Citat:
Ursprungligen postat av
UrnordAsatro
Det är ett faktum att framtiden ser mycket tuff ut för inte minst Sverige, men för hela Europa. Det verkar som att valet 2018 inte kommer snabbt nog för att förhindra möjligt inbördeskrig. Jag säger absolut inte att vi ska anfalla någon men vi måste förbereda oss både mentalt och fysiskt på de kommande åren. Berätta vad ni gör för att förbereda er? Eller kommer ni ens att slåss för detta land när själva ragnarök brakar lös?
Mina tips tillsammans med youtubern the Golden One är:
- Träna kampsport och bygg muskler
- Läs mycket så ni kan debattera mot vänsterpacket
- Lär er använda vapen om ni kan (som sagt, detta är om islamisterna anfaller. Vi ska vara försvarare, inte anfallare)
Det finns mer information i denna video av "the Golden One"
https://www.youtube.com/watch?v=NtmmERzZgx4
Jag personligen förberedde mig med vapenlicens.
Har tränat kampsport den mesta tiden i mitt liv och muskelbyggnad har varit mitt intresse de senaste 16åren.
Tänkte bjuda achmed och Mohammed på rejält motstånd.
Dock tröttnade jag på att ställa upp och hjälpa ett land vars befolkning själva verkade vilja bli islamiserade.
Så därför önskar jag var och en lycka till med sin egen överlevnad.
Gemene mello tittande flanell bärande skjort svenne kommer att få ett helvete. För kriget kommer det kan de flesta nu räkna ut.
Så mitt råd är två
-första, ni går med i skytteklubb och skaffar vapen.
Ni tränar även upp et mentalt och fysiskt. Slänger ut tv och börjar träna.
Skaffa hus utanför tätort, med stängsel, taggtråd, och köper en stor jÄvla arg hund.
- andra, ni jobbar nu så mycket ni orkar och kan. Skaffa er ett kapital och var beredda på landsflykt.
Ni kommer inte undan med landet i behåll. Ni har redan fått in en ockupation s makt i riket.
Tro ni får hjälp av sveriges bög och fjoll polis är astronomiskt långt iväg.
Millitär saknar sverige i princip helt.
Lycka till.