2012-05-20, 21:09
Medlem
Moroten89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FolketsOpium
Okej, vill veta vad ni foliehattar (hehe) men även "rasmedvetna" individer tror kommer att hända inom låt oss säga ett spann av 25 - 50 år.

Raskrig?

- Vilka strider mot vilka?

- Svensk /nordeuropé mot övriga invandrare?

- Kristna européer mot muslimer?

- Europeiska muslimer strider för vem och vad?

Ja, jag vill ha seriösa svar från er som tror att det kommer att hända. Är väldigt intresserad vad som far runt i era huvuden.

Jag tror mer att det kommer att bli ett uppror startat av extrema politiska sidor. T. ex höger, vänster, extrema muslimer, det gamla systemet osv. Det kommer inte bli ett "Blattar vs svennejävlar" t. ex som många verkar tro, eller tror att vi tror.
Citera
2012-05-20, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moroten89
Jag tror mer att det kommer att bli ett uppror startat av extrema politiska sidor. T. ex höger, vänster, extrema muslimer, det gamla systemet osv. Det kommer inte bli ett "Blattar vs svennejävlar" t. ex som många verkar tro, eller tror att vi tror.

Tror du på ovannämnda scenario?

Hur kommer "stridigheterna" att se ut? Etniska, religiösa, kulturella linjer?
Citera
2012-05-20, 21:50
Medlem
Västkustskts avatar
Jag antar att du själv ser dig som lite smartare och välutbildad än de "rasmedvetna" och du är säkert övertygad om att inget kommer att hända. Eller hur?

Men faktum är att det kommer att hända. Om man tittar historiskt i världen så har det i stort sätt alltid blivit strider mellan folkgrupper som som står långt ifrån varandra ideologiskt eller religiöst, det är ju bara att titta på hur det ser ut runt om i världen just nu.

Frågan om när det kommer att hända och hur det kommer ske mm är ju naturligtvis helt omöjligt att svara på eftersom det kommer att vara så många faktorer som styr händelseutvecklingen. Jag tror personligen att ekonomi kommer bli den viktigaste faktorn. En ekonomisk kollaps i Europa med stor arbetslöshet och starka invandringskritiska partier och med mängder av bidragstörstande mena-folk utan möjlighet till självförsörjning så är det i princip kört.

Så frågan är egentligen varför du, som är så jävla smart och välutbildad, inte tror att nåt kommer att hända?

Citat:
Okej, vill veta vad ni foliehattar (hehe) men även "rasmedvetna" individer tror kommer att hända inom låt oss säga ett spann av 25 - 50 år.

Raskrig?

- Vilka strider mot vilka?

- Svensk /nordeuropé mot övriga invandrare?

- Kristna européer mot muslimer?

- Europeiska muslimer strider för vem och vad?

Ja, jag vill ha seriösa svar från er som tror att det kommer att hända. Är väldigt intresserad vad som far runt i era huvuden.
Citera
2012-05-20, 22:28
Medlem
Moroten89s avatar
Citat:
Tror du på ovannämnda scenario?

Hur kommer "stridigheterna" att se ut? Etniska, religiösa, kulturella linjer?

Ja alltså jag kan inte svara på vilka sidor det kommer bli, hur stridigheterna kommer te sig och så vidare. Kommer armén att slåss för att bevara det gamla systemet så kommer det väl mer att liknas vid ett uppror, går armén in på olika sidor så kommer det väl bli stridigheter och ett inbördeskrig. Det kommer följa politiska linjer tror jag, folk vill ha mat, jobb och tak över huvudet och då kommer gemene man vara mer extremistiskt lagd. När det kommer till muslimer så utesluter jag väl inte att det kommer finnas grupperingar som vill slåss för att ta makten.

Jag kan verkligen inte svara på vilka etniska grupper som kommer slåss för vilka, eller hur situationen kommer att se ut, men jag är bergsäker på att vi kommer att gå mot ett maktskifte som troligtvis tagit makten med våld.
Citera
2012-05-20, 22:38
Medlem
2big4yous avatar
Inbördeskrig lär det nog inte bli inom någon snar framtid.
Men det finns ett land österut som heter Ryssland,och vem vet vilken president dom får i framtiden?
Förhoppningsvis någon som kan befria Sverige från ett mångkulturellt kaos!
Citera
2012-05-20, 23:04
Medlem
Desertwalkers avatar
Om man tänker efter så har redan 'slaget' börjat.. Islamiseringen pågår för fullt och som många säger om befolkningsbytet, det pågår. Man är rasist om man är patriotisk utanför hockeyarenan och Sverigedemokrater blir sparkade från facket. Alla som är kritiska till etablissemanget skall tystas och frysas ut samhället.

