollade in maten som inte imponerade. Svårt att slappna av i stressen och stojet. Personalen i relaxavdelningen får flertalet gånger säga till gäster som är för livade.

Det strömmade hela tiden in mera gäster och baren började förvandlas till en gaskammare av cigarettrök. En otrevlig stickande känsla i svalget byggs upp när man försöker spendera tid där.

Nu uppenbaras en blond supersexig tjej som presenterar sig. Slår mig - satan vad attraktiv hon är. Jag förklarar trots det att jag inte är redo än och hon försätter med ett leende. Följer henne med blicken på avstånd för att efter några ögonblick gå fram och fråga om erbjudandet kvarstår. Vilket det naturligtvis gör. Då antalet gäster troligen närmar sig max i lokalen undrar hon om jag kan tänka mig att tillbringa den avtalade halvtimmen i en av "hyddorna" ute i lokalen. Detta förslag ogillas och hon gör då klart för mig att vi kommer behöva vänta ca 30 min på ett rum. Ok för mig. Hon fortsätter beskriva hur hon ogillar att jobba dessa mässdagar då hon förlorar mycket arbetstid genom att sitta och vänta på rum.

Madison, 34år, Rumänska
Vi landar i en av sofforna på översta våningen. Hon placerar sig i mitt knä varvid jag frågor om jag får ta på henne. ”Det går bra om du vill börja räkna tiden från nu” blir svaret. Avböjer för att några minuter senare inte kunna stå emot längre. Går med på att låta ”stämpelklockan” börja rulla och börjar massera hennes bröst utanpå bodyn. Hon spänner med ett leende upp axelbanden och de mest perfekta bröst poppar ut för mig att leka med! Mina händer fortsätter att utforska hennes kropp med fokus på brösten. Diskuterar hur naturliga hennes bröst upplevs trots inplantat vilket hon stolt beskriver beror på att inlägget sitter under muskeln. Hon anstränger sig dock för att komma i position då man känner inlägget, lite roligt. Efter 15-20 min börjar det dra ihop sig och vi förflyttar oss närmare gången för att bevaka vår tur. Ställer mig bakom henne och masserar brösten och rumpan medan hon torrjuckar mot kuken.

Vi landar äntligen i sängen och strular runt i olika positioner när jag inser att tiden går för jävla snabbt. Befinner oss då i missionären med hennes fantastiska bröst mot min kropp. Nu köper jag till en extra halvtimme och ber henne ta på sig sina högklackade skor och ställa sig emot väggen så att jag kan ta henne bakifrån. Mina händer utforskar hennes kropp medan jag ser på hur jag penetrerar henne – besökets höjdpunkt!

Avslutar i missionären och ligger mig bredvid henne. Känner mig fullkomligt utpumpad, nästan febersjuk. Detta visade sig senare ha en naturlig förklaring. När v iskall lämna rummet tittar hon på mig och säger – du ser ut som en galning! Hon syftade då på min Einstein-frisyr och rödmosiga ansikte. Får hjälp att se anständig ut innan vi kindpussas vid säkerhetsskåpet och hon får sina pengar.

Madison skulle jag absolut träffa igen då vi har mer att ge varandra.

När jag sedan står och tar en välbehövlig dusch kommer det infarande en gubbe med ryssutseende med foppatofflorna på som gör en frivolt på och landar på ryggen. Han har den där fulldumma blicken bara ryssar kan ha och försöker påvisa att det minsann är något fel på golvet eller möjligtvis tofflorna. Jag skrattar åt honom och skakar på huvudet.

Ytterligare en intressant notering görs då jag precis bytt om och är på väg ut. Möter då en moloken kille som efterföljs av säkerhetsvakten (storlek större med blodådror som medelstor orm) som i sin tur följs av en tjej i sedvanligt efter-sex-kostym (handduk). Tips är att betala det ni är skyldiga på Atemis.

Lämnar för kvällen runt 02:00 och tänker då återkomma dagen efter. Visar sig dock inte bli så tyvärr då jag vaknar med en förkylning och lusten infinner sig inte.

