2012-10-16, 19:30
Medlem
Spiderman-ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Il
Jag har en soldat som är helt galen, han freakar ur hela tiden.
Senast när han blev nedskjuten och en support med medkit går fram och räddar hans liv, då freakar den skadade ur totalt och avrättar sjukvårdaren med sitt hagelgevär!

kolla om han har lågt med will. då blir dom lätt panikslagna.
Citera
2012-10-16, 21:57
Medlem
steveY2Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Il
Jag har en soldat som är helt galen, han freakar ur hela tiden.
Senast när han blev nedskjuten och en support med medkit går fram och räddar hans liv, då freakar den skadade ur totalt och avrättar sjukvårdaren med sitt hagelgevär!
HAha! Värsta jag hört!
När min sniper får panik så skjuter han ner fienderna i all fall.
Citera
2012-10-16, 22:43
Medlem
dethalvabarnets avatar
Köpte det och spelade igenom det trots att jag hatar/älskar det

Är fortfarande helt störd på "konfrontations-animationen" som får en att gå helt apgalen på impossible och två actionpoint systemet som inte verkar fungerar utan varandra då animation går igång om och om igen för de diverse minigrupperna som avbryter vad de än gör(ser ibland att de tar sikte på en precis innan) när man först ser dem och tvingar dem att alltid röra på sig antingen offensivt eller defensivt beroende på hur datorn utvärderar ens styrka(vet inte om det är beroende på vad aliengruppen ser eller ej än) men aldrig attackera.

Ska spela igen på ironman och ska försöka lvla upp full psi squad samt backups om jag bara kunde ta bort den där animation så skulle impossible bli tolererbart.

Senast redigerad av dethalvabarnet 2012-10-16 kl. 22:46.
Citera
2012-10-16, 22:45
Medlem
Spiderman-ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dethalvabarnet
Köpte det och spelade igenom det trots att jag hatar/älskar det

Är fortfarande helt störd på "konfrontations-animationen" som får en att gå helt apgalen på impossible och två actionpoint systemet som inte verkar fungerar utan varandra då animation går igång om och om igen för de diverse minigrupperna som avbryter vad de än gör(ser ibland att de tar sikte på en precis innan) när man först ser dem och tvingar dem att alltid röra på sig antingen offensivt eller defensivt beroende på hur datorn utvärderar ens styrka(vet inte om det är beroende på vad aliengruppen ser eller ej än) men aldrig attackera.

Ska spela igen på ironman och ska försöka lvla upp full psi + 2 bots squard, om jag bara kunde ta bort den där animation så skulle impossible bli tolererbart.

Du är medveten om du kan stänga av animationerna?
Citera
2012-10-16, 22:50
Medlem
dethalvabarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spiderman-ninja
Du är medveten om du kan stänga av animationerna?

hur?
Citera
2012-10-16, 23:31
Medlem
Spiderman-ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dethalvabarnet
hur?
i menyn
Citera
2012-10-16, 23:44
Medlem
Är detta spelet likt Commandos serien?
Citera
2012-10-16, 23:48
Medlem
Spiderman-ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kastii
Är detta spelet likt Commandos serien?

Har inte spelat det men jag har för mig vad jag minns så är detta ganska likt men typ mer action focuserat o basemanagement.
Citera
2012-10-17, 00:05
Medlem
vilka djur kan man inte fånga?

spindeln kan man inte fånga, mer?
Citera
2012-10-17, 00:47
Medlem
Jag har endast lyckats få en enda soldat med Psi förmågor. Trots att flera med Will på 60+ gått igenom testning. Jag antar att man borde köpt Iron Will från Officer Training på tidigt stadium men på Hard så finns det inte direkt gott om pengar.
Citera
2012-10-17, 01:05
Medlem
Spiderman-ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 20/20
Jag har endast lyckats få en enda soldat med Psi förmågor. Trots att flera med Will på 60+ gått igenom testning. Jag antar att man borde köpt Iron Will från Officer Training på tidigt stadium men på Hard så finns det inte direkt gott om pengar.

ja brukar köpa snubbar och skicka dom direkt till psi testet.
Will är inte direkt linkad till psy. det är ganska random men de som har hög will har större chans att vara.
de flesta som har levelat två-tre levels är troligen över 60.
Citera
2012-10-17, 03:37
Medlem
dethalvabarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spiderman-ninja
i menyn

http://postimage.org/image/geipzhssz/

Har du något annat spel än mig för jag ser inte det valet..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in