Citat:
Ursprungligen postat av Me4Victory
Inbördeskrig kommer troligtvis aldrig ske här i Sverige. Och ifall det ska ske så skulle det bero på att politikerna fortsätter med dagens vansinniga invandringspolitik i typ 40 år till utan att bry sig om vad folket vill, eller att en viss procentuell del av Sveriges befolkning aldrig vaknar upp under den här tiden och helt enkelt fortsätter rösta på de partier som drar ner Sverige i gyttjan just nu.
Vad jag tror är iallafall att SD kommer bli större och större. SD blir tillslut något som folk kan prata om att de vill rösta på utan att bli påhoppade, och fler sverigevänliga partier kommer fram som t.ex. nationaldemokraterna. Socialdemokraterna, moderaterna m.m. kommer tvingas att använda sig av en liknande invandringspolitik som SD och ND för att inte tappa röster.Vid det här laget så kommer invandringen tillslut minimeras och vi kommer knappt ta in några invandrare över huvud taget. Utvisningar av kriminella kommer ske oftare och efter en tid kommer det väl se ut som i dagsläget ungefär eller bättre. dvs. inte ens nära ett inbördeskrig.
Det som skulle vara ett problem är ifall invandrarna hinner bli en majoritet innan min teori uppfylls. Att de skulle rösta på SD är absolut inte troligt och då kommer ett inbördeskrig antagligen inte vara långt ifrån att starta. Men som sagt, det kommer antagligen inte bli så innan den svenska befolkningen vaknar upp.
Även om vi drar ner på invandringen så är det stora problemet, för etniska svenskar som inte känner sig bekväma bland folk med invandrarbakgrund, att det föds enorma mängder barn av utländska föräldrar här i Sverige.
Jag ser när jag ibland kör omkring med bil, i mitt yrke, att minst 80% av de som kommer med barnvagnar har invandrarbakgrund och väldigt många är gömda bakom slöjor.
Med denna befolkningsökning är inte Sverige rustat att kunna behålla sin levnadsstandard för folket och kommer att gå samma väg som Spanien, Grekland, Italien.
Dessa länder har fått ta emot mest flyktingar i Europa på kort tid och när det blir så kraftigt tryck av flyktingar så kollapsar uppbyggda välfärdssystem och arbetslöshet, kriminalitet och nyfattigdom skapar ett samhälle utan trygghet.
Sverige står inför extremt stora förändringar inom en kort tid och det börjar redan synas i stora delar av vårt land.
Jag är säker på att vi i framtiden kommer få se valresultat liknande Frankrike, Norge, Finland mm. mm.