2012-04-20, 23:54
Medlem
Snuskbuskes avatar
Trådstarten låter nog rätt galet för många. Men tror allvarligt att det inte är så långt borta innan allt går totalt åt h-e.
Låt säga bara att mass-gruppvåldtäkterna fortsätter i Malmö: i 1år. Jobbigt. 2år. Ajfan. 3år Ojoj. 5år. Woot?. 10år. Nämenvafan. 20år. Nä nu måste vi göra nått åt det......
Unga svenska småkillar runt 10-15 blir "random" misshandlade av stora gäng av "nysvenskar". "Ja det hade dom nog förtjänat.".
Ett stort gäng av "mörka" människor närmar sig en liten svensk kille. Vem tror ni överlever? Vem hade ni satsat era pengar på?
Dom som röstar för fortsatt invandring borde själva råka ut för en gruppvåldtäkt, så dom förstår vad det är dom röstar på, och vad andra riskerar att utsättas för.
Senast redigerad av Snuskbuske 2012-04-20 kl. 23:57.
Citera
2012-04-20, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweKaos
Jag tror inte att regeringen får sätta in militär mot civilbefolkningen. Men har säkert något undantagstillstånd för det.

Jag tvivlar på att regeringen har en militär som kan hantera ett krig överhuvudtaget. Sker det både utanför och innanför gränserna är det kört på riktigt.
Citera
2012-04-20, 23:56
Medlem
Tyff-datakilles avatar
Citat:
Jag menar att ge någon skadestånd som de facto har pengar inte fyller någon större funktion. Att ta personen i fråga av daga är således ett bättre straff. Personen i fråga har då mer att förlora än sina sparpengar.

Bara för att vara tydliga här, med ge skadestånd så menar du alltså inte att man ger skadestånd till personen, du menar att man kräver det. Eller hur? Jag antar det. Blev lite förvirrad i början där.

Som jag ser det så är det inte bara så att personen i fråga blir av med pengar. Pengarna går nånstans också. Jag tror inte att du tänkt på det faktiskt.

Personen har mer att förlora... jag undrar hur du menar. För när personen är död så har ju personen ingenting att förlora. Han är ju död. Eller hur?

Jag tänker mig det hela bortom enskilda personer också. Företag som propagandiserat... de har pengar. Mycket pengar. Swedbank prioriterar anställning av nysvenskar.
Citera
2012-04-20, 23:57
Medlem
Tyff-datakilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskbuske
Trådstarten låter nog rätt galet för många. Men tror allvarligt att det inte är så långt borta innan allt går totalt åt h-e.
Låt säga bara att mass-gruppvåldtäkterna fortsätter i Malmö: i 1år. Jobbigt. 2år. Ajfan. 3år Ojoj. 5år. Woot?. 10år. Nämenvafan. 20år. Nä nu måste vi göra nått åt det......
Unga svenska småkillar runt 10-15 blir "random" misshandlade av stora gäng av "nysvenskar". "Ja det hade dom nog förtjänat.".
Ett stort gäng av "mörka" människor närmar sig en liten svensk kille. Vem tror ni överlever? Vem hade ni satsat era pengar på?
Dom som röstar för fortsatt invandring borde själva råka ut för en gruppvåldtäkt, så dom förstår vad det är dom röstar på, och vad andra riskerar att utsättas för.

Ok, men hur ser scenariot ut. Hur ser inbördeskriget ut tänker du dig?
Citera
2012-04-20, 23:59
Medlem
Tyff-datakilles avatar
Citat:
Jag tror inte att regeringen får sätta in militär mot civilbefolkningen. Men har säkert något undantagstillstånd för det.

Militären tränar redan för situationer i Sverige. Och med "sätta in mot civilbefolkningen" så menar du exakt vad?
Citera
2012-04-20, 23:59
Medlem
Persess avatar
Har inte märkt att vi "översvämmas" av negrer och araber.

För övrigt lär det nog vara Breivikrunkare som startar inbördeskriget genom att skjuta fler sossebarn om det nu blir något.

Ni foliehattar är ju allt för jävla roliga ....

