2015-01-07, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chilly_c_cane
Problemet - eller vad man ska kalla det - är att vi svenskar fortfarande har något att förlora.
Vi har en förhållandevis ordnad tillvaro (så länge inte muhammed eller arash kommer ivägen och förstör) och kan ha ett ganska ordnat liv. Vi har familjer som vi är rädda om och som vi vill hålla undan problemen.

Men säg den dagen turen kommer till mig, eller Anders, eller Benny, eller Kurt och det är vi som får våra döttrar våldtagna, våra söner misshandlade eller bröder dödade. Då försvinner helt plötsligt spärren för när man helt plötsligt inte har något att förlora längre. Ens grundtrygghet är borta. Fråntagen.
Eller när man blir bestulen på sina saker. När vi blir av med våra jobb. När barnen inte vågar gå till skolan längre. Då är det nog många som får nog på riktigt och börjar bilda grupperingar.

Jag kan personligen känna att om det händer mina barn något... Ja, då tappar jag min spärr.
Dessvärre är jag ensam. Inga i min bekantskapskrets är något att lita på när det barkar åt helvete. Vem vänder jag mig då till tror ni? Jo - dom extrema grupperna.

Jag tror inte jag är ensam. Jag kan mycket väl tänka mig att det planeras på sina håll.
Inte för hur man ska göra idag. Kanske inte heller imorgon, men jag tror mycket väl att det finns planer för hur man ska gå till väga för att ta kontroll i ett skarpt läge - när det nu kommer.

Och när sen PK-Svensson ser att det börjar hetta till så kommer h*n komma krypande och vilja ha beskydd.
Kan vi enas om att vi då stänger dörren för dom och säger: Det är ju ROLIGT med mångkultur.

Jag är som många andra här ganska övertygad om att inom 10 år så kommer vi sitta och tänka - Vad var det jag sa...?!?! Vi som finns kvar vill säga...

Jag är absolut med på att enas med att stänga dörren för kappvändare svensson!!!.
Svensson styrs 100% av känslor och bryr sig endast om sig själva. Det finns ingenting högre än deras nuvarande ”liv”. ”Karriär, fotboll, fitta, Facebook och idol” tycks vara det nuvarande sinnestillståndet för den lågsinnade svensson massan. INGA URSÄKTER FÖR DERAS VIDRIGA HYCKLANDE (EGOISM) SKALL FÖRLÅTAS. De ville ju inte hålla ihop som ETT FOLK medans nu när det blir kris ja då jävlar i det vill de vara med i den NATIONELLA FOLKLIGA GEMENSKAPEN!.
Citera
2015-01-07, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geir44
We all know that Breivik talked about 2083 in his manifesto, but could he have been wrong? In 2030 there will most likely be 50% non-westerners under 30 years of age in Sweden with today's policies. That spells trouble. Who knows what will happen when these people gang up and demand to be heard. No jobs, no flats and no money? The scientific fact of Peak-Oil will continue to weigh down the world economy and increase unemployment and/or lower real wages.

There will be blood.

Most of these people under 30 will also be men.
Citera
2015-01-08, 00:23
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Ju förr det oundvikliga kriget kommer desto bättre. Försvagningen av svensk ungdom är exempellös i all normupplösning och förvirring, och den kommer att bli ett lätt värnlöst offer om redan tio år. Spelar ingen roll om vi är i majoritet, när fienden uppvisar en obändig vilja och exempellös råhet, som nu senast i Paris. Och "vi" svarar med... Mona "Stödtelefonen" tyckte att parisdådet var en attack mot "religionsfriheten"... hon lyckades alltså vända det mot "islamofobin" - så är läget, sådan är världsbilden. Vakna!

Sverige har förlorat sig i en sinnessjuk masspsykos! Nu gäller det att beväpna sig. Hoppet är inte ute. Många svenskar kommer liksom de gör nu befinna sig på fiendens sida även framgent, utan att begripa bättre.

Och kom ihåg, även om vi är få, finns möjligheten till seger, bara vår viljestyrka och offervillighet är tillräcklig. Karl Xll resp Fredrik den Store satte sig inte ner och kontemplerade kring defensiva defaitistiska strategier trots outnumbered ett-till-tre. Handling, framåt, än är det inte för sent!
Citera
2015-01-08, 01:39
Medlem
geir44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spengler
Om den här artikeln stämmer kommer amrisarna att slå ner ett uppror i Sverige.

Men kommer dom att slå ner invandringskritiker som gör uppror mot centralregeringen eller islamisterna som vill byta centralregering?

