Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Varför gå till biblioteket för att låna en bok när man kan ladda ner den från internet? Din "elektroniska pryl" tar dessutom, med fodral, klart mindre plats än en pocketbok och har rum för över 1000 böcker. Du kan själv skräddarsy hur du tycker om att läsa. Du väljer mellan dryga 10 olika storlekar på bokstäverna, olika stora marginaler och radbrytningar, olika fonts m.m. Tro mig, jag fullkomligt älskar att köpa böcker och kommer fortsätta att göra så. Jag kommer dock troligtvis aldrig öppna dom då jag föredrar att läsa på min Kindle Paperwhite.
ja sger inte att det är något fel på en läsplatta, hur stor är den förresten mätt i cm?? mindre än en pocketbok, då borde den vara väldigt liten?!
får man plats med skiten i fickan??
men däremot kostar plattan pengar?? hade du riskerat att ha din läsplatta i badkaret tex?
ahah, varför köpa böcker om man inte tänker öppna å läsa dem? här slängs pengar hur som helst då förstår jag om man vill köpa läsplattor ...
hur lång tid tar det inte att läsa ut 1000 böcker då? när man väl påbörjat en bok så börjar man väl itne läsa en annan? då kan man ju lika gärna låna en bok, å låna en ny när man e klar..
en bok kan man dessutom slåss med, haha vill se dagen man slåss med en läsplatta :P