Som jag misstänkte har det gått inflation i betygsättningen av tjejerna på Artemis. Min bedömning är att de representerar normalutseendet hos kvinnor i åldern 20-35. Flera några riktigt attraktiva, flera i mellanklassen och några lägre dvs det spänner över hela spannet. Det som gjorde mig mest besviken är att jag inte hittade någon fin nätt svart kvinna. Det fanns tre i lokalen men de passade inte in på den tajta nätta kropp jag sökte. Jag pratade annars med tjejer representerade från Colombia, Tyskland, Ryssland, Rumänien, forna jugoslaven och Spanien, kan ha missat någon nationalitet.

Maten på Artemis är av ursäktsmat för att hålla männen kvar i lokalen.

Lokalerna är relativt tilltagna med tre våningar. Relaxen är väl tilltagen och fyller sitt syfte. Dock inte speciellt imponerade att man skulle besöka stället enbart för detta dvs kan inte jämföras med ett SPA. Baren fyller sitt syfte dock blir det alldeles för rökigt en dag när lokalen är fylld till bredden och de flesta vistas där. Bion är liten och fungerar väl mer om alternativ plats för mysa om man gillar att visa upp sig eller helt enkelt att det inte finns några rum. Omklädningsrummet fungerar men är trångt en dag som denna. Den obligatoriska klädseln dvs badrocken och tofflorna är lite av ett skämt. Tror att lokalerna upplevs bättre under sommarhalvåret då poolområdet är öppet.

Är FKK och Artemis beroendeframkallande? Nej, inte för min del utan skulle nog mer säga att det är en rolig surrealistisk upplevelse som jag säkert kommer uppleva igen.

Tack för ordet och på återseende!
Senast redigerad av FBc3po 2016-02-11 kl. 17:39.
Citera
2016-02-11, 19:38
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Tror att lokalerna upplevs bättre under sommarhalvåret då poolområdet är öppet.

Är FKK och Artemis beroendeframkallande? Nej, inte för min del utan skulle nog mer säga att det är en rolig surrealistisk upplevelse som jag säkert kommer uppleva igen.

Tack för ordet och på återseende!

Ja helt klart så föredrar jag personligen att komma dit klockan 11:00 en varm skön sommardag när solen står i fokus på en klarblå himmel med en termometer som pendlar runt 30-32 grader.
Skön avkoppling en sådan dag och så kan man ta sig lite längre tid med tjejerna som oftast är väldigt avstressade och så lämnar man framåt 22:00-24:00 innan man har fått mer rök än luft i lungorna...

Tack för din recension.
Citera
2016-02-11, 22:38
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten
Ja helt klart så föredrar jag personligen att komma dit klockan 11:00 en varm skön sommardag när solen står i fokus på en klarblå himmel med en termometer som pendlar runt 30-32 grader.
Skön avkoppling en sådan dag och så kan man ta sig lite längre tid med tjejerna som oftast är väldigt avstressade och så lämnar man framåt 22:00-24:00 innan man har fått mer rök än luft i lungorna...

Tack för din recension.

Håller helt med. Föredrar att komma till Artemis på tidiga eftermiddagen och lämna vid 22-23 innan det blir för rörigt. Ett plus om utomhusavdelningen är öppen så att man kan bada bubbelpool och basta där.
Citera
2016-02-11, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten

Tack för din recension.
Nu var det inte så att jag valde komma så sent utan snarare ett resultat av att jag först då kom loss. ursprungsplanen var att köra kvällen på onsdagen och tidigare på torsdagen. Sedan är detta med mässor under ett besök besvärande om man vill ha mindre stress.
Citera
2016-02-13, 13:05
Medlem
Citat:
Som jag misstänkte har det gått inflation i betygsättningen av tjejerna på Artemis. Min bedömning är att de representerar normalutseendet hos kvinnor i åldern 20-35.

Just så! Jag har kanske haft extrem otur vid mina besök men Artemis ligger inte på topplistan när man letar FKK som har snygga brudar. Jag föredrar unga och smala om någon undrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in