NATO slo jo til mot Serbia i 1999 da de kjempet mot muslimene i Kosovo. Jeg tror vi kan være sikre på at NATO og ledelsen i USA ønsker splitt og hersk gjennom flerkultur - kanskje en Saddam-modell der diktatur og "1984" overvåking holder gruppene fra hverandre.

Syke myndigheter med en politistatsutvikling underveis.
Citera
2015-01-08, 02:01
Medlem
rex144s avatar
om alal tidningar imorgon publicerar bilden på Mohamet med en bomb då kan det bli inbördeskrig,

de borde gör det, varje dag på första sidan,
Citera
2015-01-08, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juholt69
Det som är löjligt är att tala om "övertagande" och "svenskarna säger helt nej". Vad är en svensk? Hur många generationers inföding måste man vara för att klassas som svensk? Och vad är det som är dåligt med att vi har människor med olika bakgrund som är bosatta i vårt land?

Att tala om inbördeskrig är också befängt eftersom jag och den stora majoriteten som bor i landet faktiskt uppskattar att ta emot andra människor och att sträva efter ett samhälle där vi inte diskriminerar eller värderar varandra baserat på hudfärg eller ursprung.

Vilket fantastiskt inlägg av överväldigande godhet.

Svensk är man om man håller svensk kultur och människosyn varmt om hjärtat. Spelar ingen roll hur många generationer.

Om upploppen i Husby, Malmö och övriga förorter visat så är det inte hos svensken inbördeskriget startar, det är hos dom du vurmar så varmt för. Låt oss hoppas att det är du som blir det första offret
Citera
2015-01-08, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
om alal tidningar imorgon publicerar bilden på Mohamet med en bomb då kan det bli inbördeskrig,

de borde gör det, varje dag på första sidan,

Det skulle måhända bli lite väl tjatigt.
Citera
2015-01-08, 11:35
Medlem
Vilka verkliga patrioter tycker ni skulle i nuläget vara mest lämpade att leda svenskarna i ett eventuellt inbördeskrig? Finns de bästa namnen inom SD? Inom SMR? Inom SP?
Eller måste helt nya ledare framträda? I så fall vilka?
Citera
2015-01-08, 12:06
Medlem
FittJannes avatar
Tror inte det kommer bli inbördeskrig i Sverige. Däremot kulturella skärmytslingar som kommer tära landet itu och bjuda in en övervakande yttre makt för att stabilisera läget och sedermera ta kontrollen.
Möjligtvis om en kulturell konflikt blir ohanterligt stor i övriga europa kan det spilla över in till Sverige.
Landet i sig är redan förlorat i mångt och mycket.

Tror konflikten kommer stå mellan olika etnocentriska muslimgrupperingar. De är i dagsläget inte stora nog för att orsaka kaos. Det krävs att de växer sig starkare och isolerar sig mer vilket är precis den utveckling vi nu ser.
Splittringen av landet kommer heller ej avslutas förrän sagda scenario är uppnått och även då kommer det främst ses som ett Svenskt misslyckande.

Det är arvet vi kommer efterskänka till nästkommande generationer och står i bjärt kontrast till våra förfädrars eftermäle. Vi är nog de sista att åtnjuta frukterna av tidigare generationers gnet och kämparanda.
Citera
2015-01-08, 12:16
Bannlyst
Det kommer inte ta lång tid till Sverige röstar på SD vilket kommer att stoppa detta.
Citera
2015-01-08, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjulbok
Det kommer inte ta lång tid till Sverige röstar på SD vilket kommer att stoppa detta.
Tycker att 3 år är ganska långt tid. Fortsätter det så här i 3 år till så finns det ingen som vet hur sverige kommer att se ut. Frågan är om SD kan göra nåt i det läget.
Citera
2015-01-08, 15:11
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101
Frågan är när det syriska inbördeskriget brakar loss på allvar i Sverige.

Det lär blir fler drägg än enbart syrianerna som går lös med automatvapnen och bomberna. Räkna med
  1. irakier
  2. iranier
  3. turkar
  4. libaneser
  5. afghaner
  6. pakistanier
  7. egyptier
  8. etiopier
  9. tunisier
  10. lybier
  11. marockaner
  12. eritreaner
  13. somalier
  14. saudiaraber
  15. algerer
och som ännu mera grädde på kebaben så tillkommer alla dessa afrikaner och zigenare som det senaste tillskottet i ghettot.
Det har redan börjat i Frankrike med avrättningen av vita på en tidningsredaktion. Räkna med att Sverige får det hett om öronen de närmaste åren framöver. Fegheten i Europa har gett terroristerna det självförtroende som krävs för att slå till - när som helst och var som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in