Som Kent Ekeroth(tyck vad ni vill om han) sa så har vi kommit till ett vägskäl..antingen gör vi motstånd eller så dör vi ut i en suck.
Senast redigerad av Desertwalker 2012-05-20 kl. 23:06.
Citera
2012-05-21, 16:58
Medlem
Moroten89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2big4you
Inbördeskrig lär det nog inte bli inom någon snar framtid.
Men det finns ett land österut som heter Ryssland,och vem vet vilken president dom får i framtiden?
Förhoppningsvis någon som kan befria Sverige från ett mångkulturellt kaos!

Bara tanken på att bli "befriad" av ryssarna får mig att må illa
Citera
2012-05-21, 17:45
Bannlyst
Nja... jag var riktigt oroad för inbördeskrig för ett tag sedan....

Men nu ser saker ut att vända i rätt riktning...

Stadsministern erkänner att invandringen faktiskt kan medföra problem.

Breivik har visat att en enda västerlänsk eller i detta fall nordbo är grymt mycket smartare än en skäggrunkande muslim...

Tja... jag tycker för en gångs skull att framtiden ser lite ljus ut faktiskt

Inbördeskriget eller krig över huvud taget kommer inte detta årtionde.
Citera
2012-05-21, 18:03
Medlem
Det är inte säkert det blir som många tror att det skylls på den verkliga boven i dramat. Istället så kanske rika människor pekas ut som de stora syndarna och häxjakten tar sig en fel vändning. Allt för att rådda mångkulturen. Tycker mig redan kunna se på vissa håll här i forumet "att det är de rikas fel allting" och man vägrar inse pågrund av dumhet eller räddsla att det är en misslyckad invandring som är anledningen.
Citera
2012-06-29, 12:35
Medlem
Steffestekares avatar
Vad krävs för att ni fega kräk skall göra något?

Tjena.

Jag läser tråd efter tråd av er stolpskott till rasister som handlar om något negativt om invandrare.
Antingen är det att dom får bidrag eller att dom våldtar någon.
I nästan samtliga fall kan man läsa något i stil med " Nej nu jävlar har det gått för långt!/ det var droppen/ snart kommer en revolt osv osv osv.

Men min fråga är helt enkelt: När?

Som jag ser det är ni bara fega kräk som aldrig kommer göra något för det ni tror på.
Ni skriver här på flashback och bekräftar eran redan befintliga världsbild men det hjälper ju inte så mycket då alla tycker som ni här redan.

När har det på riktigt gått för långt och ni börjar med revolt och civil olydnad, kravaller, banka ner invandrare.

Eller när blir ni politiskt engagerade? Jag antar att dom flesta av er inte är det utan att ni mer slår näven i kaffebordet.

Skall ni inte försvara ert fosterland? Ni är ju ett skämt. Patetiska svin. Ni som känner er träffade kan ju svara.
Citera
2012-06-29, 12:42
Medlem
Vakthoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steffestekare
Tjena.

Jag läser tråd efter tråd av er stolpskott till rasister som handlar om något negativt om invandrare.
Antingen är det att dom får bidrag eller att dom våldtar någon.
I nästan samtliga fall kan man läsa något i stil med " Nej nu jävlar har det gått för långt!/ det var droppen/ snart kommer en revolt osv osv osv.

Men min fråga är helt enkelt: När?

Som jag ser det är ni bara fega kräk som aldrig kommer göra något för det ni tror på.
Ni skriver här på flashback och bekräftar eran redan befintliga världsbild men det hjälper ju inte så mycket då alla tycker som ni här redan.

När har det på riktigt gått för långt och ni börjar med revolt och civil olydnad, kravaller, banka ner invandrare.

Eller när blir ni politiskt engagerade? Jag antar att dom flesta av er inte är det utan att ni mer slår näven i kaffebordet.

Skall ni inte försvara ert fosterland? Ni är ju ett skämt. Patetiska svin. Ni som känner er träffade kan ju svara.

Tror många väntar på att någon skall göra så att de kan haka på
Ingen vill stå först i ledet, ingen vill kasta första stenen.
troligen kommer grytan koka så länge så när det väl händer så går det åt
helvete istället.
Citera
2012-06-29, 12:43
Medlem
Jag tror inte att så många känner sig manade att svara på frågor från en patetisk pk imbecill.
Case closed..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in