Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-10, 07:56
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PJ9
Nåja, han har nog ställt till det för sig själv skall du se, men om han är missbrukare så är det alltid någon annans fel om det går snett.

Mest nyfiken på vem hans kvinnliga handelskompis inom media är??

Gunilla Herlitz ?
Citera
2016-02-10, 09:08
  #86
Avstängd
expertbowlarens avatar
Bra att banken blir av med han, att det tog sån lång tid är märkligt.
Någon annan som hört också att han missbrukade droger tillsammans med Bard? Tydligen blev han korvryttare när han var stenad. Riktigt bisarrt och weird.
Citera
2016-02-10, 11:10
  #87
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rune Wolf
Michael är en mycket kompetent man som förföljs och hatas av avundsjuka onda människor!
Man kan vara kompetent OCH en missbrukande fifflare, herr Wolf är inte den första och inte heller den sista som tillhör denna kategori människor.
Jag har varit på fester tillsammans med Micke och tyvärr har han en missbrukarpersonlighet och bryr sej inte mycket om eventuella konsekvenser.
Citera
2016-02-10, 11:39
  #88
Medlem
IQ130s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumptruck
Man kan vara kompetent OCH en missbrukande fifflare, herr Wolf är inte den första och inte heller den sista som tillhör denna kategori människor.
Jag har varit på fester tillsammans med Micke och tyvärr har han en missbrukarpersonlighet och bryr sej inte mycket om eventuella konsekvenser.

Vad har han gjort då som skulle kunna få konsekvenser, privat? Han ser ut som en slusk och narkoman, så jag tror på det du säger. Snart hänger kavajen på ett benrangel, det går fort utför även om man har pengar.
Citera
2016-02-11, 02:56
  #89
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumptruck
Man kan vara kompetent OCH en missbrukande fifflare, herr Wolf är inte den första och inte heller den sista som tillhör denna kategori människor.
Jag har varit på fester tillsammans med Micke och tyvärr har han en missbrukarpersonlighet och bryr sej inte mycket om eventuella konsekvenser.

talar vi om sexmissbruk?

Citat:
Woolf känner sig hotad
Uppenbart är att Woolf är hotad ledare och uppträder på ett sätt som försöker hålla honom kvar vid makten. Han har ju fått en hel del kritik för att han sätter på personalen och andra hej vilt. Media har varit snälla och inte hängt ut honom, men internt har ju detta verit ett problem ända upp på styrelsenivå. Kanske har han även fått kritik i ledningsgruppen och gör sig nu av med en kritiker för att rädda sitt eget skinn.

http://www.di.se/artiklar/2015/12/15...=&flik=senaste
Citera
2016-02-11, 06:54
  #90
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CounterInsurgency
talar vi om sexmissbruk?



http://www.di.se/artiklar/2015/12/15...=&flik=senaste

Och personalen på Swedbank får inte välja själva om de vill bli "påsatta" eller inte? Inte särskilt snyggt att pippa runt på jobbet men inget grövre fel så länge det inte sker under påtryckningar (från någondera part och inte bara vd alltså....) Själva knullandet i sig behöver väl inte vara ett problem, man får väl förutsätta det vara vuxna människor som ingår i "personalen". Fast "fittpassare" är kanske en titel Sundström tycker är önskvärd på sitt CV?
__________________
Senast redigerad av bradgardsindianen 2016-02-11 kl. 07:26.
Citera
2016-02-11, 07:48
  #91
Medlem
En driftig kille som klättrat i karriären.Det har gjort att han har god ekonomi.Han jobbar mycket och tycker därför om att koppla av med lite festande mellan varven..Dessutom har han kvinnotycke..Ja,vad skall man säga...
Citera
2016-02-11, 09:16
  #92
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
En driftig kille som klättrat i karriären.Det har gjort att han har god ekonomi.Han jobbar mycket och tycker därför om att koppla av med lite festande mellan varven..Dessutom har han kvinnotycke..Ja,vad skall man säga...

Inte bara. Drar man så mycket ladd att man inte kan se skillnad på män och kvinnor har man ett annat typ av problem
__________________
Senast redigerad av CounterInsurgency 2016-02-11 kl. 09:25.
Citera
2016-02-11, 09:28
  #93
Medlem
Magictrixs avatar
[quote=bradgardsindianen|56312512]Och personalen på Swedbank får inte välja själva om de vill bli "påsatta" eller inte?/QUOTE]

Eftersom påsättande pågått en längre tid kan man ju gissa att personalen varit med på noterna. Och då kan man ju möjligen tänka sig att någon nyligen inte varit med på noterna men blivit påsatt ändå. Vilket gör att styrelsen tänkte hellre förekomma än förekommas?
Citera
2016-02-11, 15:51
  #94
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQ130
Vad har han gjort då som skulle kunna få konsekvenser, privat? Han ser ut som en slusk och narkoman, så jag tror på det du säger. Snart hänger kavajen på ett benrangel, det går fort utför även om man har pengar.

Fast att han ser slobbig ut kan ju bero på taskiga gener och mycket att göra. Åklagaren i Lisa Holm mordet är ungefär i samma ålderr och ser lika gammal och sliten ut. Min farsa som söp rätt hårt under 60-talet och tuggade "spanska flugor" såg inte hälften så sliten ut när han dog och han var nästan 80. Jag har petat i mig speedcocktails i armvecken i tonåren och blir frågad om leg ibland på systemet fast jag nästan är 50.
Citera
2016-02-11, 15:58
  #95
Medlem
bradgardsindianens avatar
[quote=Magictrix|56313231]
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Och personalen på Swedbank får inte välja själva om de vill bli "påsatta" eller inte?/QUOTE]

Eftersom påsättande pågått en längre tid kan man ju gissa att personalen varit med på noterna. Och då kan man ju möjligen tänka sig att någon nyligen inte varit med på noterna men blivit påsatt ändå. Vilket gör att styrelsen tänkte hellre förekomma än förekommas?

Eller att någon villigt blivit påsatt och blivit befordrad över sin kompetens eller inte fått förväntad (men dock ej lovad?) befordran?
Citera
2016-02-11, 16:02
  #96
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av expertbowlaren
Bra att banken blir av med han, att det tog sån lång tid är märkligt.
Någon annan som hört också att han missbrukade droger tillsammans med Bard? Tydligen blev han korvryttare när han var stenad. Riktigt bisarrt och weird.

Hur menar du med korvryttare, homotendenser eller typ ta skamgrepp på "jävelskoj" (som Håkan Loob som brukade vifta till med klubban på motståndarnas suspensoar).
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback