Riktigt taggad jag med! Har fortfarande kvar orginalboxen!
Har läst att man kan lura steam så att man är i en annan tidszone för att låsa upp det tidigare.
Hur går man till väga då? Börjar bli lite otålig...
Använda en proxy? Har dock läst att det är instant-ban om de kommer på dig, så du får ta dig en funderare på om det är värt risken att bli av med kontot.
Otroligt störigt att både Xcom och Dishonored nu är släppta i USA men finns inte tillgängliga i Europa förrän 12:e. Jag har alltid Steam som alt #1 för att fixa spel men 3 dagar försenat släpp innebär att jag kommer sniffa runt Pirate Bay istället.
Om nån hittar någon länk till en "lets play" video så uppskattas det med det släppta spelet innan den 11:e så uppskattas det. Har sökt lite och hittar bara originalet, preview och demo-videos.
Om nån hittar någon länk till en "lets play" video så uppskattas det med det släppta spelet innan den 11:e så uppskattas det. Har sökt lite och hittar bara originalet, preview och demo-videos.
Greg Laabs från 2K Games hade pre-release stream 3 timmar före spelsläppet, sen fortsatte han streama 6 timmar till efter det. Man blir lagomt sugen att spela när man ser
En del kritiker och deras poäng verkar inte vara nådiga, det verkar vara en remake i endast UFO's namn i klass med "X-COM: Enforcer" (ja jag spelade igenom även det :/ men jag köpte det aldrig).
En del kritiker och deras poäng verkar inte vara nådiga, det verkar vara en remake i endast UFO's namn i klass med "X-COM: Enforcer" (ja jag spelade igenom även det :/ men jag köpte det aldrig).
Är det så kallade "user reviews" så bör man ta dem med en stor nypa salt. Har en tendens att sätta en 0a i betyg så fort en uppföljare/remake till ett spel släppts. Annars tycker jag att spelet bara fått ett väldigt positivt bemötande hittills. 89/100 på Metacritic för tillfället t.ex.
Räcker väl egentligen att spela demon för att inse att så inte är fallet? Så ser jag det iaf...demon va kort men bekräfta att det är det spel man gått och längtat efter.