2012-10-10, 14:16
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedowiz
Räcker väl egentligen att spela demon för att inse att så inte är fallet? Så ser jag det iaf...demon va kort men bekräfta att det är det spel man gått och längtat efter.

Men det finns väl ingen sund människa som lyssnar på användar kritik på nätet? :O
Allt är fel på nätet ju. Haha. Nä man väljer någon/något ställe som testar spel som har ungefär samma smak som en själv och tittar där.

Internet gona hate.
Citera
2012-10-10, 14:20
Medlem
Brosef-81s avatar
Vill man ha turbaserat med hexagoner har man Fia med knuff. bort.
Citera
2012-10-10, 14:51
Medlem
korrekturlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brosef-81
Vill man ha turbaserat med hexagoner har man Fia med knuff. bort.

Fia med knuff har inga hexagoner. Om du försöker med kinaschack kommer du ju bättre. Varför du ens ska skriva ett så meningslöst inlägg eller varför jag ens svarar på det är bortom min egen fattningsförmåga.

OnT: Det suger att det redan är releasat och man har pre-loadat det på Steam men kan ändå inte lira. Var det 11:e eller 12:e som gällde för oss stackars Europeer? Varför har de egentligen olika releasedatum? Är det för att om spelet brakar ihop alldeles i US så kan de minimera skadorna eller har det med serverinstallationer osv osv att göra?

Undrar hur multiplayerdelen kommer att funka?
Citera
2012-10-10, 14:54
Medlem
BootyLuvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrekturlack
Var det 11:e eller 12:e som gällde för oss stackars Europeer?
12:e är det som gäller. Vet dock inte exakt vilken tid det kan tänkas låsas upp.
Citera
2012-10-10, 15:06
Medlem
doedskarpens avatar
Citat:
OnT: Det suger att det redan är releasat och man har pre-loadat det på Steam men kan ändå inte lira. Var det 11:e eller 12:e som gällde för oss stackars Europeer?
Jag är ganska säker på att det är 12:e. Enklaste lösningen lär vara att bara tanka hem den crackade versionen och spela den fram tills det släpps.
Citera
2012-10-10, 19:19
Medlem
DinKamrats avatar
Har nu installerat XCOM för tillfället på ett mer eller kanske mindre lagligt sätt. Nackdelen är väl främst att jag inte får några patchar och Steam achievements. Å andra sidan så säger något mig att det ändå lär gå åt helvete i mitt game inom de kommande 2 dygnen (Classic + Ironman), så jag kan nog börja om från början på fredag hur som helst när spelet dimper ner i brevlådan . Men... Dags att börja gejma och streama då!

http://www.ustream.tv/channel/jallesc2

Behöver ett tema att döpa mina rekryter till. Förslag?
Citera
2012-10-10, 21:04
Medlem
searchfunctions avatar
Ibland är det svårt att veta om fienden kan se/skjuta ens soldater. Som exempel så attackerade jag nyss ett nedskjutet UFO och beordrade en av soldaterna att ta skydd precis utanför UFOts vägg. När det var aliens tur, ja då sköt den rakt genom väggen.. Utan att skada väggen förståss.
Citera
2012-10-10, 23:09
Medlem
BootyLuvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DinKamrat
Behöver ett tema att döpa mina rekryter till. Förslag?
Ah, det brukade jag också göra i gamla X-COM. Använde oftast antingen actionskådisar eller, ehrm, kvinnliga porrstjärnor (sållade bort alla manliga soldater så jag enbart hade kvinnor) som tema.

Mitt förslag: en Let's Play med de medlemmar av Flashback som vågar låna ut sina nick till soldaterna
Citera
2012-10-11, 00:34
Medlem
Medves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av searchfunction
Ibland är det svårt att veta om fienden kan se/skjuta ens soldater. Som exempel så attackerade jag nyss ett nedskjutet UFO och beordrade en av soldaterna att ta skydd precis utanför UFOts vägg. När det var aliens tur, ja då sköt den rakt genom väggen.. Utan att skada väggen förståss.

Det måste va en bug?
Citera
2012-10-11, 02:38
Moderator
Arne.Ankas avatar
Finns de någe pengafusk?

Citat:
Ursprungligen postat av Medve
Det måste va en bug?
Har dödat några aliens som stått bakom skydd :S
Citera
2012-10-11, 09:38
Medlem
korrekturlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Finns de någe pengafusk?

Haha. Det hoppas jag verkligen inte. Jag hör till en av dom som när man väl upptäckt ett fusk så fuskar man sönder spelet och från att ha varit kul att spela så blir det bara "gäääsp".

Däremot skitsvåra spel som inte går att fuska i kan jag spela hur mycket som helst. Jag har varit världsmästare i Donkey Kong bland annat. Typ världens svåraste spel.
Citera
2012-10-11, 10:52
Medlem
lousys avatar
Citat:
OnT: Det suger att det redan är releasat och man har pre-loadat det på Steam men kan ändå inte lira.

Du fick ju Civ V och ett gäng extraprylar som plåster på såren, det är väl alltid något?

Citat:
Var det 11:e eller 12:e som gällde för oss stackars Europeer?

Det är 12:e som gäller för oss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in