Jag antar att du själv ser dig som lite smartare och välutbildad än de "rasmedvetna" och du är säkert övertygad om att inget kommer att hända. Eller hur?
Men faktum är att det kommer att hända. Om man tittar historiskt i världen så har det i stort sätt alltid blivit strider mellan folkgrupper som som står långt ifrån varandra ideologiskt eller religiöst, det är ju bara att titta på hur det ser ut runt om i världen just nu.
Frågan om när det kommer att hända och hur det kommer ske mm är ju naturligtvis helt omöjligt att svara på eftersom det kommer att vara så många faktorer som styr händelseutvecklingen. Jag tror personligen att ekonomi kommer bli den viktigaste faktorn. En ekonomisk kollaps i Europa med stor arbetslöshet och starka invandringskritiska partier och med mängder av bidragstörstande mena-folk utan möjlighet till självförsörjning så är det i princip kört.
Så frågan är egentligen varför du, som är så jävla smart och välutbildad, inte tror att nåt kommer att hända?
Citat:
Ursprungligen postat av FolketsOpium
Okej, vill veta vad ni foliehattar (hehe) men även "rasmedvetna" individer tror kommer att hända inom låt oss säga ett spann av 25 - 50 år.
Raskrig?
- Vilka strider mot vilka?
- Svensk /nordeuropé mot övriga invandrare?
- Kristna européer mot muslimer?
- Europeiska muslimer strider för vem och vad?
Ja, jag vill ha seriösa svar från er som tror att det kommer att hända. Är väldigt intresserad vad som far runt i era huvuden.