Citat:
Inbördeskrig i Sverige - Hur långt kvar?
Det är ju löjligt som det är nu att vi översvämmas av negrer och araber, och att dom tar över hela städer (Malmö, Södertälje osv).
Men hur långt tror ni det är kvar innan Svenskarna säger helt nej? Efter att det är försent? Eller om bara några år?
Fortsätter det för länge och Svenskarna blir en minoritet i sitt egna land kommer det bli inbördeskrig garanterat. Vad tror ni, hur länge kan det fortsätta? 10-20-50år?
Jag är inte rasistisk, utan undrar bara hur länge ni tror det dröjer?
Samma sak kommer ju säkert hända i andra länder också som har massinvandring. Finland och finnarna verkar vara dom enda som förstått vad som är på väg att hända nu i god tid.
Synpunkter och åsikter?
Igen, håll det snyggt, vill bara hålla det realistiskt här.
Citera
2012-04-21, 00:02
Medlem
Snuskbuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallbrand
Jag tvivlar på att regeringen har en militär som kan hantera ett krig överhuvudtaget. Sker det både utanför och innanför gränserna är det kört på riktigt.

Nej precis som du säger så finns det ingen Svensk militär som kommer ta tag i det här. Sveriges politiker har bestämt sig för att Sverige ska bli ett negerland, men minst 90% negrer. Så alla svenskar kommer vara en minoritet inom några år.

Svenskarna kommer stötas bort (de som vill vara riktiga svenskar), och skattepengarna går till att fortsätta föda upp ny-negrernas ankomst.
Sorgligt men sant.
Citera
2012-04-21, 00:03
Medlem
Tyff-datakilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perses
Har inte märkt att vi "översvämmas" av negrer och araber.

För övrigt lär det nog vara Breivikrunkare som startar inbördeskriget genom att skjuta fler sossebarn om det nu blir något.

Ni foliehattar är ju allt för jävla roliga ....

Vet du vad foliehatt betyder?

Kan du förklara varför du tror att sossebarn skulle skjutas.. menar du SSU nu? Hur skulle inbördeskriget se ut därefter? Norge har inget inbördeskrig vad jag vet.

Så... var så god och bre ut dina tankar.
Citera
2012-04-21, 00:03
Medlem
darjeengs avatar
Detta skulle nog aldrig hända. Etiska svenskar har inte stake nog att gå emot dessa. Och även fast det finns en del som vågar (många av dessa är hederliga flashbackare) så skulle de vara en så pass liten andel så pk-regeringen skulle breivik-stämpla alla som försökte göra något åt detta.
Citera
2012-04-21, 00:04
Medlem
Tyff-datakilles avatar
Citat:
Nej precis som du säger så finns det ingen Svensk militär som kommer ta tag i det här. Sveriges politiker har bestämt sig för att Sverige ska bli ett negerland, men minst 90% negrer. Så alla svenskar kommer vara en minoritet inom några år.

Innan valet 2014? Utveckla.

Citat:
Svenskarna kommer stötas bort

Av?

Citat:
(de som vill vara riktiga svenskar), och skattepengarna går till att fortsätta föda upp ny-negrernas ankomst.
Sorgligt men sant.

Men ännu sannare är att skattepengar kräver skatteintäkter. Höga sådana. I ditt scenario - ser du detta framför dig?
Citera
2012-04-21, 00:05
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Bara en tidsfråga innan tröskeln av hur många som berörs personligen är överskriden. Ok detta med att nysvenskar nu tror att det går att komma undan med allt men snart om det fortsätter är det lite annorlunda. Borde vara glasklart detta om man kommer till ett nytt land gäller det att foga sig och om inte så blir det straff.
Citera
2012-04-21, 00:06
Medlem
Tyff-datakilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darjeeng
Detta skulle nog aldrig hända. Etiska svenskar har inte stake nog att gå emot dessa.

Vilka är dessa?

Citat:
Ursprungligen postat av darjeeng
Och även fast det finns en del som vågar (många av dessa är hederliga flashbackare) så skulle de vara en så pass liten andel så pk-regeringen skulle breivik-stämpla alla som försökte göra något åt detta.

Men vad exakt skulle dessa (varav några flashbackare) göra exakt? Konkret?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in